quote:vaag, bel hem anders even, normaal istie vrij snel, maar hij heeft wel een inbelverbinding dus is niet continu online. Verder blijf ik er bij, geen zaak in nederland zo goed als bass matters
Op donderdag 15 november 2001 12:00 schreef Chiele25 het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 27-11-2001 11:41]
quote:Die laatste is vast verzonnen door een mislukte triangel speler. Ik speelde tot voor kort bas, sinds 1992, maar mijn pols is voorlopig naar de knoppen dus ik kan het gevoegelijk vergeten
Op donderdag 08 november 2001 14:57 schreef Zanderrr het volgende:
Het ergste cliche vind ik: "de bassist is pas goed als 'ie niet opvalt in de muziek".en: "bassisten zijn mislukte gitaristen"
But I'll be back
over een week of twee duik ik met wat mensen de oefenruimte in. Drummer, 2 gitaristen en ikke als bassist/rockgod/sexsymbool. Hopelijk ga ik dan wat sneller vooruit, want thuis kutten schiet toch niet heel erg op.
De bedoeling is een soort sixtiesgaragepunk te gaan maken. Een beetje tussen the Saints, the 13th Floor Elevators, the Sonics in. Of zoiets. Ik heb er wel zin in.
Maar over het algemeen is het zo: bandervaring doet meer dan lessen en zelf-studie ![]()
Neem wel sowieso les om een goede techniek aan te leren!!!
Ik heb het zo lang verkeerd gedaan (5 jaar) en ben nu sinds een jaar technisch minder slordig. Wat ook funest is voor je speelstijl is het spelen zonder versterker, je gaat namelijk geforceerd tonen uit die plank beuken, terwijl je juist subtiel moet spelen.
ben van plan om iets anders te kopen (heb al een leuk speeltje gezien, maar ze willen niet inruilen)
quote:Wees blij, als je inruilt krijg je een bedrag terug dat je normaal gesproken ook wel kunt afdingen...
Op dinsdag 27 november 2001 11:36 schreef Chiele25 het volgende:
maar ze willen niet inruilen)
quote:Waarom wijzigt Witchfynder mijn bericht en geeft hij daarvoor geen reden op?
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 27-11-2001 11:41]
Afwerking : goed, het instrument zag er strak uit niks op aan te merken.
Speelbaarheid:heel goed zeer mooie vlakke hals
geluid:redelijk, ik vond 'em redelijk klinken, alleen heb ik een enorme hekel aan nieuwe snaren, ik vond hem erg blikkerig klinken maar ik dank dat wanneer de snaren goe afgeragd zijn het geluid gewoon goed is.
quote:ach ja.....
Op dinsdag 11 december 2001 11:55 schreef Chiele25 het volgende:
Ikke gaat vanmiddag nieuwe speelgoed kopen.
WARWICK Corvette FNA Jazzman!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarna ook een tijdje les gehad, had op een gegeven moment Pink Floyd's "Money" geleerd en daar was ik zo trots op dat ik dat de hele tijd in de oefenruimte speelde mijn medebandgenoten werden er debiel van zelfs nu hebben ze het er nog weleens over
Met wat vrienden zat ik in een Obituary, Crowbar achtig bandje, maar na verloop van tijd gingen ze op zondag oefenen, en aangezien ik dan moet voetballen ben ik er maar helemaal mee gekapt. Dit was 1, 1.5 jaar geleden. Maar de laatste paar weken begint het toch weer een beetje te kriebelen. Heb wat plannen om een blackmetal bandje te beginnen, gewoon voor de lol, niks serieus. Pink Floyd ken ik inmiddels weer vrij soepel spelen, dus het gaat de goeie kant op
quote:Jaaaaaaaaaaah tadaaaa!!!
Op woensdag 12 december 2001 15:12 schreef Arr het volgende:
Heb een of andere supersimpele goedkope japanse bas (Vantage)
Heb ik ook
k Heb een Vantage 725B
Stond ooit op de nominatielijst om 725BF te worden, maar ontfretten werd me afgeraden. Zodra ik m'n nieuwe snaren binnen heb wordt deze bass mijn piccolo bass
quote:Ik heb een 325 bbk volgens het stickertje
Op woensdag 12 december 2001 15:19 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaah tadaaaa!!!
Heb ik ook
k Heb een Vantage 725B
Stond ooit op de nominatielijst om 725BF te worden, maar ontfretten werd me afgeraden. Zodra ik m'n nieuwe snaren binnen heb wordt deze bass mijn piccolo bass
trouwens..misschien een domme vraag, maar wat is een piccolo bass ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |