Ik zou nóg liever Piet ontmoetenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Lula het volgende:
Jij niet Amylee? gelukkig nog eentje met smaak
Blond dom paardenbekwijfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
17letterwoordenlingo
Blond dom paardenbekwijf:
"H" een woord met de letter "H"
"HARTVERKNETTERING. H-A-R-T-V-E-R-K-N-E-T-T-E-R-I-N-G."
-"Ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping"
"Whe-pe-padada-wheng!"
Eelpopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef Lula het volgende:
Bij palingpop stel ik me toch meer het engelstalige genre voor. Of is hij tegenwoordig engels aan het zingen?
waarom is dat niet vriendelijk? ze staan er echt niet op te wachten hoor dat iedereen ze maar aanspreekt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren. Da's ook niet echt vriendelijk...
Piet Veermanquote:
En misschien kom ik ook nog wel een keertje Annie tegenquote:
Bederf mijn plezier niet, Annie woont op de dijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef Lula het volgende:
Woont Annie niet in Spanje dan? Of is dat alweer over??....ik kan het niet bijhouden, heb al in jaren geen prive meer gezien
Negeren is wat mij betreft uitdrukkelijk doen alsof je iemand niet ziet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Lula het volgende:
[..]
waarom is dat niet vriendelijk? ze staan er echt niet op te wachten hoor dat iedereen ze maar aanspreekt...
Dan daarbij, ik ben ook niet vriendelijk....
ga je toch voor Carola?? Of hoe ze ook mag heten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bederf mijn plezier niet, Annie woont op de dijk![]()
Oh bij sommige arrogante sterren doe ik graag alsof ik ze niet zie....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren is wat mij betreft uitdrukkelijk doen alsof je iemand niet ziet...
Gewoon doen is goed genoeg denk ik.
Oh.... DIEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |