Hier ook bijna helemaal. Er komen enkele zonnenstralen doorheen, maar dat is dan ook echt alles.quote:
Misschien breekt de zon zo door, hier was het ook de hele ochtend grauwquote:
Het zonnetje prikt er hier *BIJNA* doorheenquote:
Heb je nog geluk hier zit het helemaal dicht en zal zo wel weer gaan regenenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hier ook bijna helemaal. Er komen enkele zonnenstralen doorheen, maar dat is dan ook echt alles.
Hier zal dat ook niet meer zo lang duren vrees ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Heb je nog geluk hier zit het helemaal dicht en zal zo wel weer gaan regenen
Hier niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zonnetje prikt er hier *BIJNA* doorheen
het heeft hier ook al geregendquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hier zal dat ook niet meer zo lang duren vrees ik
Regenpak doet wonderenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow.
Dat is echt jammer... wilde lekker gaan vissen.
volgens mij prikt er bijna iets anders doorheenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zonnetje prikt er hier *BIJNA* doorheen
mjah dan word je nat en doe je andere kleren aan als je thuis komtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja ok
Maar wat nu als je geen regenpak mer bezit?
Door het wolkendek? Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens mij prikt er bijna iets anders doorheen
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
mjah dan word je nat en doe je andere kleren aan als je thuis komt
Ja we weten nu wel dat bij jou het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Shreever het volgende:
Ik ben er vandoor, even boodschapjes doen
en genieten van het zonnetje![]()
Doei shreevesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Shreever het volgende:
Das wel een hele makkelijke en zwakke optiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
Wat ook kan: Helemaal niet gaan
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Shreever het volgende:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |