Met de 300d kan je OOK kleurenfoto's maken hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ga een 20D kopenVoor de extra functie's, kleur, stevigheid, bouw etc.
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de 300d kan je OOK kleurenfoto's maken hoor
alleen van de dieren!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
* Het-Gele-Teken wacht om de bouwput te bewonderen
Of heb je alleen foto's van de dieren?
tis gaaf om te zien ja, ik kijk ook erg veel.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Werk in uitvoering spreekt me altijd wel aan, liever ernaar kijken dan eraan meedoen
Niet zo vrolijk Fles, het regent, ik moet werken, het is druk........quote:
En daar bellen ze voor aanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:19 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had net vage mensen aan de deur, of ze tijdschriften over bergen in mijn brievenbus mochten doen. Want bergen zijn heel erg belangrijk voor de mens.
Zometeen eens naar beneden om te kijken wat ze achtergelaten hebben.
Ik had al een vermoeden wat het voor mensen waren, want ze vroegen of ik de deur even open kon doen zodat ze bij andere mensen konden aanbellen. Ik had geen zin dat ze straks bij mij voor de voordeur stonden dus ik heb gezegd dat buiten ook voor de andere appartementen wel deurbellen zaten.quote:
Je kan je tijdschriften toch ook gewoon in de sloot flikkeren als je er vanaf moet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden wat het voor mensen waren, want ze vroegen of ik de deur even open kon doen zodat ze bij andere mensen konden aanbellen. Ik had geen zin dat ze straks bij mij voor de voordeur stonden dus ik heb gezegd dat buiten ook voor de andere appartementen wel deurbellen zaten.
Het blijkt nu dus dat het gewoon verkapte Jehovah-getuigen waren, want naast een (Christelijk) tijdschrift over bergen ligt er een tijdschrift met de titel "De Wachttoren: Aankondiger van Jehovah's koninkrijk".
Tenslotte vroegen ze nog of ik het goed vond als ze later nog meer tijdschriften kwamen brengen... Als ze nou gewoon gelijk hadden gezegd waar ze voor kwamen, had ik ook gelijk kunnen zeggen dat het vergeefse moeite is om hier nog weer terug te komen. Maarja...
Hoezo? de bergen zijn toch gezond?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, dat zelfs Jehova's de boel al lopen te besodemieteren... Waar gaat het naartoe met de wereld...
Nou dan moet ik ze teleurstellen want het ligt nu al bij het oud papier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Weet je wat nou leuk is? Volgende week komen ze terug en vragen of je het al gelezen hebt en wat je ervan vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |