Wat denk je dat er in de posts heeft gestaan die geedit zijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Ik vind het maar kinderachtig, om helemaal geen topic meer open te hebben erover.
Ik snap trouwens helemaal niet waarom er niet over warez gesproken zou mogen worden. Dat er geen links of informatie naar warez mogen staan snap ik. Maar erover praten is gewoon legaal.![]()
Ok dan jammer van het strenge beleid maakt het fokken vaak een stuk minder leuk. Maar ja regels zijn regelsquote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in de posts heeft gestaan die geedit zijn?
Het gaat helemaal niet meer over het spel, maar alleen maar wanneer het spel te downloaden was of verwijzingen naar plekken waar je wel over warez kan praten buiten fok om.
En het praten over warez ->
Het is én blijft illegaal dude!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Ik vind het maar kinderachtig, om helemaal geen topic meer open te hebben erover.
Ik snap trouwens helemaal niet waarom er niet over warez gesproken zou mogen worden. Dat er geen links of informatie naar warez mogen staan snap ik. Maar erover praten is gewoon legaal.![]()
Over warez praten is helemaal niet illegaal "dude".quote:
Het strenge beleid is helaas alleen maar nodig doordat sommige mensen niet snappen dat vragen naar of vragen wanneer de warez versie uitkomt niet gewenst isquote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ok dan jammer van het strenge beleid maakt het fokken vaak een stuk minder leuk. Maar ja regels zijn regels![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Over warez praten is helemaal niet illegaal "dude".![]()
Maar ja dat we er hier op dit forum niet over mogen praten moeten we maar respecteren dan. Jammer![]()
Het ligt er dus aan HOE er over warez gepraat wordt. Een discussie over warez, zoals in het "zeik hier over warez-gezeik"-topic kan prima, maar in het gta topic ging het alleen maar van:quote:Op zondag 5 juni 2005 22:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Over warez praten is helemaal niet illegaal "dude".![]()
Maar ja dat we er hier op dit forum niet over mogen praten moeten we maar respecteren dan. Jammer![]()
GVD wat een klerelijers een beetje een neppe NFO op het internet zetten en ons gek maken dat wel em al kunnen downloadenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ligt er dus aan HOE er over warez gepraat wordt. Een discussie over warez, zoals in het "zeik hier over warez-gezeik"-topic kan prima, maar in het gta topic ging het alleen maar van:
- "wanneer komt de warez-versie"
- "ik ga hem downloaden"
- "is ie al gelekt?"
- etc
lolquote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef AMD64 het volgende:
Doe er dan wat aan GameDemon. (b.i.g)
Dat speelde inderdaad ook mee. Inhoudelijke discussies had je wel in het eerdere GTA SA topic, iedereen weet al wat hij kan verwachten, dus nu was het alleen maar van zulke posts, ook niet iets wat al die moeite waard is.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:09 schreef DinoPK het volgende:
of wil je persé 60x 'ik kan niet meer wachten', 'wie heeft hem al', 'ik download hem nu met 7549k/sec' posts lezen? Inhoudelijk werd er niets besproken.
Nou, die screens uit het duitse blad vorige week waren anders compleet nieuw. Maar ik zie je punt wel. Jammer dat het zo moet...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat speelde inderdaad ook mee. Inhoudelijke discussies had je wel in het eerdere GTA SA topic, iedereen weet al wat hij kan verwachten, dus nu was het alleen maar van zulke posts, ook niet iets wat al die moeite waard is.
Ik vind het triest dat zo'n maatregel gewoon nodig is. Het was gewoon dweilen met de kraan open en we blijven niet bezig met waarschuwen, bans aanvragen, posts editten dan wel verwijderen.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind het triest dat deze maatregel genomen is.
De goede moeten lijden onder de slechte. In plaats van de bron van het kwaad aan te pakken, dwz tijdelijk verwijderen van users die over warez posten, pakken ze alle geinteresseerden aan.
Net als vroeger, 2 leerlingen praten in de klas en iedereen moet nablijven.
Of...
1000 supporters zingen kwetsende spreekkoren en heel de club betaald behalve de daders..
Je bereikt wel je doel met dit beleid van FOK!, maar je maakt je zelf wel volkomen belachelijk.
Je geeft je machteloosheid toe met deze maatregel.
Dan kan je je afvragen of jullie maatregelen niet te beperkt waren. Blijkbaar kwam het niet duidelijk over, aangezien men gewoon doorging met posten van de foute zaken.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat zo'n maatregel gewoon nodig is. Het was gewoon dweilen met de kraan open en we blijven niet bezig met waarschuwen, bans aanvragen, posts editten dan wel verwijderen.
De mensen die posten zoals binnen de policy zou je dan serieuzer moeten nemen dan de mensen die zich niet houden aan de policy. Die weten dat ze zich daar niet aan houden en moeten niet janken.quote:En dat belachelijk maken valt wel mee, of mensen vinden het belachelijk dat ze gebanned zijn voor het praten over warez of mensen vinden het belachelijk dat we een topic tijdelijk niet toe staan. En zoals ik hier al kan lezen zijn wij niet de enige die het meer dan zat waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |