abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27160025
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ik schat Kiki ook niet echt in als Europese subtop, zijn club ook niet.
Laat ik het zo zeggen: ik schat Manchester City, Atletico Madrid, Malaga of Bordeaux allemaal hoger in dan Vitesse om maar een voorbeeld te noemen...
pi_27160469
Málaga van toen wel, van nu, mwah... En Vitesse zou ook van Man City kunnen winnen op moment.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27160531
Ja, en Groningen van Ajax.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:34:34 #229
104895 fayakill
echt werie
pi_27160603
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Noem maar eens een paar gelijkwaardige linkshalfs uit de HCE, zou ik zeggen. Dat ze hem bij Man City misschien niet aantrekken lijkt me geen argument, daar laten ze Fowler pingels nemen en zetten ze een keeper in de spits.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:35:29 #230
104895 fayakill
echt werie
pi_27160637
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Málaga van toen wel, van nu, mwah... En Vitesse zou ook van Man City kunnen winnen op moment.
pi_27160836
Waarom zou Man City dan zoveel beter zijn dan Vitesse, fayakill?
www.thuisuiteten.nl
pi_27409706
quote:
Van Persie, Vlaar en Opdam in Oranje

27/5/2005 15:21

Marco van Basten heeft Robin van Persie, Ron Vlaar en Barry Opdam opgenomen in de 24-koppige selectie van Oranje voor de WK-kwalificatieduels met Roemenië en Finland. Van de 29 kandidaten vielen er vijf af.

De bondscoach van het Nederlands elftal had al aangegeven een grote groep mee te nemen omdat flink wat spelers kampen met pijntjes (Arjen Robben, Rafael van der Vaart, Khalid Boulahrouz) of wel op scherp staan (Denny Landzaat, Dirk Kuijt, Mark van Bommel, Van der Vaart en Nigel de Jong). De laatste vijf lopen het risico geschorst te zijn voor Finland uit.

Wesley Sneijder viel af vanwege hoge koorts. Voor Edwin Zoetebier (PSV), Romeo Castelen (Feyenoord), Olaf Lindenbergh (AZ) en Kiki Musampa (Manchester City) heeft Van Basten betere opties.

Voor de AZ-verdedigers Vlaar en Opdam is het de eerste keer dat ze deel uitmaken van de selectie van Oranje. Van Persie was er in de oefeninterland tegen Zweden wel al bij, maar debuteerde niet.

Van Basten liet na afloop van de eerste wedstrijd onder zijn hoede weten niet gecharmeerd te zijn van het nukkige gedrag van de voormalige Feyenoorder.

De complete selectie voor Roemenië (4 juni) en Finland (8 juni)

Doel: Van der Sar (Fulham), Timmer (AZ)

Verdediging: Boulahrouz (Hamburger SV), Melchiot (Birmingham City), Bouma, Ooijer, Lucius (allen PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), De Jong, Heitinga (beiden Ajax), Opdam en Vlaar (beiden AZ)

Middenveld: Van Bommel, Cocu (beiden PSV), Maduro, Van der Vaart (beiden Ajax) en Landzaat (AZ)

Aanval: Van Nistelrooy (Manchester United), Robben (Chelsea), Babel (Ajax), Vennegoor (PSV), Kuijt (Feyenoord), Makaay (Bayern München) en Van Persie (Arsenal)
Opdam, Persie en Vlaar.

Opvallend weinig middenvelders.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2005 @ 16:01:41 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_27409864
Mooi dat ooijer er weer bij zit. Verder weinig aan te merken eigenlijk. Ja Seedorf maar dat item is al te veel uitgekwauwd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27410096
De Jong hoort ook bij de middenvelders, en Opdam is een verdedigende middenvelder of een '4'. Lucius ook wel een middenvelder. Dus het aantal verdedigers t.o.v. middenvelders vertekent bij nader inzien.

Castelen viel vorige keer ook al weg, maar werd door een blessure van ik meen Makaay toch nog erbij gehaald. Die lijkt een beetje gedegradeerd naar Jong Oranje.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:48:49 #235
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27411586
Castelen niet vind ik op zich OK, maar krijgen we nu dan nu wel een echte vleugelspits op rechts (zoals Robben bij Chelsea goed heeft gedaan), of wordt het weer een "geen rechtsbuitendusKuyt"-oplossing
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:21:38 #236
104895 fayakill
echt werie
pi_27412446
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou Man City dan zoveel beter zijn dan Vitesse, fayakill?
ehh...omdat het verschil (subtop) EPL en HCE nogal groot is.

nummer 14 EPL had totaal geen problemen met de nummer 5(!) van onze competitie dat zegt genoeg.

late reaktie, i know
pi_27412631
Jammer voor Kiki en Ugur. Ja, dat zijn Nederlandse voornamen.

Ron Vlaar.
pi_27412866
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:21 schreef fayakill het volgende:

[..]

ehh...omdat het verschil (subtop) EPL en HCE nogal groot is.

nummer 14 EPL had totaal geen problemen met de nummer 5(!) van onze competitie dat zegt genoeg.

late reaktie, i know
Heerenveen had met wat meer geslepenheid van Newcastle gewonnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27412903
castelen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:46:24 #240
104895 fayakill
echt werie
pi_27412980
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heerenveen had met wat meer geslepenheid van Newcastle gewonnen.
wat een non argument "als.." telt niet, nooit vergeten.

Heerenveen zat er op 3/4 van de wedstrijd al helemaal doorheen en Newcastle speelde niet eens in hun hoogste versnelling. Conditioneel komen subtop HCE clubs zowiezo te kort.
pi_27413023
Jij overschat de tactisch domme Premier League een beetje, denk ik. Okee, ze draven harder, maar behalve Arsenal, Liverpool, Chelsea en Man United zijn die andere teams ook weer niet zo geweldig hoor. Man City had zelfs Bosvelt in de basis. En Musampa...
www.thuisuiteten.nl
pi_27413231
In Engeland rossen ze meestal gewoon de bal naar voren
Meer doen ze niet

Wel soms leuk om te zien
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:57:27 #243
104895 fayakill
echt werie
pi_27413293
Jij onderschat de premier league en overschat de eredivisie.

Als je voor het publiek spelen "tactisch dom" wilt noemen, be my guest. Ik vind het schitterend dat er zoveel inzet en wilskracht wordt vereist van de spelers, elke week opnieuw.

En dan wil je dus zeggen dat het slakkentempo in nederland tactisch intelligent is? Of in nederland is het niveau gewoon veel lager. Ik moet de eerste engelse speler die de domme epl verruilt voor onze intelligente competitie nog zien
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:01:15 #244
104895 fayakill
echt werie
pi_27413391
je mag de Premier League trouwens wel wat dankbaarder zijn...het is namelijk de enige grote competitie waar onze "helden" kunnen uitblinken.

Bergkamp was al mislukt in Italie, Robben was zeker weten na de eerste seizoenshelft halfdood geschopt en op een spits als Ruud zitten ze echt niet te wachten.
pi_27413429
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef fayakill het volgende:
Robben was zeker weten na de eerste seizoenshelft halfdood geschopt
Nergens schoppen ze harder dan in Engeland. In andere topcompetities doen de scheidsrechters hun werk beter.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:07:17 #246
104895 fayakill
echt werie
pi_27413550
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nergens schoppen ze harder dan in Engeland.
Ik denk dat Marco daar anders over denkt
pi_27413583
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:07 schreef fayakill het volgende:

[..]

Ik denk dat Marco daar anders over denkt
Die heeft zichzelf geblesseerd, terwijl hij een overtreding op Olde Riekerink maakte, op een steenworp van mijn pc vandaan.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:24:37 #248
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27413990
Even hier mijn excuses aan twi aanbieden het Laat zich kennen topic was humor

Overigesn was ik het ook destijds gewoon eens met avn basten... eens in de zin van dat ik echt het volste vetrouwen heb in marco als bondscoach en me al lang en breed voorgenomen heb om geen enkele (opvallende) selectie me druk te gaan maken

Marco gaat het maken, Marco gaat het doen, Marco Marco Marco we worden kampioen!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:28:42 #249
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27414080
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nergens schoppen ze harder dan in Engeland. In andere topcompetities doen de scheidsrechters hun werk beter.
Nou als ik ergens de scheidsrechters top vind is het wel in Engeland. Er wordt daar ingebeukt, haast gerugby't (wtf is daar de vtt van? ), maar toch zie je niet vaak doodschoppen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27414145
quote:
Bedoelde u: gerugbied

Ze geven daar geel voor wat hier direct rood is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')