Duits, Dikke hit, DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Duits, eurodance, dikke hit: culture beat?
En gelijk weer een punt terugquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Hij doet 't met Kelis, en z'n papa heet Olu Dara en is jazz-muzikant.
Hulde!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:27 schreef belsen het volgende:
1. I had 15 people telling me to move, I got moving on my mind
2. Keep our teeth nice and clean
3. I'm just looking for a dear dear friend of mine
Sinds 8 januari jl. is hij zelfs haar echtgenoot...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hij heet Nasir Jones, vriend van Kelis.
Nee, luister en analyseer.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Band Zonder Banaan ??
Eh, nee, ik heb het zelf ingerapt en de tekst is inderdaad van Een vriend van André Hazes. Nu de muziek nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Osdorp Posse versie van een vriend van Hazes?
Ik kon met die kraakboxjes van mij nog net iets van de tekst ontcijferen.....de muziek is abracadabra op die dingen....sorryquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, nee, ik heb het zelf ingerapt en de tekst is inderdaad van Een vriend van André Hazes. Nu de muziek nog.
En daarop had ik ook mijn geld eigenlijk op jou gezet.
Sjit, die heb ik uitgeleend. Gokken dan maar: Seek & Destroy?quote:
Punt en vraag voor Sack Blabbath!quote:
Haal het sue-en en jatten weg en vertel 't nog eensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:50 schreef belsen het volgende:
Metallica heeft Megadeth gesued vanwege jatten van de melodie?
Laten we van Sylvain Mustaine maken en dan krijgen we:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:54 schreef belsen het volgende:
Het is een nummer wat Sylvain heeft megenomen naar Megadeth?
quote:"The Mechanix" was the former version of "The Four Horsemen". It has been partly written by Dave Mustaine. Metallica wrote new lyrics and renamed the song into 'The Four Horsemen' after they've kicked Dave out. Later the song "The Mechanix" appeared on Megadeth's (Dave's band after Metallica) debut album.
Petéto, Petatoquote:
Inderdaad. Oftewel: Spinvis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |