Zoals gezegd, het komt niet uit een liedje, maar Britney it is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bigshadow het volgende:
Tvp gok met Britney Spears - one more time
Dat krijg je als je dit soort types moeilijkere vragen stelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef bukgeit het volgende:
Het kauwgom kauwen is nog niet eens het ergste![]()
Ja, helemaal goed belsen. Ik heb meer vertrouwen in deze admiraal dan in de presidentquote:
'k Vraag me af of we dit jaar weer nieuw werk van hem tegemoed mogen zien.quote:
Ik wilde net zeggen: het lijkt wel aan acteur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
herbert grönemeyer
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Vraag me af of we dit jaar weer nieuw werk van hem tegemoed mogen zien.
Ja, dus, het was hét album van 2003 voor me, dus dat wordt blind kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, helemaal goed belsen. Ik heb meer vertrouwen in deze admiraal dan in de presidentNet terug met zijn tweede plaat, iets ruiger maar zeker de moeite waard! (vind ik
)
haha, ik heb um gisteren aan geschaft, albumtitel is Songsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Vraag me af of we dit jaar weer nieuw werk van hem tegemoed mogen zien.
Kan niet geopend worden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
haha, ik heb um gisteren aan geschaft, albumtitel is Songs
http://www.stubru.be/stub(...)bee_songs/index.html is ie te beluisteren zie ik nu
Andere band, andere hoek van de wereld, zelfde stijl.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef bukgeit het volgende:
Komt me bekend voor. Lijkt op deze:
[afbeelding]
Die zijn al lang en breed uit elkaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef peaceman het volgende:
Dizzy Miss Lizzy?
Die bestaan al langer.quote:Mew?
Dan heb ik geen idee...weltrusten in elk geval....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Die zijn al lang en breed uit elkaar.
[..]
Die bestaan al langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |