Oh, volgende keer dan. Ga deze film maar even uitkijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Begint nu op RTL4
Die was toch opgestaan? (Sta op en wandel)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ohhh ja, dat was 't! Maar Jezus dan?
Ja, maar die slogan gaat alleen maar over eieren. Terwijl die uitmaken van het heidense lentefeest, dat in feite over niets anders dan seks gaat. Dat is verderfelijk. Er moet dus een Paasslogan komen die over Jezus gaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Die was toch opgestaan? (Sta op en wandel)
Daar moet je gevoel voor hebben, SingleCoil.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
nouu weet ik nog niet waneer er sprake is van een rel
Met rellen is het net zo als met orgasmes: op het moment dat je er eentje meemaakt, weet je zeker dat dat het is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef SingleCoil het volgende:
nouu weet ik nog niet waneer er sprake is van een rel
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
Daar moet je gevoel voor hebben, SingleCoil.
ik heb ook gevoelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar moet je gevoel voor hebben, SingleCoil.
Het is volbracht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar die slogan gaat alleen maar over eieren. Terwijl die uitmaken van het heidense lentefeest, dat in feite over niets anders dan seks gaat. Dat is verderfelijk. Er moet dus een Paasslogan komen die over Jezus gaat.
Hm... Kweenie... Pakkend genoeg? Het komt rechtstreeks uit The Lord of the Rings, dat vind ik een beetje cheap.quote:
Oh, wist ik niet eens dat het daar ook gebruikt werd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm... Kweenie... Pakkend genoeg? Het komt rechtstreeks uit The Lord of the Rings, dat vind ik een beetje cheap.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef STORMSEEKER het volgende:
''We are your friend'' ''Do not run''
Zeg, does een beetje lief tegen StormSeeker..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Een gelovige in de slowchat!
Rennen!
(Wat doen al die vreemdelingen hier? Is het een invasie?)
geen kliekjes?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeg, does een beetje lief tegen StormSeeker..
Ik weet niet wat de vreemdelingen hier doen, maar iedereen is welkom in de SC. Het is niet de bedoeling dat het een kliek wordt.
Mamamamama het was maar een garpje...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
Zeg, does een beetje lief tegen StormSeeker..
Ik weet niet wat de vreemdelingen hier doen, maar iedereen is welkom in de SC. Het is niet de bedoeling dat het een kliek wordt.
ik heb nooit reden daar aan te twijfelen, jij wel ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef SingleCoil het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met rellen is het net zo als met orgasmes: op het moment dat je er eentje meemaakt, weet je zeker dat dat het is.
Ik denk dat het een enorme deceptie wordt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Er gaan zoveel slowchat-topics doorheen de laatste tijd dat ik me begon af te vragen wat er hier allemaal aan de hand was...vandaar![]()
Niet bij te houden hier!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Er gaan zoveel slowchat-topics doorheen de laatste tijd dat ik me begon af te vragen wat er hier allemaal aan de hand was...vandaar![]()
Eh, nee, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb nooit reden daar aan te twijfelen, jij wel ?
Ik weet niet hoe het in OUD is, kom daar eik nooit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
geen kliekjes?![]()
Niet net als in OUD dus?
Oh, dan is het goed en is het je vergeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mamamamama het was maar een garpje...
De synchronisatie van de cyclus is daar goed merkbaar in het feedback topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in OUD is, kom daar eik nooit.
Phew! Dan kan ik straks tenminste rustig slapen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Oh, dan is het goed en is het je vergeven.
Dat wisselt per keer. Het is nu nogal eh.. slow chat, maar er worden hier ook wel serieuze zaken besproken zoals bijvoorbeeld het verkrachten van honden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hmmm kan daar gereld worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De synchronisatie van de cyclus is daar goed merkbaar in het feedback topic
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
Dat wisselt per keer. Het is nu nogal eh.. slow chat, maar er worden hier ook wel serieuze zaken besproken zoals bijvoorbeeld het verkrachten van honden.
Overtuig ons daar maar van.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:20 schreef STORMSEEKER het volgende:
Niet bang zijn hoor, ik doe niets gevaarlijks, zelf niet in slow-chattopics.
Bij PMS worden wel notes gezet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je nooit straf omdat je je altijd kunt beroepen op PMS.
Ik hoop trouwens dat ik straks ietsje langer mag slapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Phew! Dan kan ik straks tenminste rustig slapen...
Maar je bent dan toch gewoon ontoerekeningsvatbaar? Ik heb al driehonderd mannen vermoord tijdens PMS, maar ik wordt steeds vrijgesproken.quote:
Ietsje langer dan wat? Dan gisteren?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik straks ietsje langer mag slapen.
Kan ik mij niet voorstellen. Het was een kleine moeite geweest om ze te waarschuwen dat ze uit je buurt moeten blijven. Dat doen ze dan ook graag.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je bent dan toch gewoon ontoerekeningsvatbaar? Ik heb al driehonderd mannen vermoord tijdens PMS, maar ik wordt steeds vrijgesproken.
Ja, ik werd vanochtend om iets van half 6 wakker, en ben niet meer in slaap gekomen daarna.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ietsje langer dan wat? Dan gisteren?
Er zit iets sinisters in je glimlach..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Euh...I am your friend, do not run away?![]()
Ja, zulke dingen riepen die aliens op Net5 ook, en zie nu eens wat daarvan komt!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef STORMSEEKER het volgende:
Euh...I am your friend, do not run away?![]()
De morgenstond heeft goud in de mond.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik werd vanochtend om iets van half 6 wakker, en ben niet meer in slaap gekomen daarna.
Ook dat nog ja.. Nouja, laat ik hopen dat mijn biologische processen meewerken vannacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De morgenstond heeft goud in de mond.
Als je morgen om halfzes wakker wordt, is het eigenlijk halfvijf!
Ik zal aan je denken, denk je dat dat helpt? Of probeer anders www.jomanda.nl nog even!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Ook dat nog ja.. Nouja, laat ik hopen dat mijn biologische processen meewerken vannacht.
De morgenstond heeft goud in de mond, maar niet als ik gewoon hard wat extra slaap nodig heb.
Ton dieu? Non, MON dieu!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:29 schreef SingleCoil het volgende:
mon dieu !
Misschien, ik laat het morgen wel weten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken, denk je dat dat helpt?
Ik heb een CRT, dus dat straalt al genoeg.quote:Of probeer anders www.jomanda.nl nog even!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |