Kwam de stagiaire bij ons op de zaak ook al mee aanzettenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:12 schreef Molluck het volgende:
ik weet dat jullie allemaal de frontpage lezen, maar dit deed mijn mondhoeken wel omkrullen toen ik het las, na Bluemans avonturen vanochtend
De lengte van de verbinding Helmond Brouwhuis - Philips Stadion op de fiets is sowieso al een eind.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:04 schreef Molluck het volgende:
waarom ga je daar met de auto naar toe? neem een voorbeeld aan Flow en pak de fiets
Ik op de fiets, ben je wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:04 schreef Molluck het volgende:
waarom ga je daar met de auto naar toe? neem een voorbeeld aan Flow en pak de fiets
*meldquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:56 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er uit vanavond?
Tis momenteel ultiem stap weer.
Ik gaquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:56 schreef blieblie het volgende:
Wie gaat er uit vanavond?
Tis momenteel ultiem stap weer.
mijn weekend begint vanavond pas, ik moet nu gewoon werkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef blieblie het volgende:
Ik heb je gemist gisteren Amaranta.
Ik dacht dat je het hele weekend plankgas ging gieten.
Ohja vertel.. wie was die lady!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:34 schreef blieblie het volgende:
Is Okke dan wel uit?
Moet er wel een "special lady" aanwezig zijn.
Is niet erg johquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:35 schreef blieblie het volgende:
Ik ben trouwens wel belabberd vroeg thuis.
Naja... can't help it... Sorry Feb.
Ik heb alle afleveringen tot nu toe en voor een (kleine) vergoeding wil ik die wel op DVD brandenquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:24 schreef Blueman het volgende:
Hmmm wil die Scrubs serie ook nog op DVD. Wie had die ook alweer?
Lazlo Bane - Superman
heeft ervoor gezorgt!
Comedy ziekenhuisserie. Vaag maar grappigquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:39 schreef febster het volgende:
Scrubs, scrubs, scrubs.... zegt me heel vaag iets, maar het kwartje wil niet vallen, enlighten me
Fijn is dat overigens, dat je bent wezen stappen en geen zak meer weet van die avond
J.D. and Turk. Elliot & Carla.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:39 schreef febster het volgende:
Scrubs, scrubs, scrubs.... zegt me heel vaag iets, maar het kwartje wil niet vallen, enlighten me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |