graagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heerlijk
[afbeelding]
Koekje drbij?
Ik vroeg me het alleen af hoor, omdat ik gisteren net wegging toen zij vroeg hoe ze haarzelf kon verwijderenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat verhaal is nou afgesloten toch? Of moeten we het daarover BLIJVEN hebben?
Mooiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat is wat mij en speedygj betreft idd afgelopen ja ik ben er nog en das alles
Dat mag van mij hoor maar dat is het punt het is opgelost en verdere details lat ik toch ook achterwegequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik vroeg me het alleen af hoor, omdat ik gisteren net wegging toen zij vroeg hoe ze haarzelf kon verwijderen![]()
Okee danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat mag van mij hoor maar dat is het punt het is opgelost en verdere details lat ik toch ook achterwege
herrlijke lentelucht? het regent hierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi
Oh ja, ik was er dus ook weer
Beetje genieten van de heerlijke lentelucht buiten en zo
No prob, ik informeerde ook alleen maarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik vroeg me het alleen af hoor, omdat ik gisteren net wegging toen zij vroeg hoe ze haarzelf kon verwijderen![]()
Het is hier erg heiig, maar wel droog. En het waait een beetje. Lekker, alle ramen tegen elkaar openquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:42 schreef AmyLee het volgende:
[..]
herrlijke lentelucht? het regent hier
Dat is waar maar ik word van dit weer alleen maarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier erg heiig, maar wel droog. En het waait een beetje. Lekker, alle ramen tegen elkaar openFrisse lucht is okee
De zon schijnt hierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier erg heiig, maar wel droog. En het waait een beetje. Lekker, alle ramen tegen elkaar openFrisse lucht is okee
Hier ook bijna helemaal. Er komen enkele zonnenstralen doorheen, maar dat is dan ook echt alles.quote:
Misschien breekt de zon zo door, hier was het ook de hele ochtend grauwquote:
Het zonnetje prikt er hier *BIJNA* doorheenquote:
Heb je nog geluk hier zit het helemaal dicht en zal zo wel weer gaan regenenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hier ook bijna helemaal. Er komen enkele zonnenstralen doorheen, maar dat is dan ook echt alles.
Hier zal dat ook niet meer zo lang duren vrees ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Heb je nog geluk hier zit het helemaal dicht en zal zo wel weer gaan regenen
Hier niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zonnetje prikt er hier *BIJNA* doorheen
het heeft hier ook al geregendquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hier zal dat ook niet meer zo lang duren vrees ik
Regenpak doet wonderenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow.
Dat is echt jammer... wilde lekker gaan vissen.
volgens mij prikt er bijna iets anders doorheenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zonnetje prikt er hier *BIJNA* doorheen
mjah dan word je nat en doe je andere kleren aan als je thuis komtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja ok
Maar wat nu als je geen regenpak mer bezit?
Door het wolkendek? Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens mij prikt er bijna iets anders doorheen
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
mjah dan word je nat en doe je andere kleren aan als je thuis komt
Ja we weten nu wel dat bij jou het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Shreever het volgende:
Ik ben er vandoor, even boodschapjes doen
en genieten van het zonnetje![]()
Doei shreevesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Shreever het volgende:
Ik ben er vandoor, even boodschapjes doen
en genieten van het zonnetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |