da's voor insidersquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:25 schreef TerrorFront het volgende:
ja wat wil je er mee zegge? :/
Lees het vorige topic anders ffquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:25 schreef TerrorFront het volgende:
ja wat wil je er mee zegge? :/
Hoi schatquote:
Kom net terug uit de douchequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi schat, had niet door dat jij al online was
Zo snel klaar ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom net terug uit de doucheHet iets aan de aanleiding van deze topictitel gedaan
En een leuke tanka geschreven erover(lees maar ff terug)
Ik weet niet wat ik zonder jullie zou moeten...quote:
Nogal ja, zo snel ben ik niet eens klaar met douchen als ik me niet scheerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoezo? Is dat zo schokkend dan?
Waarom ben je hier danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:37 schreef TerrorFront het volgende:
Voor nerds? ow neh dan weet ik dat ik hier niet hoef te zijn..
Ah okee. Nou doei hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:37 schreef TerrorFront het volgende:
Hmm ik heb niet extreem haast gemaakt of zo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nogal ja, zo snel ben ik niet eens klaar met douchen als ik me niet scheer
nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoezo? Is dat zo schokkend dan?
ach, whatever makes you happyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:37 schreef TerrorFront het volgende:
Zal ik ff doen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom net terug uit de doucheHet iets aan de aanleiding van deze topictitel gedaan
En een leuke tanka geschreven erover(lees maar ff terug)
Een flink hete douche is ook wel lekker hoor, maar er gaat natuurlijk niets boven een badquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik heb niet extreem haast gemaakt of zo hoorMaar ja, een bad daar kan je nogeens lekker lang in liggen. Een douche is eigenlijk maar saai op zich. Zeker in je eentje
Koffiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk ff tijd om een pot koffie te zetten
Echt welquote:
Liever chocolate chip cookiesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt welMet chocolade Sprits erbij
Sorry
![]()
Ja eigenlijk welquote:
Misschien had ze ook liever chocolate chip cookies?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welMaar de spritsen had ik nog in huis. Bewaard voor MutZje
maar die zette er geen kaak op vorige keer
Nee, ze had al wat anders in haar mondquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Misschien had ze ook liever chocolate chip cookies?![]()
Too much infoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze had al wat anders in haar mond
wat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze had al wat anders in haar mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |