quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jullie met zn tweeen
Nou, hoeveel flessen deze avond dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*wijn is niet goed op een lege maag*
1.5quote:
Sssssssssssst....... we genietenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand hier?
Soho zeker weer, oh oh oh oh.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ook moe en moet zo wel slapen..9 uur weer ergens zijn
Om 9 uur?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee goeie vriendin!
moet alles snel bij jou dan?quote:
goeien9quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
goeien8
Als een kabbelend beekje over keien die glinsteren in de zomerzon..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh. joh.. gewoon easy, relaxed & rustig![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:00 schreef mr_mime het volgende:
[..]
Als een kabbelend beekje over keien die glinsteren in de zomerzon..
met twee geile mannen die verderop aan het stoeien zijn![]()
was het maar zomer.....quote:
Zelf geprogrammeerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Psst, hoe kom jij aan zo'n mooie blog?
Bijna alles zelfgescrevenquote:
WTFquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef ajuu het volgende:
"ontslagen??? wrom?....nee, dat is gewoon een ...maar hoe...en..."![]()
Andere host zoeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Vlarp, weet jij misschien een workaround zodat ik wel gewoon van blogs gebruik kan maken die je moet chmodden?
Dan mailen of zij 't willen doen voor je.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Neeh, sohosted is prima. En ik ga niet alleen voor geen CHMOD een hele nieuwe host zoeken..
Denk je dat dat uberhaupt kan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan mailen of zij 't willen doen voor je.
Ik heb een aardige vriend en ik mag zijn server gebruikenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kwam nooit verder dan zo'n standaard blog, ik zal er maar weer eens aan proberen te gaan beginnen. Ik heb alleen een probleem, mijn host is een windows host dus je kan geen bestandsrechten toekennen...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:15 schreef Dark_Killah het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/albums/webcam/shot19.jpg
Niet ingezoomd lijk je een beetje op die gast van scooter.
Op een Windows bak? Geen flauw idee! Sterker nog, ik weet ook eik. niks van *nix. Ik weet net hoe ik met bash door directories kan gaan enzo, en ik ken wat simpele commando's, that's itquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Vlarp, weet jij misschien een workaround zodat ik wel gewoon van blogs gebruik kan maken die je moet chmodden?
Hmpf ..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een aardige vriend en ik mag zijn server gebruiken
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op een Windows bak? Geen flauw idee! Sterker nog, ik weet ook eik. niks van *nix. Ik weet net hoe ik met bash door directories kan gaan enzo, en ik ken wat simpele commando's, that's it
Ik had ook geen verstand van PHP, maar dankzij Macromedia Dreamweaver MX en de PHP online manual ben ik best ver gekomenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..], ik heb er ook echt totaal geen verstand van. Maar ook niet van PHP, dus ik moet maar eens wat gaan lezen geloof ik..
beveiliging, daarvoor jaren bij commando' s gezetenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Hoe spel je dat, Storm? Ghê!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:56 schreef ajuu het volgende:
beveiliging, daarvoor jaren bij commando' s gezeten
Scoooter, are u readyquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
vlarp heb je ook foto's van jezelf waarop je vrolijk kijkt?
Daar red je de morgen meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
Kopje thee.
Ja, maar dat rijmt dan weer nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal koffie voor nodig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |