Welk merk was dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:42 schreef boyv het volgende:
Sommige van deze tandpasta's werken dus wel. Mijn vader had vroeger eens zo'n soort vies en chemisch uitziende tandpasta in een kleine tube, maar dat werkte dus wel (ervaring)
Grote kans dat het niet meer te krijgen is. EU-richtlijnen en zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:53 schreef boyv het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zal eens een keer kijken of ik het weer ergens zie staan.
Daarmee verneuk je dus je tanden omdat het peroxide gehalte hoger is dan eik is toegestaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:42 schreef boyv het volgende:
Sommige van deze tandpasta's werken dus wel. Mijn vader had vroeger eens zo'n soort vies en chemisch uitziende tandpasta in een kleine tube, maar dat werkte dus wel (ervaring)
bronquote:Volgens de EU zorgt een 'overdosis' in combinatie met roken en alcoholgebruik mogelijk voor een verhoogd gezondheidsrisico. De limiet voor producten in de vrije handel is 0,1 procent, anders mogen ze niet worden verkocht. Tandartsen mogen met een percentage tot drie procent werken.
Fabrikanten nemen die wettelijke limiet met een flinke korrel zout, zo blijkt uit recent onderzoek van de Keuringsdienst van Waren: 8 van de 15 onderzochte producten hadden een te hoog gehalte aan waterstofperoxide. Vier fabrikanten kregen een boete, tegen de andere vier kon niet worden opgetreden omdat ze hun producten vanuit het buitenland via het internet verkopen.
,,Het probleem is dat bleekmiddelen met een percentage waterstofperoxide van 0,1 procent nauwelijks effectief zijn. Daarom willen fabrikanten graag hogere concentraties in hun producten'', aldus Joost Roeters.
is dat niet dat spul van tellsell? Ik ben nogal terughouden mbt die club namelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:55 schreef mcintosh het volgende:
Rapid White ... werkt écht goed! Niet te vaak gebruiken, na 3e keer ofzo zie je al flink verschil...
En totaal geen last gehad van mijn tandvlees ofzo...
Ben ik ook, maar het is nu ook in de winkel te krijgen, in ieder geval bij Wehkampquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef medman het volgende:
[..]
is dat niet dat spul van tellsell? Ik ben nogal terughouden mbt die club namelijk
Er is al heel vaak aangetoond dat die whitening tandpasta's niet een toegevoegde waarde hebben in vergelijking met de gewone tandpasta.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:18 schreef Dinamiet het volgende:
Hmm,, eigenlijk wil ik er geen gevoelige tanden aan over houden..
En na de tandarts ga ik al helemaal niet... hehe kost veel te veel geld en bovendien heb ik t niet zo op de tandarts haha
Ik wil gewoon een whitening tandpasta uit de winkel, maar als er te weinig whitening spul in zit, heeft het dus geen zin meer om het te blijven kopen begrijp ik.. hmm
Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat er geen goede whitening tandpasta's te koop zijn bij de kruidvat oid?
![]()
quote:meng 20 druppels Limoen in het sap van een citroen en poets hiermee1 keer per week, de rest gebruiken als mondspoeling.
same herequote:Op zondag 27 maart 2005 22:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gebruik pearl dropsWerkt wel.Maar je kan ook je tanden poetsen met aardbei,worden ze ook lekker wit van
![]()
En same here...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
same herepoets al 2 jaar ofzo met pearl drops, alleen de eerste weken was er zichtbaar resultaat maar ik heb dan ook al redelijk witte tanden.. je tanden worden ook lekker glad en mooi schoon, dus alleen daarom kan ik het al aanraden
Zoiets ving ik al eerder op, maar t was niet duidelijk dat ie van iemand anders was.. :S Die gene zei alleen: jouw avatar? Nja daar heb je niks aanquote:Op maandag 28 maart 2005 19:33 schreef Swolly het volgende:
[offtopic] Waarom gebruik jij de avatar van miss_blue[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |