Het is gewoon nepquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een cellulitis-achtige rimpel?
Pikant detail dit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die van mij hangen gelukkig niet 2 cm onder mn slipje uit.
Nee hoor, maandag bij boulevard.quote:
Je kent haar intiem?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Hangt wel erg raar voor een labia majora. Fajah kennende heeft ze geen gekke schaamlippen.
Dat is het gelijk waarquote:
Niet zo intiemquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent haar intiem?![]()
Maar lijkt behoorlijk nep.
Haha ja dat is het ook gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij heeft de betreffende fotosoeper geen verstand van het vrouwelijk lichaam... Anders plak je de boel niet zo aan een been vast.
Lach er maar om, Fajah is anders WOEST hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:24 schreef NiNi het volgende:
Pardon, als dat een schaamlip is..nou, dan..weet ik het ook niet meer!
Ik verwachtte idd zo'n jaren `70 beavershot.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:25 schreef NiNi het volgende:
Het 'ruime' haar valt me ook nogal mee.
Je had daar ook krullen verwacht?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik verwachtte idd zo'n jaren `70 beavershot.
Met vlechtjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je had daar ook krullen verwacht?
Maar Farah blijkbaar wel, dus wie weetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef static het volgende:
Ik zie er geen lipje in eerlijk gezegd.
Ze had het idd ook over een jas die open moest. Zou best kunnen dat we de verkeerde foto hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Is het niet zo dat we nog gewoon een foto niet hebben gezien? Want hier staat duidelijk niet op waar ze het in dat artikel over hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |