Dat is in ieder geval per definitie en definitief een goed iets. Maar voor de rest ken ik de term/ het merk niet zonder het woord "tactical" als toevoeging.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:36 schreef MaRySe het volgende:
Oh het idee achter deze kleding is dat er geen labels opzitten of merken op staan.
Misschien dat het daarom (nog) onbekend is.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:36 schreef MaRySe het volgende:
Oh het idee achter deze kleding is dat er geen labels opzitten of merken op staan.
American Apparelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:22 schreef Innocence het volgende:
Wordt dat ook in Nederland verkocht dan?
Glamour?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:13 schreef alors het volgende:
Ik zie het altijd in de Glamour staan, ziet er wel leuk uit, goede prijs ook, maar ik wist dus ook niet waar je het kon krijgen..
Dan ga ik snel daar 's kijken of is het alleen voor heren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:17 schreef SuperMocio het volgende:
Winkel aan de Meent in Rotterdam is net open gegaan.
Is dat niet gewoon Kudsite's ontwerp op een shirt van AA?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:38 schreef Klaagbak het volgende:
Heb een American Apparel Shortsleeve gekocht bij www.kudsite.nl.
[afbeelding]
Zit erg lekker.
Ze verkopen de heren en dames lijn, maar sowieso is een groot gedeelte van de collectie unisex.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef Innocence het volgende:
[..]
Dan ga ik snel daar 's kijken of is het alleen voor heren?
Inderdaad, maar het enige wat ik zeg is dat ze lekker zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Kudsite's ontwerp op een shirt van AA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |