Hear, hear.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:50 schreef fanneke het volgende:
Straat- en zaalvoetbal is leuk om een aardige basistechniek aan te leren maar heeft verder weinig met het echte voetbal te maken. Met die trucjes redt je het niet op het veld tenzij je Maradona heet.
Voetbal op gras(zoals het hoort) is als heerlijke sex met een mooie vrouw,
straat- en zaalvoetbal is als het neuken van een opblaaspop...
Ziet er vet uit pannaking! Respect. Ik zal het maar niet over mijn truc-techniek hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:35 schreef pannaking_ het volgende:
Ja ben ik idd in mijn avatar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik iets heb gemaakt plaatst ik hier zeker de link.
Thnxquote:Op maandag 28 maart 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ziet er vet uit pannaking! Respect. Ik zal het maar niet over mijn truc-techniek hebben.
Nee, 30 keer hooghouden en dan houdt het wel op. Ben een echte veldvoetballer.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:45 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Thnx![]()
Is die truc-techniek van jou niet zo goed dan?
En dat is toch wel mooier. Of de tegenstander een keer laten zoeken met een geweldige beweging of een mooie steekpass te geven waaruit gescoort kan worden. Dan ga ik toch voor het laatste want dat is voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, 30 keer hooghouden en dan houdt het wel op. Ben een echte veldvoetballer.
Ik vind dat dit los van voetballen staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, voetbal speel je om doelpunten te maken, niet om te poorten...
Dan moeten ze het geen voetballen noemenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat dit los van voetballen staat.
Straatvoetbal is meer dan dat panna gedoe hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moeten ze het geen voetballen noemen
Idd, ook steekpassjes, verdedigen, kappen en draaien, je lichaam gebruiken en snoeihard uit halenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Straatvoetbal is meer dan dat panna gedoe hoor.
2 tegen 2 kan ik 't wel aardig ja, maar 1 tegen 1 verlies ik bijna altijd omdat iedereen me dan op snelheid verslaatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij lijkt inderdaad aan alle eisen te voldoen voor een goede straatvoetballer.
ah ge zijt een dikkerdje?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
2 tegen 2 kan ik 't wel aardig ja, maar 1 tegen 1 verlies ik bijna altijd omdat iedereen me dan op snelheid verslaat.
Dik wil ik niet zeggenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |