quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:36 schreef Flossieplop het volgende:
Deksels!
Rodondendron!
Al gekeken op de pagina voor Bond tegen het Vloeken? Ik vind dat we er geld voor moeten vragen. Gewoon chanteren, anders gaan we de moderne scheldwoorden weer gebruiken!
Hmmm...zou je daarvan kunnen leven?
Wordt bij ons thuis ook gezegdquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Van vroeger weet ik nog wel een moeder die riep altijd als ze boos was: Ben je een haartje betoeterd!!![]()
Ok.. da's echt gemeenquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn oma noemde me altijd 'ka', en mijn moeder noemde me 'rot meid'. Of ik 'van de pot gerukt ben' kreeg ik ook vaak te horen, evenals 'als ik jou moet hebben rammel ik wel met de pispot'
Keetje Tippel was een prostituee, dat is een verhaal uit de 19e eeuw om de zedelijkheid te promoten. Net als Kortjakje (ja, van dat liedje!). Zo krijgt dat liedje toch ineens een heel andere betekenisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Natalie het volgende:
Mijn moeder zegt wel eens 'ben je nu helemaal betoeterd?' en dat 'Keetje Tippel' hoor ik idd ook nog wel eens langskomen.
Geen idee waar het precies vandaan komt.
En met d'n emmer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn oma noemde me altijd 'ka', en mijn moeder noemde me 'rot meid'. Of ik 'van de pot gerukt ben' kreeg ik ook vaak te horen, evenals 'als ik jou moet hebben rammel ik wel met de pispot'
`t liedje word steeds leukerquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Keetje Tippel was een prostituee, dat is een verhaal uit de 19e eeuw om de zedelijkheid te promoten. Net als Kortjakje (ja, van dat liedje!). Zo krijgt dat liedje toch ineens een heel andere betekenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |