Dat gaat wel weer vrij ver.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef Frasier het volgende:
Je zou ze ook dood kunnen schieten. Heb je een beetje goed gezichtsveld vanuit je raam? Ik bedoel een dode Mokro is er nooit een teveel toch?
toch niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef Rest het volgende:
Het heeft nou trouwens weinig zin meer om te bellen denk ik.
ja maar als eigenaar van een Supermarkt/Bouwmarkt of wat dan ook, vind ik het wel ongelovelijk dom, als je vergeten bent de karretjes weer binnen te zetten na sluiten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen...
Mijn ouders hebben een eigen bedrijf... En daar wordt ook weleens iets vergeten... Zulke dingen gebeuren... In principe kun je er dan vanuit gaan dat je het kwijtbent... Dat is toch niet normaal of wel?? Maar zo werkt het tegenwoordig wel... En iedereen vind dat maar normaal. Het is niet normaal om met je poten aan de spullen van iemand anders te zitten. En als je er al wel aanzit geef je dat terug!!
Voor de rest doet het geen pijn?quote:Op zondag 27 maart 2005 10:50 schreef Kelt het volgende:
knip
Ja, ik kan er niets aan doen. Ik heb teveel slechte ervaringen met marokkanen.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Vooroordelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, welzeker. Dat maakt me op zo'n moment niets uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef Varr het volgende:
Ik denk niet dat als het blanken waren dat je hetzelfde had gedaan. Maar goed, ik zou de moeite niet eens doen om de politie om te bellen...
Ja, want voor je het weet heb je een mes tussen je ribbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Wepeel2 het volgende:
De assertieve burger anno 2005:
Eerst op een internetforum vragen of het misschien verstandig is om te bellen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop