Laat ik het zo zeggen: ik schat Manchester City, Atletico Madrid, Malaga of Bordeaux allemaal hoger in dan Vitesse om maar een voorbeeld te noemen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ik schat Kiki ook niet echt in als Europese subtop, zijn club ook niet.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Noem maar eens een paar gelijkwaardige linkshalfs uit de HCE, zou ik zeggen. Dat ze hem bij Man City misschien niet aantrekken lijkt me geen argument, daar laten ze Fowler pingels nemen en zetten ze een keeper in de spits.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Málaga van toen wel, van nu, mwah... En Vitesse zou ook van Man City kunnen winnen op moment.
Opdam, Persie en Vlaar.quote:Van Persie, Vlaar en Opdam in Oranje
27/5/2005 15:21
Marco van Basten heeft Robin van Persie, Ron Vlaar en Barry Opdam opgenomen in de 24-koppige selectie van Oranje voor de WK-kwalificatieduels met Roemenië en Finland. Van de 29 kandidaten vielen er vijf af.
De bondscoach van het Nederlands elftal had al aangegeven een grote groep mee te nemen omdat flink wat spelers kampen met pijntjes (Arjen Robben, Rafael van der Vaart, Khalid Boulahrouz) of wel op scherp staan (Denny Landzaat, Dirk Kuijt, Mark van Bommel, Van der Vaart en Nigel de Jong). De laatste vijf lopen het risico geschorst te zijn voor Finland uit.
Wesley Sneijder viel af vanwege hoge koorts. Voor Edwin Zoetebier (PSV), Romeo Castelen (Feyenoord), Olaf Lindenbergh (AZ) en Kiki Musampa (Manchester City) heeft Van Basten betere opties.
Voor de AZ-verdedigers Vlaar en Opdam is het de eerste keer dat ze deel uitmaken van de selectie van Oranje. Van Persie was er in de oefeninterland tegen Zweden wel al bij, maar debuteerde niet.
Van Basten liet na afloop van de eerste wedstrijd onder zijn hoede weten niet gecharmeerd te zijn van het nukkige gedrag van de voormalige Feyenoorder.
De complete selectie voor Roemenië (4 juni) en Finland (8 juni)
Doel: Van der Sar (Fulham), Timmer (AZ)
Verdediging: Boulahrouz (Hamburger SV), Melchiot (Birmingham City), Bouma, Ooijer, Lucius (allen PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), De Jong, Heitinga (beiden Ajax), Opdam en Vlaar (beiden AZ)
Middenveld: Van Bommel, Cocu (beiden PSV), Maduro, Van der Vaart (beiden Ajax) en Landzaat (AZ)
Aanval: Van Nistelrooy (Manchester United), Robben (Chelsea), Babel (Ajax), Vennegoor (PSV), Kuijt (Feyenoord), Makaay (Bayern München) en Van Persie (Arsenal)
ehh...omdat het verschil (subtop) EPL en HCE nogal groot is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou Man City dan zoveel beter zijn dan Vitesse, fayakill?
Heerenveen had met wat meer geslepenheid van Newcastle gewonnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:21 schreef fayakill het volgende:
[..]
ehh...omdat het verschil (subtop) EPL en HCE nogal groot is.
nummer 14 EPL had totaal geen problemen met de nummer 5(!) van onze competitiedat zegt genoeg.
late reaktie, i know![]()
wat een non argumentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heerenveen had met wat meer geslepenheid van Newcastle gewonnen.
Nergens schoppen ze harder dan in Engeland. In andere topcompetities doen de scheidsrechters hun werk beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef fayakill het volgende:
Robben was zeker weten na de eerste seizoenshelft halfdood geschopt
Ik denk dat Marco daar anders over denktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nergens schoppen ze harder dan in Engeland.
Die heeft zichzelf geblesseerd, terwijl hij een overtreding op Olde Riekerink maakte, op een steenworp van mijn pc vandaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:07 schreef fayakill het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco daar anders over denkt![]()
Nou als ik ergens de scheidsrechters top vind is het wel in Engeland. Er wordt daar ingebeukt, haast gerugby't (wtf is daar de vtt van?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nergens schoppen ze harder dan in Engeland. In andere topcompetities doen de scheidsrechters hun werk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |