quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef blieblie het volgende:
Keb nieuwe oordopjes![]()
Uit japan.
Want in Nederland hebben ze ze alleen in het zwart en dat past niet bij mijn oor.
Past het niet bij je iPod of kleuren ze gewoon niet bij je ogenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef blieblie het volgende:
Want in Nederland hebben ze ze alleen in het zwart en dat past niet bij mijn ipod.
quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:02 schreef blieblie het volgende:
[..]....
Jij hebt zo een fantastische humor.
Ze waren 12 euro goedkoper in Japan incl. verzendenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Past het niet bij je iPod of kleuren ze gewoon niet bij je ogen
dat compenseert mijn andere hobby: laveloos aan een glas bier in de kroeg hangenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef Molluck het volgende:
fietsen als ontspanning?
ah, nou das ook ontspannendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat compenseert mijn andere hobby: laveloos aan een glas bier in de kroeg hangen
Wat had je dan verwacht?!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:10 schreef Blueman het volgende:
Die nieuwe radio 538 cd is wel een beetje soft vind ik.
Beetje chill muziek terwijl het normaal toch wel actiever is.
Natuurlijk niet heel de cd maar grotendeels wel!
Vond die vorige wel iets meer relaxter dan deze.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
Wat had je dan verwacht?!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:21 schreef Partygurl het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEE TERINGZOOI![]()
ben nog nooit zo chagerijnig geweest als nu
Hardbass uitverkocht, ik mjoet daarheen
Geen idee waar je op doelt maar hoor hier nu op de zaak dat ze denken te weten van wie die is. Dat die man de hond schopte met klompen aan enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:36 schreef Molluck het volgende:
een goeie hond is een...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |