Anita witzier is dat toch veel te ouwd manquote:
Oude vrouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:26 schreef Christine het volgende:
Val je op oudere vrouwen, Tom?
neequote:
Pleasequote:
Hihiquote:
Zoek maar een leuk meisje van 16quote:
Ik houd wel van opgewonden standjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
kan er niks aan doen, maar dit opgewonden standje werkt echt op m'n lachspieren:
[afbeelding]
quote:
quote:
Maar ik ben gratisquote:
Ik zou graag zelf ook enige lol eraan belevenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah toe nou lang zal het iig niet duren![]()
Cupfighter?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ben gratis
En ik ben een echte cupfighter.
Oh ja, met dat is het zo dat het mes aan beide kanten snijd hehquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou graag zelf ook enige lol eraan beleven
Ey nooit een jonge vent onderschatten hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou graag zelf ook enige lol eraan beleven
http://google.fok.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zoeken op fok?? Search doet het niet... hoe deed je dat nou met Google ook al weer?
Hihi. Voetbalgrapje enzo.quote:
Je wil je avatar laten veranderen ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zoeken op fok?? Search doet het niet... hoe deed je dat nou met Google ook al weer?
Nee, zocht een topic over een persoon maar en er bestaat maar 1 en die is geslotenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je wil je avatar laten veranderen ?![]()
Nou ja, 5 minuten is niet genoeg iigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ja, met dat is het zo dat het mes aan beide kanten snijd heh
Dan moet je wel iets heel erg fout gedaan hebben in je vorige leven, als je zo gestraft wordtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:51 schreef timbob het volgende:
[..]
daar kan ze niks aan doen he
is natuur
En toch denk ik dat je iemand van je eigen leeftijd moet zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey nooit een jonge vent onderschatten he
Ik heb veel geoefent![]()
![]()
Hihiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi. Voetbalgrapje enzo.Laat ook maar.
Ik kan toch proberen me te bewijzen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je iemand van je eigen leeftijd moet zoeken
Bij iemand van je eigen leeftijd ja, er staat bij mij momenteel geen vacature openquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kan toch proberen me te bewijzen?![]()
Mag ik dan naar je fluiten?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:56 schreef bar_rel het volgende:
Sorry Bupa maar die avatar die jij gaf deed een beetje raar![]()
NU vind je me zeker een ondankbaar kreng?
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |