Nou, daar ben ik blij voor. Heb je en voor jan lul een Xbox gekocht, en zien we je niet meer in 't Xbox topic terug. Want voor iemand die doet alsof 'ie zoveel verstand heeft van de dingen waar 'ie een mening over heeft, heb je wel verrek weinig inlevingsvermogen.quote:Op maandag 9 mei 2005 08:59 schreef BMH het volgende:
Ik vind M$ nu eenmaal een prut bedrijf. Altijd al geweest imo. En die microtransacties vind ik weer een voorbeeld van M$'s idiote geldroof acties. Hotmail kost 20 EUR voor 10 mb, xbox live kost 60 per jaar + je moet nog updates kopen voor bepaalde games. En nu moet je om een spel helemaal goed te spelen nog eens je beurs opentrekken omdat je moet betalen voor onderdelen van een spel!? Dat gaat mij te ver.
Microsoft is de maker en uitgever van de Xbox, dus in dat opzicht kun je het relateren aan games.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:03 schreef speknek het volgende:
Nou lastig vind ik het wel, natuurlijk doet BMH dat om te zieken, maar het gebruik van M$ is niet bepaald games-gerelateerd.
Maar dat is geen noodzakelijk verband. Microsoft heeft veel divisies en heeft al ver voor het uitbrengen van de xbox laten zien hele onethische trucs niet te schuwen om de grootste te worden. Dat de xbox wel heel goed kan zijn staat daar los van. Kijk ik snap dat BMH een fanboy is, maar ik heb moeite iets wijdverbreids (niet in de laatste plaats in DIG) en al tien jaar lang redelijk usance, ineens te gaan verbieden omdat andere fanboys zich op hun tenen getrapt voelen dat de uitgever van hun console op iets gepakt wordt wat niets te maken heeft met de console.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:21 schreef chibibo het volgende:
Microsoft is de maker en uitgever van de Xbox, dus in dat opzicht kun je het relateren aan games.
Als je nintendo aanvalt val je de gamecube aan en als je in GAM microsoft gaat aanvallen val je de xbox aan. Als je over hotmail wilt gaan zeiken doe je dat maar in DIG. En als het niks met de console te maken heeft heeft het dus ook geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar dat is geen noodzakelijk verband. Microsoft heeft veel divisies en heeft al ver voor het uitbrengen van de xbox laten zien hele onethische trucs niet te schuwen om de grootste te worden. Dat de xbox wel heel goed kan zijn staat daar los van. Kijk ik snap dat BMH een fanboy is, maar ik heb moeite iets wijdverbreids (niet in de laatste plaats in DIG) en al tien jaar lang redelijk usance, ineens te gaan verbieden omdat andere fanboys zich op hun tenen getrapt voelen dat de uitgever van hun console op iets gepakt wordt wat niets te maken heeft met de console.
Of in dit geval misschien wel, omdat het BMH is, maar ik hoop dat je m'n punt snapt.
Het gaat ook wel om de manier van posten, blijkbaar kan er niet iets over een andere console gezegd worden door sommige mensen zonder meteen te overdrijven en denigrerend te doen. En ja M$ en cube is voor kinderen en dergelijke horen onder het kopje denigrerend.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie het hele probleem nietHoe vaak wordt er niet gezegd dat er niets interessants is op de Cube
Daggla, Gdemon en nog vele anderen zeggen dat. BMH doet hetzelfde bij de Xbox en er zijn ook zat mensen die de PS2 niet serieus nemen. Het hoort er gewoon bij, zolang er verschillende consoles bestaan zullen er mensen zijn die de een niets vinden en de andere geweldig. En ja, er zal ook gezeken worden over alle consoles en over de betreffende bedrijven achter deze consoles, maar dat boeit niet. Lees er overheen, negeer dit soort dingen, maar ga niet huilen in een FB topic als er M$ gepost wordt. Ik zal dat ook gewoon blijven doen.
In elk forum heb je dit soort discussies, VBL (supporters van verschillende clubs), DIG (windows vs linux) en zelfs FOT (canon vs nikon). Vergelijkingen, argumenten, huilies, drogredenen, onzin, het hoort er gewoon bij. Get over it.
Ik weet niet hoor maar zo begin je meestal geen discussiequote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef BMH het volgende:
Ik snap niet dat een discussie over een feature van M$ (microtransacties) weer als een teken van fanboyism word gezien.
Iemand plaatst de mogelijke features en jij bent de eerste die daarop zo reageert om een 'discussie' te starten...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Fucking ziek. Misschien kost het maar een tiende vaneen cent. Het is en blijft een idioot idee. Je betaald al 60 pleuro voor een game en nu moet je ook nog eens dingen van anderen kopen om het spel compleet te maken? Bij pokemon red/blue was het wisselen van pokemon gewoon gratis.
omdat een nintendo fanboy et zegtquote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef BMH het volgende:
Ik snap niet dat een discussie over een feature van M$ (microtransacties) weer als een teken van fanboyism word gezien.
Nee, het gaat om die manier waarop het gezegd is, dan boeit het niet of je ninty, sony of xbox fanboy bent, maar als je al meteen begint hoe fucking ziek iets is, het een idioot idee te vinden en eigenlijk nergens een stelling neergooit waar je over wilt discussieren.quote:
Waarom lever je kritiek op het niveau van GAM wanneer je er zelf debet aan bent dat een heel topic verneukt wordt?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef BMH het volgende:
Het niveau van bovenstaand post is nog nooit in GAM gesignaleerd. Was het maar waar dat het niveau zo hoog was.
Alsof het helpt als ik met mijn emmertje een schip wil laten drogen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom lever je kritiek op het niveau van GAM wanneer je er zelf debet aan bent dat een heel topic verneukt wordt?
Geweldig. Andere mensen zijn irritant, dus ik mag het ook doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof het helpt als ik met mijn emmertje een schip wil laten drogen.
Volgens mij begrijp jij mijn post niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Geweldig. Andere mensen zijn irritant, dus ik mag het ook doen.
Of, zoals jij het zo graag doet, vergelijken met de nazi's:
'Maar ze doen het allemaal!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |