Ruimen was het hè?quote:
Had jij datr nou ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef elcastel het volgende:
Net als je denkt het .... laat maar ook.
bugquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, ik ben trouwens -27 seconden geleden voor het laatst online geweest. Ik kan dus door de tijd reizen
Ja en het was nog een deja vu ook.quote:
Jij snapt het echt nie he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:51 schreef blackbully het volgende:
tja de logica is soms ver te zoeken
nope vandaar dat ik er dus een topic over open.quote:
Wacht maar, straks komt aendunybybgrravx ofzo en dan snap je er helemaaaal geen hout meer vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef HighLander het volgende:
Tering is het besmettelijk ofzo om een zo kort, onduidelijk en onbegrijpbaar mogelijke openingspost te verzinnen,.![]()
Zo snapt geen hond het toch meer, laat staan dat iemand de moeite overweegt om het te doorgronden.
ons bier is op dus bed roept.quote:
Ah, daar istie weer,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope vandaar dat ik er dus een topic over open.
als ik alles er al van wist dan was het overbodig.
jouw geboorte was overbodig, maar waar is dat gamma-figuur nou??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope vandaar dat ik er dus een topic over open.
als ik alles er al van wist dan was het overbodig.
Weljaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
ons bier is op dus bed roept.
slaap lekker
En jij natuurlijk wel?quote:
blij dat het gewicht verdeeld word. maar ben toch slapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, daar istie weer,
vertel , ik hang aan je lippen
W e e r w a c h t e n .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |