Ja, dat is het hem hè, niemand vroeg om jouw opinie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:42 schreef Sjoe538 het volgende:
klok 'verzet' topic zat wél humor in, in mijn opinie.. beetje overbodig slotje
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is het hem hè, niemand vroeg om jouw opinie.
Kijk in je outbox, zeikerdquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef DePresident het volgende:
Dirkh, wat stond er in dat mailtje aan jou?
Ik kom er maar niet achter
Nee, DIT mailtjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van iemand, ik noem geen namen, maar de inhoud is nu op jou van toepassing.
Neem een zweepje en begin jezelf te kastijden.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga toch eens klagen over de manier waarop je MIJ behandeld en provoceert.![]()
Kan jij zo goed pijpen dan, Havoc?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
Als ik je respect wilde dan had ik je allang een goede blowjob gegeven.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Omg, het is precies hetzelfde. En als het echt een nieuw idee was zat er we lwat meer motivatie achter dat geniale idee.
Dus flikker je er maar een slotje op, ik zou zeggen maak er een dikke vette note vanquote:Op zondag 27 maart 2005 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]flikker toch op man, ik snap niet waar jij je mee bemoeit. Het topic is dankzij jouw bijdrage sowieso niet meer levensvatbaar.
Klote manier om je zelf te laten gelden ten koste van een ander.
Ja en ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dus flikker je er maar een slotje op, ik zou zeggen maak er een dikke vette note van.
Nou ja zeg, al eens van artistieke vrijheid gehoordquote:Op zondag 27 maart 2005 12:55 schreef Ruis het volgende:
laat dat soort dingen maar aan Dagonet, inso en boenkel over, DP
Heej zoon van een Amoebe en een Pantoffeldiertje. Je zou me negeren, weet je nog? Of is je geheugen dusdanig gelimiteerd dat je dat al weer ontschoten is.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:04 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nou ja zeg, al eens van artistieke vrijheid gehoord![]()
Had ik het tegen jou, schattebout?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Heej zoon van een Amoebe en een Pantoffeldiertje. Je zou me negeren, weet je nog? Of is je geheugen dusdanig gelimiteerd dat je dat al weer ontschoten is.
Hier wel [Centraal] Havoc's verleden Consequent als een labiele josti met mps.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou, schattebout?
Hou toch je muil. Ik ga iets zinnigs doen, ga jij maar de hele dag slotjes zetten en doen alsof je wat voorstelt, zeugquote:Op zondag 27 maart 2005 13:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hier wel [Centraal] Havoc's verleden Consequent als een labiele josti met mps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |