mensen, probleem hier.
Hier is vanavond bij een kroeg van een vriendin van mij, nou ja vriendin.. een feest georganiseerd. Carribian night, Nikki dat meisje dat het georganiseerd heeft, vroeg dus, teun jij komt ook, nou ja ze vroeg het niet ze eiste het meer.. en ik ken hier vrijwel niemand, ( kut dorp ) ben ook altijd in den bosch of tilburg te vinden. Nou ja ken wel veel mensen maar ik trek met niemand op.
Nu sprak ik net dus *****, mijn ex. En aangezien ik de laatste tijid met haar zo enorm veel met haar optrek in de hoop dat het goedkomt heb ik het met haar ook veel over ( dat het goedkomt ) en ze zei, ja maar teun ik moet zo gaan want ik moet voorbereiden voor een feest bij jou in de buurt
ik meteen, oooh daar ga ik ook heen
( geen idee waarom ik het zei :tong: maargoed je kent dat wel.
Nou heb ik dus een probleem, want een gozer die een complete salou vakantie van me verpest heeft is er ook en dat is een broer van een meisje wat ik gehad heb en dat nog fout kan aflopen.. Die is daar dus ook.. Melissa.
Nikki die is nogal geintresseerd in me En die zal daar dus wel werk van maken als ik daar ben.
Nu had ik met mijn maten afgesproken in Tilburg, om naar de blitz te gaan. Ja.. daar ga ik dus niet meer heen aangezien ik naar dat feest wil omdat me ex daar komt met wie ik wil dat t tussen ons goedkomt. Ze vroeg of we konden matchen qua kleren blabla, leek haar leuk en dat lijkt mij ook erg leuk ja.
Nou ken ik wel veel mensen die gaan, maar daar is 60% vrouw van, mijn maten zitten in tilburg en moet ik dus praktisch remie ( lees : alleen ) gaan of tegelijkertijd met mijn ex maar dat wil ik zelf niet want dat lijkt me niet slim, hele tijd op haar lip zitten.
is het kansloos alleen gaan, Ja naar mijn mening wel, maa rmisschien is het wel hip. in me 1 aan het bier daar en een peuk.....:N
of ik strik uit alle macht iemand hier , maatje tegenover me overhalen om te gaan maarja. dilemma!
oplossing?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt