abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25771334
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef Frasier het volgende:
Je zou ze ook dood kunnen schieten. Heb je een beetje goed gezichtsveld vanuit je raam? Ik bedoel een dode Mokro is er nooit een teveel toch?
Dat gaat wel weer vrij ver.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Forum Admin zondag 27 maart 2005 @ 00:20:16 #52
58651 crew  murp
murp
pi_25771412
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef Rest het volgende:
Het heeft nou trouwens weinig zin meer om te bellen denk ik.
toch niet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 27 maart 2005 @ 00:23:10 #53
72979 Stoelpoot
Stoelpoot vermoord
pi_25771491
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen...

Mijn ouders hebben een eigen bedrijf... En daar wordt ook weleens iets vergeten... Zulke dingen gebeuren... In principe kun je er dan vanuit gaan dat je het kwijtbent... Dat is toch niet normaal of wel?? Maar zo werkt het tegenwoordig wel... En iedereen vind dat maar normaal. Het is niet normaal om met je poten aan de spullen van iemand anders te zitten. En als je er al wel aanzit geef je dat terug!!
ja maar als eigenaar van een Supermarkt/Bouwmarkt of wat dan ook, vind ik het wel ongelovelijk dom, als je vergeten bent de karretjes weer binnen te zetten na sluiten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
02-11-2003 - 28-03-2005 R.I.P. ;( Vermoord door Rhapsody :(
  zondag 27 maart 2005 @ 00:24:28 #54
113852 CrazyVorteX
Opeens heb je het
pi_25771532
Die dingen kunnen makkelijk gejat worden. Ik werk bij een supermarkt, vlak voordat er een nieuw lading komt belt de chauffeur op en zegt dat ie eraan komt, dan worden de containers en roll ins naar buiten gebracht. Pas als de varachtwagen er staat komen ook de containers met flessen naar buiten zodat die in het speciaal niet gejat worden (is namelijk erg duur) Dan word de vracht uitgeladen en in de winkel gebracht en laad de chauffeur de containers en roll-ins naar binnen en vertrekt hij.
''Being bad feels pretty good, huh?''
pi_25772283
En.. ?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 27 maart 2005 @ 10:50:35 #56
116148 Kelt
Groene Nationalist
pi_25775779
nee hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 46% gewijzigd door Dr_Flash op 27-03-2005 12:09:59 ]
--sig verwijderd, nokken met dat getroll--
  zondag 27 maart 2005 @ 11:00:56 #57
38433 snijder
snijderdotcom
pi_25775879
quote:
Op zondag 27 maart 2005 10:50 schreef Kelt het volgende:
knip
Voor de rest doet het geen pijn?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 20% gewijzigd door Dr_Flash op 27-03-2005 12:10:39 ]
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  zondag 27 maart 2005 @ 13:02:40 #58
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25777971
Ik zag een keer bij mij aan de overkant een stel marokkanen uiteraard met een fiets 'spelen'.
Ze gaven die fiets een slinger zodat ie een stukje rolde en vervolgens tegen de geparkeerde auto's aan ramde.
Ik belde de politie: "ah, een heterdaadje zei de agente". Nog geen 2 minuten later werden die mongolen ingerekend.
Altijd bellen dus, en wel meteen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_25778348
Ik werk ook bij een supermarkt en misschien staan ze buiten omdat ze worden opgehaald ofzo? Zijn heel duur ja, zit ook iets van 165 euro statiegeld op per container. En in de prijzenoorlog nu kunnen ze de beschadigingen natuurlijk niet veroorloven.

Maar je zei dat ie net dichtwas, ik werkte gister iig door tot half 11 s avonds,
dan zijn er dus nog mensen in de winkel bezig, bel je toch gewoon even de supermarkt..
volgende keer dan, nu een beetje laat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 27 maart 2005 @ 14:42:25 #60
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25780019
Vooroordelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25780670
Daar lade ze natuurlijk het volgende gestole spul op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 27 maart 2005 @ 16:13:53 #62
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25782119
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Vooroordelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja, ik kan er niets aan doen. Ik heb teveel slechte ervaringen met marokkanen.
Van de week ben ik nog voor vuile kankerjood uitgescholden door die mongolen.
  zondag 27 maart 2005 @ 16:20:17 #63
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25782276
Ik denk niet dat als het blanken waren dat je hetzelfde had gedaan. Maar goed, ik zou de moeite niet eens doen om de politie om te bellen...
  zondag 27 maart 2005 @ 16:45:21 #64
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25782857
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef Varr het volgende:
Ik denk niet dat als het blanken waren dat je hetzelfde had gedaan. Maar goed, ik zou de moeite niet eens doen om de politie om te bellen...
Oh, welzeker. Dat maakt me op zo'n moment niets uit.
pi_25786448
je had gewoon de plisie moeten bellen, kans om die buitenlanders te naaien, aangrijpen die kans
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Haleloeja
  maandag 28 maart 2005 @ 13:08:19 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25803533
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Wepeel2 het volgende:
De assertieve burger anno 2005:
Eerst op een internetforum vragen of het misschien verstandig is om te bellen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja, want voor je het weet heb je een mes tussen je ribben
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25803836
In feite doet de politie natuurlijk helemaal niets. Als het er enigzins gevaarlijk uitziet rijden ze gewoon verkeerd en komen ze nooit aan op de plaats van bestemming
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop