abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25791252
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef Merovingian. het volgende:
[quote]Maar nee, jij hebt een filmpje gezien. Damn, en ufo's die bestaan ook. En ruimtewezens! Zijn allemaal filmpjes van.[quote]

Ik heb zo'n 8 uur aan hoge kwaliteit liggen, dus ja. (ok, behalve ruimtewezens) Maar ik ben blij dat je graag om je eigen domheid lacht, want ik heb in mijn leven genoeg mensen gezien die er zo aan toe waren als die Terry. (hoe heet gvd dat psychiatrisch ziekenhuis hier in de buurt van rdam?) En zelfs in Nederland stoppen we echt niet met het eten geven van die mensen. Die mensen proppen we vol medicijnen. En in het ergste geval laat je ze inslapen.

En weet jij wel wat het word kasplantje of coma betekent? jezus
jij hebt meer mensen gezien waarvan 90%van de hersennen is afgestorven en alleen de hersenstam nog functioneer?
en de artsen die aangesteld zij door de rechter hadden vastgesteld dat wat je op die paar minuten video ziet niet bewust was aangestuurd.
en als aan de kant van de ouders een arts heeft beweerd dat hij genomineerd was voor een nobel prijs voor peace en medicine is ook niet echt sirieus te nemen (de nobel prijs bestaat niet en je weet pas oficieel dat je 1 van de genomineerde was als je gewonnen hebt)
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25791334
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan ben je niet alleen een fantast maar ook een leugenaar want de complete video is 4 uur en nooit openbaar gemaakt.
Er zijn alleen fragmenten te zien online omdat de gehele video nu juist aantoont dat zij geen cognitieve reacties heeft maar slechts reflex reacties.
hij heeft het over ufo's niet over die video
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25794246
quote:
jij hebt meer mensen gezien waarvan 90%van de hersennen is afgestorven en alleen de hersenstam nog functioneer?
Nee, alleen 1 van 82.5% en 3 van 93.21%.... Feit is dat er genoeg mensen rondlopen in dat complex waar ik het over had die compleet van de kaart zijn. Je kan ze een schop in hun gezicht geven en nog blijven ze doorgapen. Ik zou zeggen: Ga een actie omzetten om hun voedsel weg te nemen, want ik weet wel zeker dat 90% ooit gezegt zal hebben niet op zo'n manier door te willen leven.

Ik keek nog even rond voor de zekerheid op een aantal sites. Er zijn een hoop mensen bezig, vooral in de directe omgeving die de motieven proberen te achterhalen. Aan Christenen ontkom je niet want 50% van het land is dat. Belangrijkste is dat namen netjes worden genoemd en documenten worden getoond in deze lokale onderzoeken. Er is absoluut een smerig spelletje bezig zoals gewoonlijk. En die rechters, Michael's advocaat en personen eromheen zijn zo cozy met elkaar dat je alleen nog maar om kan lachen. De details hiervan zullen niet in de grote kranten terechtkomen en volgende week is iedereen het weer vergeten...net als ik...

off topic:
quote:
Maar goed, jij gelooft kennelijk ook in ufo's, dus laat maar.
Geloven doen we in de kerk, mijn naïve veganist...ik weet dat er tientallen uren aan videomateriaal is (want ik heb een groot deel), duizenden foto's, duizenden documenten, meer dan 3000 onverklaarbare metingen, honderden nieuwe ooggetuigen per maand, tientallen implantaten van onbekende compositie, tientallen goeie documentaires die nooit op tv zijn verschenen, tientallen goeie onderzoekers die alleen zwartgemaakt worden, 5 overheids onderzoeken met als conclusie dat het een serieus fenomeen is, 1 Apollo astronaut (Gorden Cooper) die op video zegt meerdere grote schotels achterna te hebben gezeten, een andere Apollo astronaut (Edgar Mitchell) die de wereld afreist voor UFO onderzoek.

Das alles....ga jij je nu maar bemoeien met iets waar je wat vanaf weet, dan doe ik hetzelfde.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  zondag 27 maart 2005 @ 23:36:10 #154
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25794442
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:30 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

Geloven doen we in de kerk, mijn naïve veganist...ik weet dat er tientallen uren aan videomateriaal is (want ik heb een groot deel), duizenden foto's, duizenden documenten, meer dan 3000 onverklaarbare metingen, honderden nieuwe ooggetuigen per maand, tientallen implantaten van onbekende compositie, tientallen goeie documentaires die nooit op tv zijn verschenen, tientallen goeie onderzoekers die alleen zwartgemaakt worden, 5 overheids onderzoeken met als conclusie dat het een serieus fenomeen is, 1 Apollo astronaut (Gorden Cooper) die op video zegt meerdere grote schotels achterna te hebben gezeten, een andere Apollo astronaut (Edgar Mitchell) die de wereld afreist voor UFO onderzoek.

Das alles....ga jij je nu maar bemoeien met iets waar je wat vanaf weet, dan doe ik hetzelfde.
hahahaha... tja je hapt wel he. was volgens mij meer ironisch bedoelt!
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25795147
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:30 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

Nee, alleen 1 van 82.5% en 3 van 93.21%.... Feit is dat er genoeg mensen rondlopen in dat complex waar ik het over had die compleet van de kaart zijn. Je kan ze een schop in hun gezicht geven en nog blijven ze doorgapen. Ik zou zeggen: Ga een actie omzetten om hun voedsel weg te nemen, want ik weet wel zeker dat 90% ooit gezegt zal hebben niet op zo'n manier door te willen leven.
tja als alle bewuste delen van de hersennen weg zijn kunnen ze ook niet veel meer dn gewoon doorgapen ze hebben het niet door.
maar kan zo iemand ooit beter worden en dat is juist hetgene wat de dokters aan de kant van de ouders beweren, dat ze hun dochter met terapie weer kunnen leren praten bijvoorbeeld
quote:
Ik keek nog even rond voor de zekerheid op een aantal sites. Er zijn een hoop mensen bezig, vooral in de directe omgeving die de motieven proberen te achterhalen. Aan Christenen ontkom je niet want 50% van het land is dat. Belangrijkste is dat namen netjes worden genoemd en documenten worden getoond in deze lokale onderzoeken. Er is absoluut een smerig spelletje bezig zoals gewoonlijk. En die rechters, Michael's advocaat en personen eromheen zijn zo cozy met elkaar dat je alleen nog maar om kan lachen. De details hiervan zullen niet in de grote kranten terechtkomen en volgende week is iedereen het weer vergeten...net als ik...
het smerige spelletje zit eerder bij een bush die ineens een wetje tekent die har "leven" zou moeten redden terwijl hij eerder in texas een wet heeft getekent die juist het tegenovergestelde werkt en artsen aan de kant van de familie die dingen beweren die absoluut onmogelijk zijn

En als haar man gewoon van haar af had gewild was hij al jaren geleden gewoon kunnen geschijden en hertrouwen.
pi_25796269
eeuh .. hallo .. ik geloof ook in ufo's hoor .. sterker nog .. ik geloof dat die god waar al die mensen daar zo vol van zijn een passagier uit een ufo was

Maar dat terzijde .. nogal naïef als je uit een aantal geselecteerde fragmenten van video's conclusies gaat trekken .. als er idd iets substantieëels ipv incidenteels te zien was .. hoe zit dat dan met de GAL van 2003 (dacht ik zo uit me geheugen) die wekenlang regelmatig aanwezig was en die ook tot de conclusie kwam dat die meid wel "aanwezig" is op de een of andere manier maar dat haar zogenoemde respons totaal willekeurig is
pleased to meet you
pi_25798862
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef Merovingian. het volgende:
......, want ik heb in mijn leven genoeg mensen gezien die er zo aan toe waren als die Terry. (hoe heet gvd dat psychiatrisch ziekenhuis hier in de buurt van rdam?) En zelfs in Nederland stoppen we echt niet met het eten geven van die mensen. Die mensen proppen we vol medicijnen. En in het ergste geval laat je ze inslapen.

En weet jij wel wat het word kasplantje of coma betekent? jezus
Delta Ziekenhuis in Poortugaal.

Voor iemand die een x aantal uur dienverlening hier heeft gedaan ben je wel de naam rap vergeten, of was het een "alternatieve vorm " van dienstverlening?

Versterven is ook in Nederland een normale zaak, de medicijnen ( morfine enzo ) worden dan toe gedient om het lijden te verzachten.

Kasplantje is een plant die wordt gekweekt mbv kunstmatige milieuinvloeden en dus ook kunstmatig in leven word gehouden. Ook word de term wel gebruik om aan te duiden dat het leeft maar dat het verdomd weinig anders doet behalve een beetje reageren op prikkels van buitenaf.

Een coma is een vorm van bewusteloosheid, veroorzaakt door het niet meer functioneren van de hersenen of delen hiervan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 28-03-2005 03:02:59 ]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 28 maart 2005 @ 11:59:31 #158
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25801953
quote:
Ouders Schiavo geven strijd op

Gepubliceerd op maandag 28 maart 2005

De ouders van comapatiënte Terri Schiavo hebben de strijd om hun dochter in leven te houden opgegeven.
Na een week waarin allerhande Amerikaanse instanties tot de president aan toe, zich hebben bemoeid met het staken van de voeding aan de comapatiënte lijkt de familie van de vrouw de strijd niet langer door te kunnen zetten. De advocaat van Schiavo's ouders zei tegen de krant St. Petersburg Times geen opties meer te hebben.

"Ik zeg niet dat we niet openstaan voor ideeën die nog kunnen komen maar op dit moment lijkt het er op dat de tijd op is", zei raadsman David Gibbs. Terri Schiavo's broer Bobby Schindler lijkt ook de handdoek in de ring te hebben geworpen. "Ik ga me nu richten op mijn moeder en mijn familie."

Jeb Bush
Zondag werd nog de hulp ingeroepen van de gouverneur van de Amerikaanse staat Florida en de broer van president Bush, Jeb Bush. Maar hij heeft gezegd dat hij niets meer kan doen om Terri Schiavo het leven te redden. "Ik kan niet ingaan tegen een gerechtelijk bevel", liet Jeb Bush weten.

"Ik heb geen bevoegdheden gekregen van de Amerikaanse grondwet of van de grondwet van de staat Florida om in te grijpen nadat een beslissing is genomen", aldus Bush. De ouders van Terri Schiavo, die strijden om de vrouw die al vijftien jaar in coma ligt en wiens voeding op 18 maart is gestaakt, menen dat de gouverneur van Florida meer moet doen om hun dochter te helpen.

Toestand
Terri heeft al tien dagen geen voedsel of vocht meer in kunnen nemen nadat haar voedingssonde werd verwijderd. Op eerste paasdag heeft ze een paar druppels wijn gehad, haar man en tevens voogd, stond toe dat Terri ter communie kon. De verwachting is dat Terri binnen enkele dagen zal sterven.

Schiavo ligt al sinds 1990 in een coma. De 41-jarige vrouw vegeteert dus inmiddels al vijftien jaar. De ouders hebben alles gedaan wat ze konden om het leven van terri te verlengen. Volgens hen zou ze met therapie were beter worden. De man van Terri ontkent dat.

Ondertussen menen dokters dat mocht er een wonder gebeuren en de voeding kan weer hervat worden, het toch te laat zal zijn voor Terri. Ze heeft al te lang zonder voedsel en vocht gezeten.

bron: Planet.nl
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 12:06:02 #159
43556 miss_dynastie
pi_25802089
Ondertussen menen dokters dat mocht er een wonder gebeuren en de voeding kan weer hervat worden, het toch te laat zal zijn voor Terri. Ze heeft al te lang zonder voedsel en vocht gezeten.

Te laat voor wat? Dat snap ik niet helemaal. Ze kon toch sowieso al nooit meer wakker worden, tenzij een wonder blablabla. Het lijkt me dat als Terri nu weer voedsel krijgt, ze gewoon als kasplantje verder kan zoals het de afgelopen jaren geweest is?

Nou ja, het zou in elk geval fijn zijn als de ouders zich inderdaad hierbij neerleggen.
  maandag 28 maart 2005 @ 12:10:47 #160
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25802206
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Te laat voor wat? Dat snap ik niet helemaal. Ze kon toch sowieso al nooit meer wakker worden, tenzij een wonder blablabla. Het lijkt me dat als Terri nu weer voedsel krijgt, ze gewoon als kasplantje verder kan zoals het de afgelopen jaren geweest is?
Nee, dat kan dus niet meer, de schade is onomkeerbaar nu.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_25802527
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:

Nee, dat kan dus niet meer, de schade is onomkeerbaar nu.
De ouders hebben die verklaring overigens tegengesproken en verklaard dat hun advocaat dit heeft gezegd zonder hun goedkeuring.

Leuker kunnen we het niet maken, wel gekker.
pi_25802547
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

Nou ja, het zou in elk geval fijn zijn als de ouders zich inderdaad hierbij neerleggen.
Ik had al eerder dit vermoeden gepost, een lichaam kan na zo'n lange tijd niet ineens weer voedingstoffen en vocht aangeboden krijgen. Daar kan een lichaam niet tegen omdat het zich heeft ingesteld op een gebrek aan, dus zou dit moeten worden opgebouwd om het lichaam eraan te laten wennen. En die tijd zouden ze niet meer hebben.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25802577
Een nieuwe strijd lijkt weldra los te barsten...
quote:
Cremation uproar

Plan outrages Terri parents

PINELLAS PARK, Fla. - Terri Schiavo's imminent death won't end the bitter public family battle over her wishes. Indeed, it will only get worse. Michael Schiavo has already made plans to have his wife cremated and to place her ashes in his family plot near Philadelphia, where they met and married.

Her parents are appalled: They want a wake, an open-casket Catholic funeral service and burial near them in western Florida so they can visit the grave.

"Even in death, he isn't going to allow them a shrine, a place to go talk to her," said Paul O'Donnell, a Franciscan monk designated to speak for the family. "He's taking her from them. Won't he at least give them her dead body?"

Another spokesman for Bob and Mary Schindler put it more bluntly. "He's a bastard," said abortion activist Randall Terry. "It's sheer spite. He's moved on with his life. Why can't he give them this?"

Ratcheting up the already ugly battle, the Schindlers, who have never allowed the possibility that their son-in-law could be acting in good faith, accuse him of wanting to cremate Terri to cover up evidence they say actually caused her brain damage.

Like the controversy over whether Terri would have wanted to die or not, the two sides are diametrically opposed about what she would have wished for her body.

"She never wanted to be put in the ground with bugs," Michael Schiavo told The Tampa Tribune in 2002, the first time his wife's feeding tube was removed before her parents won a bid to reinsert it. "She always told me that."

The Schindlers say she was a practicing Catholic who would not want to be cremated. The cremation was okayed by the courts in 2002. Numerous appeals were denied.

In a desperate bid to overturn the court rulings, the parents sent a petition to Florida Gov. Jeb Bush in 2003, charging that Terri's catastrophic collapse was not caused by bulimia, as doctors testified, but that "Terri was possibly strangled."

"The Schindler family believes Terri's cremation is a maneuver her husband will utilize to destroy evidence of his criminal acts," the family told Bush.

George Felos, Michael Schiavo's lawyer, said that after being so thoroughly vilified by the Schindlers, Schiavo has no compunction about flouting their wishes.

"This is a man who's been called a murderer and an abuser. These are false charges, and they know they're false charges," Felos said. "Can you imagine how Mr. Schiavo feels?"

Felos said he didn't know if Michael Schiavo, who has spent the past 10 days and nights at his dying wife's bedside, was planning a private or public service. "Frankly, I don't think he's thought that far ahead," he said.

http://www.nydailynews.com/front/story/294148p-251857c.html
  maandag 28 maart 2005 @ 12:31:01 #164
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25802670
En ze gaan inderdaad door, in ieder geval de mensen die niets met Terri te maken hebben maar een standpunt door willen drukken:
quote:
Backers of Schiavo's parents head to Washington
Dying woman receives Easter Communion -- a drop of wine

Monday, March 28, 2005 Posted: 1:30 AM EST (0630 GMT)

TALLAHASSEE, Florida (CNN) -- With their court battles apparently exhausted, supporters of Terri Schiavo's parents on Monday will go to Washington to again implore lawmakers to step in.

Previous moves by Congress to intervene in the case have been struck down by courts on both the state and federal levels.

On Easter Sunday, Schiavo's ninth day without food or water, the severely brain-damaged woman received Holy Communion -- a single drop of wine on her tongue.

As Schiavo continues to deteriorate, her parents' backers aren't giving up.

The Rev. Patrick Mahoney, a conservative Christian activist who has become a prominent figure in the protests over Schiavo's case, said he will go to Washington to plead with congressional leaders and the Bush administration to enforce a subpoena issued March 18 by a House committee for the 41-year-old woman to appear before Congress.

The conclusion of Mahoney's news conference Sunday afternoon was disrupted by a minor scuffle among protesters jostling to get their signs within camera range.

After remarks by Randall Terry -- an anti-abortion activist who has been acting as a spokesman for Terri Schiavo's family, the Schindlers -- members of a group calling itself the Revolutionary Communist Youth Brigades seized control of the microphones and blasted Terry as a "Christian fascist thug" trying to interfere in "the most intimate affairs of life and death."

"[Terri Schiavo's] brain is not functional. It's not going to recover. Let her die in peace," pleaded Sunsari Taylor, a member of the group.

Before the disruption, Mahoney had said: "We are going to plead for Terri, to be her voice in Washington, D.C."

The congressional subpoena was quashed the same day it was issued by the Florida judge who ordered Schiavo's feeding tube removed, and the U.S. Supreme Court rejected an appeal of that decision by Republican congressional leaders.

Mahoney said the fact that Schiavo has survived nearly 10 days since the removal of the tube that has supplied her with nutrition and water indicates that she wants to appear before the House Government Reform Committee.

He challenged House Speaker Dennis Hastert, an Illinois Republican, to show that he was not "just playing politics" with the subpoena.

Security tightened at hospice
With tensions flaring, security outside Schiavo's hospice in Pinellas Park, Florida, was doubled Sunday from the day before to as many as 10 police officers.

Protesters have gathered daily outside the hospice, and some have been arrested trying to enter the facility in ceremonial efforts to take water to Terri Schiavo.

Despite the Schindlers' requests that people spend Easter at home with their families, demonstrators showed up outside the hospice Sunday. Their son, Bobby Schindler, asked protesters to stop volunteering to be arrested.

"It's not going to help at all to do anything that's going to lead to arrests," Schindler said. Police "are here to do a job," he added.

Spokesmen disagree
The feeding tube that has been Schiavo's sole source of sustenance since 1990 was removed after a lengthy legal battle between her husband, Michael, and her parents.

Michael Schiavo says his wife would not want to be kept alive in her current state, and a succession of court rulings has supported him.

Attorneys for Michael Schiavo had no word on her condition Sunday.

But an attorney for Schiavo's parents said the woman who doctors have said is in a persistent vegetative state was "past the point of no return."

"Terri is declining rapidly. We believe she has, at this point, passed where physically she would be able to recover," David Gibbs, the Schindler family's lawyer, said on CBS' "Face the Nation."

But a few hours later, Terry rejected those remarks. He said Gibbs represents the Schindler family "in matters of court, but he did not represent them this morning when he gave that report about Terri."

The Holy Communion that Terri Schiavo received Sunday afternoon was administered by Monsignor Thaddeus Malanowski, aided by the chaplain of the hospice where Schiavo lay.

"I gave her the drop of precious blood on the tongue, so we know she received Christ," Malanowski said. He said he was unable to give Schiavo the traditional host wafer "because her tongue is dry and parched."

But doctors have said Terri Schiavo has been unable to swallow food since February 1990, when she collapsed in her home, suffering from cardiac arrest related to an eating disorder.

Schiavo suffered severe brain damage before paramedics were able to restart her heart. Michael Schiavo said his wife suffered from bulimia, an eating disorder that resulted in a potassium deficiency that triggered her heart failure.

Gibbs also said Terri Schiavo is receiving morphine for pain.

The American Academy of Neurology issued a position statement in 1988 on the persistent vegetative state, declaring that such patients "do not have the capacity to experience pain or suffering."

On Saturday, Bobby Schindler said Terri Schiavo was "not dying peacefully and painlessly."

But George Felos, an attorney for Michael Schiavo, visited her Saturday and said she was "calm," "peaceful" and "resting comfortably."

Governor says he can't help
On Sunday, Florida Gov. Jeb Bush said there is nothing he can do to save Terri Schiavo's life.

"I cannot violate a court order," Bush said after attending Easter Sunday church services. "I don't have powers from the United States Constitution -- or, for that matter, from the Florida Constitution -- that would allow me to intervene after a decision has been made.

"I'm sad that she's in the situation that she's in," Bush said, commenting publicly on the case for the first time since Thursday. "I feel bad for her family. My heart goes out to the Schindlers and, for that matter, to [her husband] Michael [Schiavo]," Bush said. "This has not been an easy thing for any, any member of the family. But most particularly for Terri Schiavo."

To Terri Schiavo's parents -- who have said Bush should do more to help their daughter -- the governor said: "I can't. I'd love to, but I can't."

Doctors say death for Schiavo now could come at any time.

CNN's Ed Henry contributed to this report.
Bron: CNN
pi_25803403
huh .. ze willen dat zij voor het congress moet verschijnen .. begrijp ik dat goed ?

rare mensen die amerikanen
pleased to meet you
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 13:14:03 #166
43556 miss_dynastie
pi_25803669
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik had al eerder dit vermoeden gepost, een lichaam kan na zo'n lange tijd niet ineens weer voedingstoffen en vocht aangeboden krijgen. Daar kan een lichaam niet tegen omdat het zich heeft ingesteld op een gebrek aan, dus zou dit moeten worden opgebouwd om het lichaam eraan te laten wennen. En die tijd zouden ze niet meer hebben.
Dus als ik het goed begrijp zal haar lichaam hoe dan ook sterven door het stoppen van de voeding, ook al wordt deze weer hervat? Gewoon voor mijn info hoor
  maandag 28 maart 2005 @ 13:19:12 #167
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25803832
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:03 schreef moussie het volgende:
huh .. ze willen dat zij voor het congress moet verschijnen .. begrijp ik dat goed ?

rare mensen die amerikanen
Is een leuk geprobeerd trucje. Je mag iemand niet beletten om voor Congress te verschijnen indien ze daartoe zijn opgeroepen, je zou kunnen zeggen dat het onthouden van voedsel beletten is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 13:21:53 #168
862 Arcee
Look closer
pi_25803903
Zit ze al die tijd (een dag of 10) ook zonder vocht? Dan had ze toch al lang dood moeten zijn?

Voedsel kun je nog redelijk lang zonder, vocht niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 28 maart 2005 @ 13:25:51 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25804020
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef Arcee het volgende:
Zit ze al die tijd (een dag of 10) ook zonder vocht? Dan had ze toch al lang dood moeten zijn?

Voedsel kun je nog redelijk lang zonder, vocht niet.
Ze doet natuurlijk niets dus ze gebruikt ook heel erg weinig natuurlijk.

Je kan het zo'n 7 dagen uithouden zonder water (als je niets uitvoert) maar ik neem aan dat voor iemand in haar staat je daar nog een paar dagen aan vast kan knopen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 13:27:08 #170
862 Arcee
Look closer
pi_25804061
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:25 schreef Dagonet het volgende:
Ze doet natuurlijk niets dus ze gebruikt ook heel erg weinig natuurlijk.

Je kan het zo'n 7 dagen uithouden zonder water (als je niets uitvoert) maar ik neem aan dat voor iemand in haar staat je daar nog een paar dagen aan vast kan knopen.
Hmmm... geeft des te meer aan dat 't zinloos is haar in leven te houden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25804185
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp zal haar lichaam hoe dan ook sterven door het stoppen van de voeding, ook al wordt deze weer hervat? Gewoon voor mijn info hoor
Als mijn vermoeden klopt, puttende uit de biologie en medische vakken die ik ooit heb gehad, en welke wordt ondersteunt door de quote waarop ik reageerde, is de kans miniem idd.
pi_25805158
en dan gaan ze dus na haar dood verder knokken over hoe ze te begraven is, zo te zien wordt er bij voorbaat al gesuggereerd dat hij haar wil laten cremeren om bewijs te verdoezelen .. en als hij haar nu laat opensnijden en nakijken zeggen ze vast dat hij geen respect heeft voor haar lichaam ? Waarom hebben ze dat trouwens niet al gerechtelijk geregeld .. zover ik weet kan je dat gewoon vragen als je twijfels hebt ?

maar pff .. als ik die man was .. die ouders zouden van mij ook het heen en weer mogen krijgen .. wordt je daar neergezet als de grootste klootzak die op de planeet rondhuppelt en dan willen ze nog consideratie voor hun geloofsrituelen
pleased to meet you
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 14:26:32 #173
43556 miss_dynastie
pi_25805552
Hij is de voogd, dus ik neem aan dat hij de begrafenis mag bepalen?
Ik mag tenminste hopen van wel.
pi_25806210
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:27 schreef Kozzmic het volgende:
Een nieuwe strijd lijkt weldra los te barsten...
[..]
Pfff, met zulke ouders kan ik begrijpen waarom ze boulimia heeft gekregen. Wát een figuren zeg.

Als meneer Schiavo haar echt vermoord zou hebben, zou de politie dan niet dat lichaam opeisen? En wat moet je nog vinden, na 15 jaar en weet ik hoeveel cat-scans?

Zelfs nu Terri (bijna) dood is willen ze haar nog hun wil opleggen. Ze is volwassen hoor. En getrouwd. Wettelijk gezien hebben de ouders geen fuck over haar te zeggen. Tering hé, ik zou toch niet willen dat mijn vader zich na mijn dood nog eens met mijn begrafenis ging bemoeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2005 14:58:08 ]
pi_25806815
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij is de voogd, dus ik neem aan dat hij de begrafenis mag bepalen?
Ik mag tenminste hopen van wel.
Dat is correct maar natuurlijk willen de ouders daarin nu ook een aandeel hebben en dankzij het feit dat de relatie totaal verstoort is zegt Micheal Schiavo nu dat ze de boom in kunnen.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 15:38:46 #176
43556 miss_dynastie
pi_25807246
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is correct maar natuurlijk willen de ouders daarin nu ook een aandeel hebben en dankzij het feit dat de relatie totaal verstoort is zegt Micheal Schiavo nu dat ze de boom in kunnen.
Heeft ie dat ook gezegd?
Hij heeft gelijk hoor, daar niet van
pi_25808378
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heeft ie dat ook gezegd?
Hij heeft gelijk hoor, daar niet van
z'n advokaat blijkbaar
quote:
George Felos, Michael Schiavo's lawyer, said that after being so thoroughly vilified by the Schindlers, Schiavo has no compunction about flouting their wishes
en uit dat stukkie een paar posts terug begrijp ik dat ook daarover al enkele rechtszaken zijn geweest in 2003 ..dus dat is dan voor de hoeveelste keer dat die mensen gewoon hun zin willen doordouwen ..
als die lui altijd al zo zijn geweest kan ik me wel heel goed voorstellen warom zij nooit met hun heeft gepraat over haar wensen
pleased to meet you
pi_25810511
Ik denk dat niemand er hier het fijne van weet, ik weet wel dat hier een hoop slachtoffers zijn, ook haar ouders, ik heb zelf kinderen en moet hier toch niet aan denken.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_25810579
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:55 schreef simoneschop het volgende:
Ik denk dat niemand er hier het fijne van weet, ik weet wel dat hier een hoop slachtoffers zijn, ook haar ouders, ik heb zelf kinderen en moet hier toch niet aan denken.
Er is maar 1 echt slachtoffer, imho, en dat is Terry Schiavo. De rest is maar al te graag en actief zelf in de slachtoffer rol gestapt. Bij de ouders bekruipt mij steeds meer het gevoel dat het hele circus om hun draait, om hun reacties, hun verdriet en hun wil.
pi_25810782
Schiavo heeft ondertussen de laatste sacrementen ontvangen. Waarschijnlijk een kwestie van uren nu......
pi_25811613
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:55 schreef simoneschop het volgende:
Ik heb zelf ook kinderen en ik moet er niet aan denken dat er zoiets met een van hun gebeurt .. maar je kind jaren achter elkaar als een plantje te laten liggen omdat je maar niet wil geloven dat er niks van over is behalve een warme klomp vlees .. ik zou me kind laten gaan .. ik zou het zelfs op me nemen om te helpen, dus actieve euthanasie, dan ga ik maar de bak in
pleased to meet you
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 18:44:21 #182
43556 miss_dynastie
pi_25811639
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:27 schreef moussie het volgende:

[..]

z'n advokaat blijkbaar
[..]

en uit dat stukkie een paar posts terug begrijp ik dat ook daarover al enkele rechtszaken zijn geweest in 2003 ..dus dat is dan voor de hoeveelste keer dat die mensen gewoon hun zin willen doordouwen ..
als die lui altijd al zo zijn geweest kan ik me wel heel goed voorstellen warom zij nooit met hun heeft gepraat over haar wensen
Ik geef hem gelijk, hoor. Hij is voor weet ik veel wat uitgemaakt
pi_25811795
En nu geloven ze Jeb Bush niet mer als hij zecht dat hij alles gedaan heeft wat hij kon doen.
Oftewel iedereen is schuldig aan de staat waarin hun dochter nu is behalve de ouders zelf
pi_25811932
quote:
Strijd om Terri Schiavo gaat door na haar dood
TALLAHASSEE - De juridische strijd om Terri Schiavo lijkt ook na haar dood te zullen doorgaan. Op de tiende dag na het staken van de voeding van de comapatiënte bleek maandag dat Michael Schiavo zijn vrouw wil laten cremeren. De familie van de vrouw wil echter dat ze wordt begraven.
voor de rest vh verhaal:
http://www2.telegraaf.nl/(...)or_na_haar_dood.html
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 19:09:24 #185
43556 miss_dynastie
pi_25812197
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:51 schreef -Beestje- het volgende:
En nu geloven ze Jeb Bush niet mer als hij zecht dat hij alles gedaan heeft wat hij kon doen.
Oftewel iedereen is schuldig aan de staat waarin hun dochter nu is behalve de ouders zelf
Is het sowieso niet zinloos een schuldige te zoeken?
Jeb had zich er gewoon never nooit mee moeten bemoeien. Zou lekker zijn, als een rechter een beslissing neemt, het staat de politiek niet aan en hup, het is niet rechtsgeldig meer...
pi_25812393
Die ouders willen gewoon niet beseffen dat hun dochter er niet meer is. Ze ontkennen dat ze boulimia had, ze beweren dat ze beter had kunnen worden, en nu willen ze zelfs dat ze bij hun in de buurt wordt begraven. Ze kunnen haar duidelijk niet loslaten, en zoeken overal schuldigen.

Enkeltje Dr. Phil zou niet overbodig zijn.
pi_25813244
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:17 schreef Toeps het volgende:
Die ouders willen gewoon niet beseffen dat hun dochter er niet meer is. Ze ontkennen dat ze boulimia had, ze beweren dat ze beter had kunnen worden, en nu willen ze zelfs dat ze bij hun in de buurt wordt begraven. Ze kunnen haar duidelijk niet loslaten, en zoeken overal schuldigen.

Enkeltje Dr. Phil zou niet overbodig zijn.
Ja, maar voor hun is dat de werkelijkheid, en ongeacht wat jij ervan denkt, bedenk eens wat dit voor hun is.
Buiten om het feit dat het misschien allemaal niet waar is, zij bouwen hun hoop op die minuten dat terri op haar ouders (lijkt te?) reageren, voor hun is dat bewijs.
Een aantal dingen worden door dokters onderschreven, het is niet zo dat ze alleen staan in dat oordeel, ongeacht wat de mensen hier van de dokters en hun verhalen vinden.
Als één dokter tegen mij zou zeggen dat mijn dochter nog kansen heeft en een andere zegt dat het niet zo is, ben ik toch eerder geneigd de eerste dokter te geloven ook al is het maar omdat ik geen risico wil nemen met mijn dochter.
Maar die man heeft al een verloofde, heeft een kind daar, een tweede onderweg, heeft een nieuw leven, waarom gunt hij haar ouders geen eens een tussenweg dan?
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_25815584
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef simoneschop het volgende:

[..]

Ja, maar voor hun is dat de werkelijkheid, en ongeacht wat jij ervan denkt, bedenk eens wat dit voor hun is.
Buiten om het feit dat het misschien allemaal niet waar is, zij bouwen hun hoop op die minuten dat terri op haar ouders (lijkt te?) reageren, voor hun is dat bewijs.
Een aantal dingen worden door dokters onderschreven, het is niet zo dat ze alleen staan in dat oordeel, ongeacht wat de mensen hier van de dokters en hun verhalen vinden.
Als één dokter tegen mij zou zeggen dat mijn dochter nog kansen heeft en een andere zegt dat het niet zo is, ben ik toch eerder geneigd de eerste dokter te geloven ook al is het maar omdat ik geen risico wil nemen met mijn dochter.
Maar die man heeft al een verloofde, heeft een kind daar, een tweede onderweg, heeft een nieuw leven, waarom gunt hij haar ouders geen eens een tussenweg dan?
hmz .. zou jij je kind daar echt 15 jaar laten liggen nadat je alle mogelijke en zelfs experimentele therapieën hebt gehad ? Zou jij echt ervoor knokken om haar daar nog eens 15 jaar of langer te laten liggen alleen maar omdat jij verkiest de doktor te geloven die jij erbij hebt gehaald ?

Daarnaast, ik denk dat de ouders van Terri wel degelijk weten dat hun dochter niet te helpen is en dat al jaren lang
quote:
Michael Schiavo says the Schindlers hold a grudge because he refused to share a $1 million medical malpractice award in his wife's case, and says they lie when they insist their daughter is not in a persistent vegetative state as court-ordered doctors have determined.

Add years of vitriol from attorneys on each side and the hatred has reached the point where a relative began monitoring television last week so the Schindlers wouldn't have to see their son-in-law on national news programs. Visiting schedules at Terri Schiavo's hospice have been worked out so they don't cross paths.

"And these are the same two people that testified in the malpractice case ... he was a wonderful son-in-law and you couldn't ask for any better son-in-law," said Michael Schiavo's brother, Scott Schiavo. "But now he's this, he's that.

bron CNN

op de vorige pagina staat deze link ook al, misschien moest je dat maar eens lezen .. dan kan je wel begrijpen waarom die man niets meer te maken wil hebben met die mensen en zich ook van hun wensen niets meer aantrekt

een zin uit dat rapport
quote:
Throughout this painful and difficult trial, the family acknowledged that Theresa was in a diagnosed persistent vegetative state.
Dus deze "lieve sympathieke" christenen liegen dat het gedrukt staat, de "beste schoonzoon die je je maar kan wensen" heeft hun dochter mishandelt en misschien zelfs vermoord, hij wil haar kwijt om zich te verrijken .. zij hebben zijn leven tot een hel gemaakt en het versterven van zijn vrouw tot een mediacircus .. en dan zou hij hun en hun wensen tegemoet moeten komen ?
Als dat mijn schoonouders waren .. ik zou ze de toegang weigeren tot de begrafenis !!
pleased to meet you
pi_25816090
Ik weet niet wat ik zou doen in die situatie en ik ga nu ook niet doen alsof ik het wel weet.
Maar jij wil dus dat ik mijn mening ga baseren op een verhaal van de broer van michael?
Dat andere rapport heb ik gelezen maar doet niets af aan mijn mening.
Ik weet niet wat waar is, ben er niet bij geweest en weet welke drijfsveren er hier spelen maar ik geloof nooit dat terri gewild zou hebben dat haar ouders compleet buiten spel werden gezet, en aangezien hij alleen in het belang van terri wil handelen.....
Maar ik laat me meeslepen in een discussie waar ik niet in wil zitten, ik weet niet wie er hier gelijk hebben en wie niet, ik weet wel dat ik niet kan geloven dat haar ouders niet uit liefde voor hun kind handelen en of dat dan goed of fout is wil ik in het midden laten, we zijn niet allemaal zoals jij of ik en ik geloof dat die mensen ook in een hel leven op dit moment.
pi_25819623
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:40 schreef simoneschop het volgende:
.. ik geloof dat die mensen ook in een hel leven op dit moment.
pff .. ik moet er niet aan denken dat ik me kind zo zou zien wegteren .. dus ja, die leven nu ook in een hel

En nee, ik wil niet dat je je mening baseerd op de uitspraak van de broer van michael, het klopt alleen wel met het feit dat hij jaren bij hun in huis woonde. Het ging allemaal prachtig blijkbaar tot het punt dat hij besefte dat zijn vrouw nooit meer beter zou worden en het tijd werdt om haar laatste wens te respecteren om niet kunstmatig in leven te worden gehouden

Maar idd, niemand van ons hier weet er het fijne van .. maar als je alle info en timelines naast elkaar legt krijg je toch een redelijk goed idee van wat er is gebeurt .. gewoon simpele recht-toe-recht-aan logica dus
Zou jij vrijwillig met je schoonzoon onder een dak wonen als je denkt dat hij je dochter mishandelt of misschien zelfs vermoordt heeft ? Als je de voogdij over je kind wil hebben zou dat toch een van de eerste argumenten zijn die je gebruikt, en het rapport van al die gebroken botten had je toen ook al, maar dit algeheel komt pas naar voren als laatste redmiddel in 2003 .. net zoiets als haar nu te willen laten oproepen door het congress .. dan lijkt het er imho toch meer op dat die ouders er van alles aan de haren erbij slepen om hun zin te krijgen.

wat me btw opvalt is dat er nog niemand heeft bedacht dat je het verwijderen van de sonde technisch gesproken moord is
pleased to meet you
pi_25819716
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:45 schreef moussie het volgende:

[..]

wat me btw opvalt is dat er nog niemand heeft bedacht dat je het verwijderen van de sonde technisch gesproken moord is
Er is geen hersenactiviteit meer, dus geen leven, dus geen moord ...
pi_25820807
quote:

[..]

Geloof dat CMT en JohnDope de enige waren die dit moord vonden in voorgaande postings.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2005 @ 00:51:57 #193
43556 miss_dynastie
pi_25821314
Tuurlijk is het ook verschrikkelijk voor de ouders, maar er komt een punt in je kinderen hun leven dat je moet accepteren dat ze meer iemands vrouw zijn dan jouw dochter. Mijn schoonmoeder heeft daar bijv. ook problemen mee; zij ziet haar zoon meer als haar zoon dan als mijn man, probeert een loyaliteitsconflict te creeren, enz. Vandaar ook onze wilsbeschikkingen, terwijl we nog niet getrouwd zijn.... Terri heeft gekozen voor haar man, de keuze m.b.t. de begrafenis/ crematie ligt bij hem. En ik zou als ik hem was ook voor cremeren kiezen, simpelweg om de discussie voor eens en voor altijd te beëindigen.
pi_25821386
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Geloof dat CMT en JohnDope de enige waren die dit moord vonden in voorgaande postings.
Het is ook moord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25821542
quote:

[..]

nee het is het stoppen van de behandeling.
je kan er altijd voor kiezen om geen behandeling te ondergaan of de behandeling stop te zetten en dat is volgens haar man en de rechter wat zij in deze situatie gewild zou hebben.
pi_25821553
hehe .. idd, JD en CMT vonden het moord, maar ik geloof dat dat was om ethische redenen .. en zoals gezegd .. als ik die moeder was had ik allang een spuitje naar binnen gesmoggeld, daarvoor ga ik wel in de bak zitten

maar ik ben dus nu aan het muggenziften over "technicalities"
het verwijderen van een sonde, het uitzetten van beademing ed, zou je kunnen beschouwen als een actieve handeling om het leven te beëindigen, en alleen het niet inbrengen van de sonde, het niet aansluiten op apparatuur, het niet verstrekken van medische hulp bij infecties ed als passieve euthanasie .. en als je het puur technisch bekijkt klopt dat nog ook.
Ik hoop maar dat een van de slimbo's daar dat niet bedenkt en die man/rechter, of wie dan ook verantwoordelijk kan worden gesteld voor het verwijderen, na haar dood niet nog een proces aan z'n broek krijgt ook
pleased to meet you
pi_25821580
Die moeder wilde juist niet dat ze zou sterven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25821623
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die moeder wilde juist niet dat ze zou sterven.
daar gaat het niet om het gaat om wat Terri zou willen in zo'n situatie
pi_25821647
Dat is niet echt duidelijk, aangezien manlief heel andere motieven heeft om haar te laten sterven.
pi_25821709
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is niet echt duidelijk, aangezien manlief heel andere motieven heeft om haar te laten sterven.
En al die motieven zijn stuk voor stuk ontkracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')