Qua techniek wel. Maar het hele huidige straatvoetbal heeft nauwelijks nog wat te maken met veldvoetbal. Totaal andere mentaliteit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef G-One15 het volgende:
ja zelf ben ik ook een straatvoetballer..
en veld voetballer
maar je leert het meeste op straat..

Maar sommigen zijn op straat beter dan Ronaldinho.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:40 schreef VoreG het volgende:
Daarnaast kunnen die straatvoetballertjes vaak niet uit de voeten op het veld

Klopt, maar uiteindelijk gaat het om het veldvoetbal en niet om circusartiestenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar sommigen zijn op straat beter dan Ronaldinho.
Leuk filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4489341413692370673&q=brasil

Ik voetbalde eens tegen een ploeg met veel straatvoetballertjes. Elke keer als ze iemand poorte dan kreeg je te horen "Pannaaaaaaaa" en stopten ze met voetballenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef Staanplaats het volgende:
De actie is van middel om een goal te maken, overgegaan tot een doel opzich..

quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik voetbalde eens tegen een ploeg met veel straatvoetballertjes. Elke keer als ze iemand poorte dan kreeg je te horen "Pannaaaaaaaa" en stopten ze met voetballen.

Ik ben een spits, ik scoor dan gewoonquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou even applaudiseren en lachen.

Hangt er vanaf waar jij speelt... Als dat ergens in de vijfde klasse onderbond is, is de uitspraak gerechtvaardigd. Speel jij bij een BVO of een hoofdklasser, is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef G-One15 het volgende:
Dan ben ik een van de weinige zkr?..

Flessen met een Vquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:02 schreef One_conundrum het volgende:
gedurfd ook tussen de vlessen cola

Een van de betere freestylers die Nederland rijk is.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:46 schreef One_conundrum het volgende:
nelson de kok?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |