Er zijn nog genoeg voorinschrijvingen voor 2 complete acties, dus reken maar nergens op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef kollie het volgende:
Mocht er nog ruimte zijn voor bestellingen: Ik heb wel interesse!
Ik hoor het wel.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef Steijn het volgende:
- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor Avani.
Morgen krijg je een emailquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:40 schreef Steijn het volgende:
Ik zie dat de voorraden bij A&F al kleiner worden. Niet alle maten zijn bij alle items meer beschikbaar dus het wordt denk ik zaak dat we er wat vaart achter gaan zetten.Dus ik wil iedereen oproepen zo snel mogelijk de definitieve bestelling naar mij te verzenden, des te meer kans hebben we dat er geen dingen uitverkocht zijn als we bestellen.
I'm outquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef Steijn het volgende:
Slofksy heeft al iets in die richting aangegeven maar dat is nog niet concreet.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom kan Steijn geen credit-card voor zichzelf regelen?
Neej, maar serieus Steijn. Je bent toch al oud genoeg om je eigen credit-card aan te vragen?quote:
Ja dat is prima, stuur maar zsm een email met je bestelling.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
Ontopic wil graag dat ik met hem ruil in deze IA. hij wil namelijk het een en ander bestellen wat niet meer op voorraad is. Lijkt me dat dit wel kan. Ik zou het iig erg fijn vinden. Als Steijn even reageert op mijn reactie, zal ik hem daatrna z.s.m. mijn verlanglijstje sturen (mits je dit goed vind)
Ik zal het even doorgeven.quote:en ontopic moet dan natuurlijk mijn plekje innemen in mijn oorspronkelijke groep
Je bestelling heb ik al maar je naam adres etc heb ik nog wel even nodig. Stuur maar een mailtje dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:35 schreef postman het volgende:
moet ik ook nog mailen? omdat ik van jou steijn al een mailtje kreeg dat ik mee kon doen?
Ik heb hem al gemaild.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mailtje doorgestuurd (had hem bewaard). als jij Lassekjus ff op de hoogte stelt, hoef ik hier niet alsnog achteraan
* Mr.Noodle kijkt even..quote:Op maandag 28 maart 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
@ mic: Ja
En nu voor iedereenik zie dat de verzendkosten enorm verhoogd zijn bij A&F, ze zijn bijna verdubbeld.
![]()
quote:Abercrombie & Fitch doet Europa
Nu Abercrombie & Fitch (A&F) de Amerikaanse kledingkasten volop vult, gaat het merk eindelijk de grens over. Canada is als eerste aan de beurt, Europa volgt in 2006.
Na 700 winkels in Amerika is het stoere kledinglabel klaar voor een internationale uitbreiding en dat betekent een A&F invasie. In Canada alleen al gaan later dit jaar vijftien filialen open. In Europa kunnen we medio volgend jaar de eerste winkels verwachten. Welke Europese landen als eerste een A&F store rijk zijn is nog een grote verrassing. Wij hopen natuurlijk dat Nederland op het lijstje staat.
Ruehl, Hollister, Abercrombie en Abercrombie & Fitch zijn de vier concepten die het bedrijf voert. Hollister en Abercrombie zijn bedoeld voor kinderen en tieners. Abercrombie & Fitch heeft een doelgroep van 18 tot 24 jaar en Ruehl is voor de jong-volwassenen. (NMH)
deze worden toch over 8 personen verdeeld? dan valt het verhoudingsgewijs nog gewoon mee..quote:Op maandag 28 maart 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
@ mic: Ja
En nu voor iedereenik zie dat de verzendkosten enorm verhoogd zijn bij A&F, ze zijn bijna verdubbeld.
![]()
ja het valt hoop ik wel mee omdat we alles door een redelijke factor delen. ik hoop alleen dat mijn 2 polootjes er nog zijn in mijn maat (M) morgen/overmorgen tijdens het bestellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
deze worden toch over 8 personen verdeeld? dan valt het verhoudingsgewijs nog gewoon mee..![]()
Lees dit eens: Amokjeeh & Steijn A&F Inkoopactie 2005quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Ontopic het volgende:
Bijna alle dingen die ik wilde hebben hebben ze niet meer in mijn maat
Misschien kan ik ruilen met iemand uit de andere groep, de vooraad is tegen die tijd misschien weer aangevuld.
Misschien kun je wel met mij ruilen.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Ontopic het volgende:
Bijna alle dingen die ik wilde hebben hebben ze niet meer in mijn maat
Misschien kan ik ruilen met iemand uit de andere groep, de vooraad is tegen die tijd misschien weer aangevuld.
Bananenman, Steijn en amokjeeh. Bij die laatste twee komt het wel goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
moeten er nog mensen hun bestelling plaatsen?
De deadline staat als een huis, ik wil er zelf ook vaart achter zetten want anders is het uitverkocht straks.quote:
Nee ik heb nog geen alternatieven voor bananenman maar wat mij wel een idee lijkt is dat als je mee wilt doen met deze actie dat je alvast een mail stuurt met je definitieve bestelling naar mij en dat ik dan als bananenman niet op tijd gereageerd heeft dat je automatisch mee doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:37 schreef Molluck het volgende:
heb je nog alternatieven als Bananenman niet meedoet? of haal je dan iemand uit die andere inkoopactie?
ik weet niet of dit aanbod alleen voor mij geldt, maar ik heb net op de site zitten kijken en echt alles wat ik wilde is er niet meer in mijn maat, één t-shirt is zelfs helemaal uitverkocht en van de site gehaald...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen alternatieven voor bananenman maar wat mij wel een idee lijkt is dat als je mee wilt doen met deze actie dat je alvast een mail stuurt met je definitieve bestelling naar mij en dat ik dan als bananenman niet op tijd gereageerd heeft dat je automatisch mee doet.![]()
Misschien wel, maar je moet dan wel snel zijn. Bij Lassekjus A&F actie was er een plek over, en ik weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb dit allemaal niet zo heel erg gevolgd. Maar ik zou ook graag willen meedoen.
Is dat mogelijk?
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef el-Fenomeno het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je moet dan wel snel zijn. Bij Lassekjus A&F actie was er een plek over, en ik weet niet of dat nog steeds zo is.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef Bananenman het volgende:
Sorry. Heel druk gehad. Steijn, je hebt het voor vanavond.
Mijn excuses
Nee, eerst moet het geld binnen zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:42 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
dus vanavond wordt er nog besteld? of morgen ?
Hm, rekeninginfo en dergelijke hebben we nog niet gehad he, of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, eerst moet het geld binnen zijn.
dat is niet netjes van jequote:Op donderdag 31 maart 2005 08:19 schreef Bananenman het volgende:
Bij deze sta ik mijn plek ook af. Sorry. Heb het echt heel erg druk nu, en moet er eerst even goed voor gaan zitten om te kijken wat ik wil hebben, wat er nog is en in welke maten ik dat dan wil. Aangezien dat nog een paar dagen zou duren voor ik daar wat tijd voor heb sta ik m'n plek bij deze af. Ik doe bij een toekomstige actie wellicht wél mee
Nee je hebt niets gemist. Ik moet de facturen nog versturen. Ze liggen vanavond nog in je mailbox. Dat ik dit niet eerder heb gedaan komt doordat de voorraad bij A&F nogal volatiel is. Hoe meer tijd er zit tussen het over maken van het geld en de eigenlijke bestelling hoe groter de kans is dat artikelen die je bestelt hebt uitverkocht zijn als je wilt bestellen. Dan moet je weer met terugboekingen gaan beginnen en dat neemt een hoop tijd in beslag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hm, rekeninginfo en dergelijke hebben we nog niet gehad he, of heb ik wat gemist?
* amokjeeh heeft zijn fiat gegevenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:50 schreef Steijn het volgende:
Hmmm, het is spijtig om te melden maar de lentecollectie is bijna uitverkocht. Van sommige deelnemers is de volledige bestelling al weggevallen waardoor er nog maar bij 4 mensen een bestelling over is. Dat is niet echt rendabel om door te gaan met de actie. Bovendien staat de zomercollectie al weer voor de deur. Ik wilde dus stoppen met de actie.
ik wil wel meedoen. maar kun je een indicatie geven hoe duur de extra kosten p.p. worden?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:49 schreef postman het volgende:
is er iemand (of iemanden) waarvoor er wél nog spullen leverbaar zijn? alles van mij staat namelijk nog in de shop, en dan kunnen we evt een mini IA houden. Als je interesse hebt, mail me dan maar even. (ik heb een creditcard dus)
Als er 1 of 2 mensen zijn die snel nog mee kunnen doen en geld overmaken, kan het volgende week nog besteld worden.
Dat moet er dan ook nog bijkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef Fatality het volgende:
Nee en de kleding ook inet
postmanquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:21 schreef Lucske het volgende:
Postman, wat is je mailadres dan? Mijn twee uitgezochte polo's zijn nog leverbaar.
als er nu een heleboel mensen mee willen doen en het word je te duur postman, dan neem ik wel genoegen met 1 i.p.v. 2 polo'squote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef postman het volgende:
van boudewijn heb ik mail met de bestelling. deadline is tot zondagochtend wat betreft bestellen.
M'n cc limiet is 1000 euro, en zoals het er naar uit ziet doen er maar 2 of 3 mensen mee dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
als er nu een heleboel mensen mee willen doen en het word je te duur postman, dan neem ik wel genoegen met 1 i.p.v. 2 polo's
wordt wel een dure grap als het allemaal niet past, maargoedquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:46 schreef postman het volgende:
[..]
M'n cc limiet is 1000 euro, en zoals het er naar uit ziet doen er maar 2 of 3 mensen mee dus dat zit wel goed
verder, zie boven voor de verzendkosten. Het ligt dus aan het totaalbedrag van de bestelling. Nu zit ik samen met boudewijn tegen de 200 euro aan, dus 50 dollar verzendkosten, dus 25 dollar pp. Als jij erbij zou komen komen de verzendkosten op 60 dollar, maar delen door 3 is dat 20 dollar. Het lijkt me het eerlijkst als we gewoon de verzendkosten delen door het aantal personen en niet het aantal kledingstukken.
Daarnaast komen er ook nog de verzendkosten binnen Nederland bij, á 5,50.
dat dilemma heb ik dus ook. anders nemen wij allebei 1 polo, mits we dan wel een kleiner percentage van de verzendkosten hoeven te betalen. 110 euro (ruwweg) voor 2 polo's waarvan je niet weet of ze gaan passen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:04 schreef Steven184 het volgende:
Hmm, dan zou ik uitkomen op een totaal van ongeveer 110 euro voor 2 polo's. Even over nadenken nog maar..ik laat het je nog weten.
hoeveel mensen doen mee met onze mini actie?quote:Op zondag 3 april 2005 12:37 schreef postman het volgende:
yep, ik zal vanmiddag terug mailen met de gegevens ed.
okquote:
ok mail maar met gegevensquote:Op zondag 3 april 2005 12:56 schreef postman het volgende:
ik reken erop van wel, alles A&F wordt gewoon standaard aangegeven. mocht het erdoor slippen krijg je dat geld uiteraard weer terug.
bij deze is de actie ook gesloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |