quote:
quote:
Oprotten dan maar weerquote:
misschien de niet negerenden ook negerenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
*negeert*
Snap je dan niet dat we je niet moeten als we je negeren?
weinig zinquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:28 schreef MutZ het volgende:
AmyLee heeft mail (op je hotmail)
Gmail van Google [Deel 55]quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:28 schreef MutZ het volgende:
dat weet ik en ik zei dus sorry ik doe niet mee zoalng ik zelf geen slechte ervaring met iemand heb doe ik dat niet moet ik er eerst maar zelf achterkomenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:28 schreef MutZ het volgende:
Ik heb nog 50 invites overquote:
jup ..ik vond het enkel ff grappig ..in totaal een stuk of 4 die prompt zeggen ...quote:
Wil je gmail hebben AmyLee?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:30 schreef AmyLee het volgende:
[..]
dat weet ik en ik zei dus sorry ik doe niet mee zoalng ik zelf geen slechte ervaring met iemand heb doe ik dat niet moet ik er eerst maar zelf achterkomen
als je daar geen invite kan vinden heb ik er ook nog 100quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]!
Binnenkort probeer ik AL naar Gmail over te stappen
Dat zag je inderdaad wel aankomenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef coz het volgende:
[..]
jup ..ik vond het enkel ff grappig ..in totaal een stuk of 4 die prompt zeggen ...
verkeerde topic![]()
Ik heb nog 5 dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef coz het volgende:
[..]
als je daar geen invite kan vinden heb ik er ook nog 100
nieuwsbriefje erop los latenquote:
Waarom zou je dat nodig hebben? Ik heb een hotmailadres en een @provideradres, meer is toch niet echt nodig?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
het blijft hier toch wel gezellig? Dacht ik wel hoor
Ok. Mocht je het alsnoghebben. Gewoon bij mij aan de deur bellenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:33 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee mn hotmail accountje is voor mij groot genoeg
I'll rememberquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok. Mocht je het alsnoghebben. Gewoon bij mij aan de deur bellen
ik heb een yahoo en 2 @provider en 2 -werkadressenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nodig hebben? Ik heb een hotmailadres en een @provideradres, meer is toch niet echt nodig?
Nee, ik heb dat topic dus idd niet gelezen![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Best maar reken er maar niet teveel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |