door de deur of een raam wellichtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Hoe is die naffer binnen gekomen dan![]()
Schoorsteenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Hoe is die naffer binnen gekomen dan![]()
Hoogstwaarschijnlijk is de dader al besnedenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:34 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat ze de dader vinden...
Goed idee en dan niet zijn hoofd maar zijn * dinges * ertussen leggenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:34 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat ze de dader vinden...
Kijk nou eens goed naar die afbeeldingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed idee en dan niet zijn hoofd maar zijn * dinges * ertussen leggen![]()
Met ding ding verwijder je wel wat meer dan alleen de voorhuidquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk is de dader al besneden![]()
Is het geen guillotine danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed naar die afbeelding![]()
Dat heb je goed gezien, maar het is er een voor een bepaald lichaamsdeelquote:
ieuw ik wist niet dat die dingen bestondenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, maar het is er een voor een bepaald lichaamsdeel![]()
Blond?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ieuw ik wist niet dat die dingen bestonden![]()
Speld in een hooiberg verhaal voor een buurt als de Vd Pekbuurt..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:28 schreef Kelt het volgende:
Marokaans-uitziende jongeman op een scooter.
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=6107quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:57 schreef Kelt het volgende:
Vorig jaar las ik in een brief in de krant dat in Gouda WEER een groepsverkrachting had plaats gevonden door jaja wat kan het ook anders, marokkanen!
en de brief schijver vond het belachelijk dat het in de doofpot werd gestopt, de daders worden nog meer beschermd dan het slachtoffer.
...of wellicht is die geen verdachte meer?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:28 schreef Kelt het volgende:
Bij latere berichtgeving verdween het signalement (nieuwe censuur-richtlijnen in Amsterdam?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |