quote:Mallet 435 package includes the following:
6.1 Liter (372 CID) Forged Stroker: 435 HP, 450 lb/ft Torque LS-1 V8
Body Emblems with "Mallett 435" Logo and Mallett Serial Number
Billet Aluminum Solid-Center Shifter with Mil-Spec Hardcoat
Stainless Steel High-Performance Twin-Outlet Exhaust System with Carbon Fiber wrapped mufflers
Penske / Mallett Indy-Style Double Adjustable Shock Absorbers (8100 series)
Mallett Chassis Number Assignment and Vehicle Registry
Mallett Custom Polished Twin 5-Spoke Wheels, 18x9.5, 18x11
Leather Seats with "Mallett 435" Graphics on Headrest
Carbon-Fiber Valve Covers and Radiator Support with 435 Logo on Valve Covers
High Performance Tubular Front / Rear Stabilizer Bars
High Performance Brake Pads
Michelin Pilot Sport Tires 265x35x18, 295x35x18
Vehicle build-records archived at the National Corvette Museum
Mallett 435 standard packages start at $33,000.00
quote:0-60 in 4.1 seconds
0-100 in 9.2 seconds
0-150 in 25.1 seconds
12.4 @ 116 mph in the quarter mile
188mph top speed! 0.99 G lateral acceleration on the skidpad! This car has awesome torque and is a great driver. Adjust the shocks to soft and the car rides like a dream. Stiffen them up for a run through the twisties.
nee, was naar een vriend van me zijn auto helpen uit te deukenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Hugster het volgende:
backs
Bo was je je hok aan het fotograferen?
Ag ik zie het als een nieuwe uitdagingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:29 schreef Thermo het volgende:
Kut voor je baz.... hopen dat het niet te erg is.
Ow en ook kut voor ook_gek natuurlijk
kwa verzekering kan ik je Centraal Beheer Achmea wel aanraden, zolang je maar NIET FBTO doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag ik zie het als een nieuwe uitdaging![]()
En dan de hele dag met de deuren open rijden ehquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:38 schreef Thermo het volgende:
Nieuwe uitdagingen zijn altijd goed.
Ik vind btw de escalade met lambo deuren mooi uit the game clip
En de Dodge magnum ook
Jepquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan de hele dag met de deuren open rijden eh
Met beetje mazzel kan je er idd nog mooi bedragje uit slepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
ben nog niet ontslagen. Dat gaat de currator denk ik dinsdag doen![]()
We zien het wel. Ik zal dinsdag wel langs moeten komen op het werk. Er is ook een grote kans dat de currator me nodig heeft en dan moet ik gewoon werken en krijg ik een voorschot van de UWV op m,n laatste salaris.
Is wel handel gek. al m,n vakantiedagen worden uitbetaald en dat zijn er veel en dan gewoon een aantal maanden een uitkering van 100% van je salaris en later 70% van je salaris. Dus ik ga zeker 1 maand vakantie nemen. Heb ik wel verdiend![]()
Maar wat ik zeg. Er zijn genoeg andere optie,s dus ik doe lekker rustig aan en ga gewoon bij iedereen langs die me uitnodigt.
dat wel ja. Maar je kan ook gewoon meer opgeven dan dat je hebt staan. Effe baas laten tekenenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
Met beetje mazzel kan je er idd nog mooi bedragje uit slepen.
Helaas alleen dat je overuren + vakantiedagen dik belast worden door de belastingdienst.
*topic naar belastingdienst stuurt inzake Mark Pronk*quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat wel ja. Maar je kan ook gewoon meer opgeven dan dat je hebt staan. Effe baas laten tekenen![]()
vakantiedagen van dit jaar wat je te goed hebt tot en met je ontslag. Bijna niks dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:25 schreef Tjabbo het volgende:
Krijg je je vakantiedagen vooruit al per jaar, of echt elke maand 2?
Want dan is er niet echt veel over, op de zut van vorig jaar na eventueel.
wel balen voor je joh.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vakantiedagen van dit jaar wat je te goed hebt tot en met je ontslag. Bijna niks dus.
Maar wel de vakantiedagen van vorig jaar en dat zijn er veelMet alle gemak 26 als het er niet meer zijn.
Ik vind een MX5 echt een heftige homo autoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:43 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb er recht op
Mazda MX5 hier kom ik aan![]()
Als ik toch in rotterdam ga werken en ik moet dat stuk elke dag rijden dan wel met dakje open met de mooie zomer die er aan zit te komen. Dan is vast staan in de file ook niet erg meer. Muziekje er bij lekker koel drankje zonnetje HEEEEEEEEEEERLIJK
Het zal me een rot zorg wezen. Het is een cabrio. Leuk sportief. Ik vind het primaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind een MX5 echt een heftige homo auto
je kunt ook een TT kopen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zal me een rot zorg wezen. Het is een cabrio. Leuk sportief. Ik vind het prima![]()
idd achterwielaandrijvingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zal me een rot zorg wezen. Het is een cabrio. Leuk sportief. Ik vind het prima![]()
geef jij mij het geld voor een TT danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je kunt ook een TT kopen natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geef jij mij het geld voor een TT dan
1 maand zomer en 11 maanden dichtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:43 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb er recht op
Mazda MX5 hier kom ik aan![]()
Als ik toch in rotterdam ga werken en ik moet dat stuk elke dag rijden dan wel met dakje open met de mooie zomer die er aan zit te komen. Dan is vast staan in de file ook niet erg meer. Muziekje er bij lekker koel drankje zonnetje HEEEEEEEEEEERLIJK
Mx-5 is een leuke auto. niet geweldig, maar wel leuk! absoluut.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel nee man genoeg dagen dat je open kan rijdenquote:
maar die krengen zijn duuuuur jonge.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
peug 306 is ook leuk maar net effe te duur![]()
Zo supra als die tjabbo heeft is ook wel leuk om de turbo. Model op zich vind ik niet veel.
Al zal het geweldig veel rij plezier geven. Zo een turbo met dat PTSSS geluid is dan wel weer uber geil
ja dat weet ik. Zo een supra is ook alleen maar voor er bij zoals jij dat doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar die krengen zijn duuuuur jonge.
behalve in aanschaf. dat valt dan weer mee.
nissan 100nx heeft ook targa.
alleen die zijn![]()
![]()
![]()
aircoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
jep. Maar goed eerst even kijken wat de toekomst gaat doen
Maar ik zie me zelf nou niet in een file staan in de brandende zon in een gesloten auto![]()
Weet je wel wat dat kost manquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:25 schreef Hugster het volgende:
Maar neem dan voor christ sakes wel dat nieuwe model, met die normale koplampen, dat hele kleintje met die klaplampjes is echt![]()
![]()
[afbeelding]
met een cabrio of targa heb je veel bekijksquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:30 schreef Hugster het volgende:
In die cabrio zul je het warmer hebben dan een auto met airco hoor
krijg je eindelijk wat kleur op je vreterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:33 schreef ook_gek het volgende:
ja maar ik zit liever in een open auto dan in een dichte auto. HEEERLIJK
heb je daar tegen de wind in gedretenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
die MX5 dingetjes hebben ook airco toch?
En man ik ben nu al bruin zo na de wintersport. Iedereen zit nu van. Jezus wat ben jij bruin
Word er gek van.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
big deal
ik van middag 1 op 4
Wat heb je gedaan dan?
Jeep is goedkoper in derestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:46 schreef ook_gek het volgende:
ferrari is zuiniger.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks gewoon stug 140/150 karren en tig keer stad![]()
Dat winkelcentrum? Leuk hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:51 schreef Xtreem het volgende:
Had ik m'n ma zooooo dicht bij een Getz.... koopt ze Dit
Moet je poepen?quote:
Nah. Maar aangezien ik zo de stad in ga (biertje drinken met m'n exquote:
Nee ik doe niet mee. Heb je ex vriendin vanmorgen nog flink suf geneukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nah. Maar aangezien ik zo de stad in ga (biertje drinken met m'n ex) toch maar ff proberen.
Doe je mee?
ja zo keek ze er bij. Ze kwam zo lekker klaar dat ze er omotioneel van werdquote:
Hier!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:46 schreef ook_gek het volgende:
jeeeeeeeeeeezus zeg he ik ben nog wakker en actief waar zitten jullie nou dan![]()
Ja help me dan. Mag ik anders effe op je zusje oefenen?quote:
m'n zusje is geen opblaaspop!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja help me dan. Mag ik anders effe op je zusje oefenen?
oh dat is dan wel weer minderquote:Op zondag 27 maart 2005 00:51 schreef timbob het volgende:
[..]
m'n zusje is geen opblaaspop!
die heeft ook zo d'r behoeftes
ben je al lekker nat danquote:
je had al 4 orgasmes kunnen hebben!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
We hadden al twee uur in de kroeg kunnen zitten
Oeh, ik had met jou moeten datenquote:Op zondag 27 maart 2005 01:07 schreef timbob het volgende:
[..]
hij doet z'n werk gewoon niet!
*wrijft in..
met olie uiteraard
ik ookquote:Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef Christine het volgende:
Dit is trouwens mijn eerste keer in PTA
Wat dinges zegt.quote:
quote:
daar was het gisteren perfect voor..quote:Op zondag 27 maart 2005 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wou m'n auto wassen en fotos maken maar het weer zit niet mee![]()
toen was ik te lui om ook maar iets te doen tot ongeveer 14u, daarna toch ff langs kapper en ff een vriend geholpen zijn auto uit te deukenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
daar was het gisteren perfect voor..
Wat heb je toen ook alweer uitgevreten?
ik verveelde mequote:
ah. okay. duidelijk.quote:
dat is echt foutquote:Op zondag 27 maart 2005 13:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah. okay. duidelijk.
Ik moet ook naar de kapperheb nu zo'n dikke duitse mat in m'n nek hangen
![]()
Hier in het oosten valt dat niet zo opquote:
Nou, ik werd gedwongenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
Zo erg dat zelfs de PTA slowchat interessant is?
Volgens mij heb jij dat bij deze al gedaanquote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stel je eerst eens ff goed voor
[afbeelding]
[afbeelding]
hoiquote:
Ik kom niet uit TTKquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef Fugie het volgende:
hugster, ik hoef nu niet eesn meer ttk te lezen, dit is al genoeg
ja zekerquote:
Ali B - Leipe Mocroquote:
Joego'squote:
ik ken dat concept ergens vanquote:Op zondag 27 maart 2005 14:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ga zo een VHS kijkenretro shit
Wrede film over rijke gasten die met Ferrari's, Porsches, Lamborghini;s en brute snelle amerikanen wedstrijden doen om bergen geld en drugs, wie het eerst naar een bepaalde stad rijd en het snelst weer terug is wint.
Countach'es en getunede Porsche 928 enzo![]()
is dat niet gewoon cannonbal run ?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:00 schreef Hugster het volgende:
Ik ga zo een VHS kijkenretro shit
Wrede film over rijke gasten die met Ferrari's, Porsches, Lamborghini;s en brute snelle amerikanen wedstrijden doen om bergen geld en drugs, wie het eerst naar een bepaalde stad rijd en het snelst weer terug is wint.
Countach'es en getunede Porsche 928 enzo![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ken dat concept ergens van
moet je er ook niet steeds op fappenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:12 schreef Hugster het volgende:
De hoes is helemaal krokant zie ik nu
VHS
VHSquote:Op zondag 27 maart 2005 14:12 schreef Hugster het volgende:
De hoes is helemaal krokant zie ik nu
VHS
ik moet die cd hebben van norah jonesquote:Op zondag 27 maart 2005 14:37 schreef Fugie het volgende:
ik zit norah jones te luisteren, ik mis alleen nog een glas whisky eigelijk
google heeft hem ook wel hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet die cd hebben van norah jones![]()
Ik heb nog wel ergens een achterkant van een nieuwe A6 heb ik gespot in oostenrijk. Moet ik die effe opzoeken voor de heren hier?
ik heb er alleen totala geen verstand van, dus doe mar gewoon alles waar jazz in staat downloadequote:
ja natuurlijkquote:
Been there, done thatquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja natuurlijk
heb hem vannacht wel gefeliciteerd
kwam hem tegen in de voorstraat, toen dacht ik er wel aan, maar was niet in staat dat me vanmorgen ook te bedenken
naast uitgebreid paasontbijt enzo ook nog taart omdatie jarig is.... of doen jullie daar niet aan?quote:
ah op die fietsquote:Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
naast uitgebreid paasontbijt enzo ook nog taart omdatie jarig is.... of doen jullie daar niet aan?
he de vrouwen vinden het geweldig hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nou nou nou, overdrijven is ook een vak eh
alsof jij het voor de vrouwen heb, de enige vrouw in jou leve is je moederquote:Op zondag 27 maart 2005 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he de vrouwen vinden het geweldig hoor![]()
Gast ik wil niet weten waar jij allemaal zit te kijken op internetquote:
TSSSquote:Op zondag 27 maart 2005 15:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof jij het voor de vrouwen heb, de enige vrouw in jou leve is je moeder
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gast ik wil niet weten waar jij allemaal zit te kijken op internetq
[..]
TSSS
je mist alleen nog wel dezequote:Op zondag 27 maart 2005 15:20 schreef ook_gek het volgende:
ik in m,n mx5 dakje open zon op m,n knar lekker koud drankje er bij zonnen bril op en norah jones op.
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
Met 160 Km/h een voetganger geschept![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Tja als je dan toch doodgereden wordt, kan het maar beter door een Ferrari gebeurenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
iTunes pwned your assquote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://img208.exs.cx/img208/1695/whehe6yn.jpg]afbeelding][/URL]
Enzo, duh... Koekiequote:
Ik zou er niet eens meer een auto in herkennenquote:
Dat is een enzoquote:
quote:
Pssst, filenamesquote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens meer een auto in herkennen![]()
Maar ik gok een Ferrari Enzo
900pkquote:I could not believe my eyes when i saw this. And to top it off, its not a normal CLK GTR, its a CLK GTR DTM Version. I only had 1 photo in my camera so i got it... but i managed to talk to the owner who looks to me to be Pakistani/Indian and i asked him 1 question - How many horse power? he said 900... O my!!
die muziek is van Kruder & Dorfmeisterquote:Op zondag 27 maart 2005 16:10 schreef ook_gek het volgende:
zit nu Conversions- A K&D Selection te luisteren![]()
En zo hoort hetquote:
No Brakes is ook een lekker nummerquote:Op zondag 27 maart 2005 16:18 schreef ook_gek het volgende:
Zit nu maar effe naar The Offspring - Americana te luisteren![]()
En dan vind ik Staring At The Sun een super nummer![]()
ja maar ik verveel mequote:Op zondag 27 maart 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
dit zijn echt weer die typiche mark posts
dat is zeker een lekker nummertje jaquote:
iddquote:
Vandaar dat het direct weer dood isquote:
Hoiquote:
Neequote:Iemand een Volvo 440 kopen?
Ik...quote:
kan ik m'n jeep inruilen?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
ik ben er ook nog hoor
Iemand een Volvo 440 kopen?
Je hoeft em ook niet te kopen, maar als je mij +/- 500 euro geeft, krijg jij van mij de autoquote:Op zondag 27 maart 2005 17:37 schreef Fugie het volgende:
ik wil er wel 1 hebbe, maar niet kopen
Die zuipt zeker teveel??quote:
quote:
eet zequote:Op zondag 27 maart 2005 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft em ook niet te kopen, maar als je mij +/- 500 euro geeft, krijg jij van mij de auto
* PeuRac is eten![]()
mag ik mee??quote:
Dat is altijd goedquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
die foto met die gun vond je geil hea
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef Hugster het volgende:
Vanavond stappen met BoHelaas gaat ie niet drinken omdat ie terug gaat rijden, wilde Bo zo graag dronken hebben
Wie zegt dat ik geil op bo?? Ik moet alleen nog douchen en met z'n 2en tegelijk is goedkoper dan 2x alleen...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:53 schreef ook_gek het volgende:
Mutz waarom geil jij op bo?
Dus jij laat je ook neuken door meer dan 1 gast. Want dat is goedkoper qua zaad en je houd tijd over?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geil op bo?? Ik moet alleen nog douchen en met z'n 2en tegelijk is goedkoper dan 2x alleen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |