http://www.vodafone.nl/Zakelijk/MKB/Producten_en_diensten/Blackberry/In_het_kortquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:25 schreef mechatronics het volgende:
Wat is dat hele blackberry of blueberry waar ze in de US zo geil mee zijn?
die heb ik ook al een jaar nu en hij bevalt goed!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:20 schreef Remzz het volgende:
Heb hem niet echt nieuw(bijna 2 maand denk ik) maar toch:
Nokia 6600:
[afbeelding]
http://www.nokia.com/nokia/0,4879,33210,00.html
Das waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:39 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoeft niet toch? het is ook een telefoon
inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:39 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoeft niet toch? het is ook een telefoon
Nu nog even uitvinden hoe alles werkt...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:32 schreef TimmyAsd het volgende:
@ Oblivion: 7260 is een zeer goede keuze
Vertel eens wat er zo gaaf aan is?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:26 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb 'm, ik heb 'm...![]()
[afbeelding]
En ja, ik ben er blij mee...Echt wel!
Vraag dan niks...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo gaaf aan is?
na-aper!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:19 schreef mechatronics het volgende:
[afbeelding]
basic, doet goed wat ie moet doen, k moet eens die e-mail functie gaan uitvogelen
Je begrijpt me verkeerd Ik druk me niet nauwkeurig uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vraag dan niks...![]()
Smaken verschillen.![]()
Aldus Nokiaquote:Echt opvallend. Indrukwekkend en tegelijkertijd dynamisch. Dat kan enkel de elegante Nokia 7260 zijn.
Alleen de looks, maar er zit een radio in en een camera, hadden die er niet op gezeten had ik het ook best gevonden...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd Ik druk me niet nauwkeurig uit.
Wat zijn de features die deze telefoon voor JOU gaver maken dan een andere?
Ben gewoon benieuwd
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
En TimmyAsd? Jij mag nooit meer raden...![]()
Dat is wat je nu nog hebt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:00 schreef DABAMaster het volgende:
ik doe niet aan foto's, maar:
Motorola M3588 ()
Nokia 3210
Nokia 3330
Nokia 6210
Nokia 6310i
Nokia 6230
en lang en zeer breed, ik snap echt niet wat er mooi aan isquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:00 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]. Hijs zo mooi en plat. Geniaal gewoon
.
En een groter scherm, en een 1.3 MP camera..quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
check hier maar voor specs: http://www.gsmarena.com/sagem_my_x_8-859.php
tis gewoon 'n nokia 6230, maar dan van sagem en mooie aluminium look
Hey patser, die had je al gepostquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:47 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Sagem MY X-8
mooi strak design en veeeeel functies
Trouwens..quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hey patser, die had je al gepost
Laat me maar razen, ik ben eigenlijk vet jaloers
not compensating a thingquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Trouwens..
Mijn 6260 is groot, maar die Sagem is echt huge als ik de foto's op google mag geloven:
[afbeelding]
Wat is er dan gaar aan? Simlock?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:04 schreef SebasC het volgende:
Yesss! Kheb een MPX200, gaar ding maar hij werkt
da's slechts het plaatje PPquote:
loser! dat is een plaatje van de normale 6230, zie de middelste knop maar eens...quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:51 schreef Diebitch het volgende:[afbeelding]
Ik heb nu de 6230i sinds 2 dagen en hij bevalt goed.
Sorrrryy..... Speciaal voor jou veranderd....quote:Op zondag 1 mei 2005 14:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
loser! dat is een plaatje van de normale 6230, zie de middelste knop maar eens...
dit is de goeie afbeelding:
[afbeelding]
en ik heb hem ook sinds afgelopen woensdag en bevalt ook prima, 512 mb MMC kaartje moet nog ff komen dan kan ik hem ook totaal als mp3 speler gebruiken...
ikke zien ja...quote:Op zondag 1 mei 2005 15:04 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Sorrrryy..... Speciaal voor jou veranderd....
hoe bevalt ie? mijn abo is afgelopen en aangezien de SE W800i nog lang niet uit is en de Nokia N90 ook nog wel wat maandjes op zich laat wachten wil ik deze denk ik gaan halenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:16 schreef DeFlip het volgende:
En mijn nieuwste aanwinst en meest gebruikte telefoon, de Samsung E720:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder nog een paar telefoontjes maar nu even alleen deze
Hij is wel mooi telefoon maar niet zoiets als de W800i of iets in die trend. Het is gewoon een leuke multimedia telefoon maar dan ook niks meer. Er is b.v. geen uitbreidbaar geheugen wat een echte high-end telefoon zou hebben en daardoor is het een beetje gelimiteerde toestel. Je kan op internet vele reviews over deze telefoon vinden, op de GoT draadje van E720 is ook heel wat te vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:08 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hoe bevalt ie? mijn abo is afgelopen en aangezien de SE W800i nog lang niet uit is en de Nokia N90 ook nog wel wat maandjes op zich laat wachten wil ik deze denk ik gaan halen
mijn uniekheid..quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:18 schreef Kluupkluup het volgende:
Héé Adelante, puik ding
Ik heb em ook nu![]()
Deventerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn uniekheid..wat doe je?!>!>!11>?
maar goed, zo lang je er niet in Arnhem en Haarlem mee patst
ben niet zo'n tweaker, dus ik kan dat draadje niet vinden. zou je hem kunnen posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:37 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Hij is wel mooi telefoon maar niet zoiets als de W800i of iets in die trend. Het is gewoon een leuke multimedia telefoon maar dan ook niks meer. Er is b.v. geen uitbreidbaar geheugen wat een echte high-end telefoon zou hebben en daardoor is het een beetje gelimiteerde toestel. Je kan op internet vele reviews over deze telefoon vinden, op de GoT draadje van E720 is ook heel wat te vinden.
Trouwens.. Jij hebt mijn uniekheid ook aangetast door ook een AS Roma shirtje van Totti te halenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn uniekheid..wat doe je?!>!>!11>?
maar goed, zo lang je er niet in Arnhem en Haarlem mee patst
wass'up brothaquote:Op maandag 9 mei 2005 12:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Trouwens.. Jij hebt mijn uniekheid ook aangetast door ook een AS Roma shirtje van Totti te halen![]()
![]()
Die is inderdaad mooi! Ik heb hem ook!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:00 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]. Hijs zo mooi en plat. Geniaal gewoon
.
Ik vind 't altijd zo jammer, om 'n telefoon te hebben, die 'n heleboel mensen hebben. Althans, hier in de buurt hebben 'n heleboel mensen die telefoon.quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/988953/quote:Op zondag 8 mei 2005 14:32 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ben niet zo'n tweaker, dus ik kan dat draadje niet vinden. zou je hem kunnen posten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |