abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25898617
ik hoop wel dat bij een eventuele nieuwe inkoopactie voor de zomercollectie de mensen die nu mee mochten doen voorrang hebben om mee te doen
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:19:22 #77
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_25900524
Laat gewoon deze groep staan maar verzet de datum naar, bijvoorbeeld, ergens half april.
pi_25902550
is er iemand (of iemanden) waarvoor er wél nog spullen leverbaar zijn? alles van mij staat namelijk nog in de shop, en dan kunnen we evt een mini IA houden. Als je interesse hebt, mail me dan maar even. (ik heb een creditcard dus)
Als er 1 of 2 mensen zijn die snel nog mee kunnen doen en geld overmaken, kan het volgende week nog besteld worden.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_25902913
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:49 schreef postman het volgende:
is er iemand (of iemanden) waarvoor er wél nog spullen leverbaar zijn? alles van mij staat namelijk nog in de shop, en dan kunnen we evt een mini IA houden. Als je interesse hebt, mail me dan maar even. (ik heb een creditcard dus)
Als er 1 of 2 mensen zijn die snel nog mee kunnen doen en geld overmaken, kan het volgende week nog besteld worden.
ik wil wel meedoen. maar kun je een indicatie geven hoe duur de extra kosten p.p. worden?
als dat meevalt doe ik graag mee. mijn dingen zijn nog te koop namelijk in de maat die ik wil
pi_25903343
de invoerrechten en btw blijven gewoon hetzelfde, alleen de verzendkosten worden over minder mensen verdeeld. En die kosten zijn afhankelijk van het totale bedrag waarvoor je bestelt:

http://www.abercrombie.co(...)on/shippingchart.gif
pi_25909539
Die nieuwe site is nou niet echt een verbetering.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25918064
Nee en de kleding ook inet
pi_25919858
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef Fatality het volgende:
Nee en de kleding ook inet
Dat moet er dan ook nog bijkomen.
pi_25922083
Postman, wat is je mailadres dan? Mijn twee uitgezochte polo's zijn nog leverbaar.
pi_25926504
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 00:21 schreef Lucske het volgende:
Postman, wat is je mailadres dan? Mijn twee uitgezochte polo's zijn nog leverbaar.
postman
dit is zijn profiel en daar staan zijn gegevens
pi_25926780
van boudewijn heb ik mail met de bestelling. deadline is tot zondagochtend wat betreft bestellen.
pi_25926895
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef postman het volgende:
van boudewijn heb ik mail met de bestelling. deadline is tot zondagochtend wat betreft bestellen.
als er nu een heleboel mensen mee willen doen en het word je te duur postman, dan neem ik wel genoegen met 1 i.p.v. 2 polo's
pi_25928195
Postman, heb je enig idee hoeveel je per kledingstuk ongeveer kwijt zal zijn aan verzendkosten? Als dit niet te hoog is zou ik eventueel ook mee willen doen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_25928387
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

als er nu een heleboel mensen mee willen doen en het word je te duur postman, dan neem ik wel genoegen met 1 i.p.v. 2 polo's
M'n cc limiet is 1000 euro, en zoals het er naar uit ziet doen er maar 2 of 3 mensen mee dus dat zit wel goed

verder, zie boven voor de verzendkosten. Het ligt dus aan het totaalbedrag van de bestelling. Nu zit ik samen met boudewijn tegen de 200 euro aan, dus 50 dollar verzendkosten, dus 25 dollar pp. Als jij erbij zou komen komen de verzendkosten op 60 dollar, maar delen door 3 is dat 20 dollar. Het lijkt me het eerlijkst als we gewoon de verzendkosten delen door het aantal personen en niet het aantal kledingstukken.
Daarnaast komen er ook nog de verzendkosten binnen Nederland bij, á 5,50.
pi_25928972
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:46 schreef postman het volgende:

[..]

M'n cc limiet is 1000 euro, en zoals het er naar uit ziet doen er maar 2 of 3 mensen mee dus dat zit wel goed

verder, zie boven voor de verzendkosten. Het ligt dus aan het totaalbedrag van de bestelling. Nu zit ik samen met boudewijn tegen de 200 euro aan, dus 50 dollar verzendkosten, dus 25 dollar pp. Als jij erbij zou komen komen de verzendkosten op 60 dollar, maar delen door 3 is dat 20 dollar. Het lijkt me het eerlijkst als we gewoon de verzendkosten delen door het aantal personen en niet het aantal kledingstukken.
Daarnaast komen er ook nog de verzendkosten binnen Nederland bij, á 5,50.
wordt wel een dure grap als het allemaal niet past, maargoed
pi_25931183
Hmm, dan zou ik uitkomen op een totaal van ongeveer 110 euro voor 2 polo's. Even over nadenken nog maar..ik laat het je nog weten.
pi_25931593
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef Steven184 het volgende:
Hmm, dan zou ik uitkomen op een totaal van ongeveer 110 euro voor 2 polo's. Even over nadenken nog maar..ik laat het je nog weten.
dat dilemma heb ik dus ook. anders nemen wij allebei 1 polo, mits we dan wel een kleiner percentage van de verzendkosten hoeven te betalen. 110 euro (ruwweg) voor 2 polo's waarvan je niet weet of ze gaan passen...
pi_25931855
de essentie van een IA is dat iedereen de verzendkosten deelt lijkt me.
pi_25933042
Daarom is het ook handiger om meer mensen in een actie te hebben.
pi_25933934
Ik doe denk ik toch niet mee, ik wacht dan toch maar op de zomercollectie. Sorry, maar helaas.
pi_25949804
Postman, heb je mijn mail ontvangen?
pi_25950274
yep, ik zal vanmiddag terug mailen met de gegevens ed.
pi_25950327
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:37 schreef postman het volgende:
yep, ik zal vanmiddag terug mailen met de gegevens ed.
hoeveel mensen doen mee met onze mini actie?
pi_25950351
met mij 3. lucske, jij en ik
pi_25950523
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:40 schreef postman het volgende:
met mij 3. lucske, jij en ik
ok
ondanks de wat kleinere hoeveelheid kleren, moeten we wel douanekosten betalen waarschijnlijk, he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')