De beste (van dit moment) leerde het in Groningenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Sorry...
Kom op nou. Stop nou gewoon met de jeugdopleiding, heeft nog geen reet opgeleverd.
Voetballen leer je bij Ajax. (En heel soms ergens anders)
Je vergeet de jeugd van Fortunaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Sorry...
Kom op nou. Stop nou gewoon met de jeugdopleiding, heeft nog geen reet opgeleverd.
Vlaar heeft meer laten zien de afgelopen weken dan Maduro voor zijn eerste selectie dus zo raar is het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef Nashje het volgende:
Valt me wel op dat er minder mensen zijn die zeiken op de selectie van Vlaar vergeleken met Maduro destijds. Oja Maduro is Ajacied.
ja je las het goedquote:
preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Sorry...
Nou Lindenbergh is wel in bloedvorm, Opdam had van mij ook niet gehoeven....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Met name Opdam en Lindenbergh vind ik ronduit lachertjes...
Hij speelt nooit eigenlijk. 3 wedstrijden gespeeld ofzo...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow ja die speelt nu bij den Bosch
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Van basten is eigenlijk gewoon een idoot die er gewoon wat namen uithaalt en gewoon steeds maar geluk heeft gehad![]()
De winnende coach heeft gelijk!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Van basten is eigenlijk gewoon een idoot die er gewoon wat namen uithaalt en gewoon steeds maar geluk heeft gehad![]()
Zolang Seedorf er niet bij zit heeft ie mijn RESPECTquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit zou heel mooi zijn voor Oranje. Ik denk dat het de beste nummer 10 zal worden voor Oranje sinds Bergkamp. Dat hoop ik ten minste. Hij schijnt in ieder geval veel talent te hebbenquote:PSV'er Ibrahim Afellay: 'Ik neig naar Oranje'
11/5/2005 11:15
Ibrahim Afellay dubt over zijn toekomst als international. De in Utrecht geboren middenvelder kan zowel voor Marokko als Nederland uitkomen. Oranje lijkt de voorkeur te hebben.
Afellay speelde dinsdagavond een helft mee met Oranje onder-20 dat met 5-0 won van FC Zwolle. De negentienjarige PSV'er bereidde onder meer de 1-0 van Kemy Agustien voor. Na afloop meldde hij binnenkort een beslissing te nemen over zijn interlandtoekomst.
Bondscoach Foppe de Haan weet van de twijfels van Afellay welk land hij de voorkeur moet geven: Marokko of Nederland. 'Maar als hij opgeroepen zou worden voor Oranje, had dat zijn voorkeur', verklaarde De Haan in De Telegraaf.
'Wat de bondscoach zegt klopt', liet Afellay dezelfde krant weten. 'De kans dat ik voor Oranje kies is wel iets groter, 51 procent. Ik ben heel trots dat ik in Nederland ben opgegroeid. Deze week heb ik er nog een gesprek over met Guus Hiddink. Daarna maak ik binnen twee weken een keus tussen Nederland en Marokko.'
Afellay heeft zich dit seizoen ontwikkeld tot vaste waarde in de selectie van PSV. Deze competitie kwam de Utrechter vijf duels in actie, waarvan drie als basisspeler.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
De winnende coach heeft gelijk! Geluk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |