abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:04:21 #251
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:04:51 #252
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25742279
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:34 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dat was er een van 't zelfeliminerende soort coureurs op een R1..
't was opzekers geen GSX-R, of jij moet er een weten met wit/rode kleurstelling
O ja.. een R1.. Ik haal t steeds door elkaar (nu achteraf )
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:06:24 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25742328
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
* SlaadjeBla vraagt zich af hoe je lichaam eruit ziet als je met 268 km/h tegen een paaltje langs de weg vliegt...

*splashflllllflfrtttttt*

Ben je in ieder geval stoer geweest als je vrienden de restjes kunnen begraven en iedere maand een bloemetje kunnen leggen op de plek waar jij uitgesmeerd ligt.
In de achterhoek met al die bomen langs de weg zie je ook af en toe een kaarsje, maar je moet eens opletten hoeveel bomen een flinke plek hebben waar er iemand tegen aan heeft gezeten..
altijd leuk om de kinderen in de auto dat te laten tellen als onderweg spelletje..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25742352
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:04 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ja, en daar hebben we heel lang geleden een heel mooi woord voor verzonnen:
AN-TI -CI-PE-REN!!!!!!
Hoe toepasselijk dat zelfs TS toegaf dat er weinig te anticiperen valt wanneer je bijna 300 rijdt. Tot 170 vind ik het gewoon dom om te hard te rijden, maar als je harder gaat en dan ook nog komt janken op fok.. tja dan maak je mijn hele avond goed!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:07:59 #255
45206 Pietverdriet
pi_25742380
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik begrijp het donders goed. Het is idd zijn eigen schuld, maar daarom is het nog wel klote voor 'm...
[..]

OMFG, deze is toch wel erg toepasselijk voor jou:

Kansloze dieptrieste oppersukkelige Koos Spee wannabee moraalriddertje
Geweldig hoe jij je loopt te ergeren, dat is echt genieten.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:08:19 #256
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25742393
Durf te wedden dat 99% van de motorrijders beter anticipeert dan mening koekblikker En dus ook echt weet waar ie mee bezig is... hoe vaak zie je niet een automobilist een SMS typen, zich opmaken of de krant lezen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:09:16 #257
38433 snijder
snijderdotcom
pi_25742426
Helaas, moet je je maar aan de regels houden.

Als je al begint met "bijna geen zijweggetjes" heb je het al fout. "Bijna": bestaat niet in het verkeer.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:09:46 #258
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25742453
Ach ja, gewoon van die trieste motorgasten die naast motorrijden geen leven hebben, met hun stoere motor usericons, en uiteraard een hekel hebben aan alle autorijders.
pi_25742470
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik zie het nog steeds niet als naaien. Had je het ook zo zielig gevonden als het een automobilist was geweest? Hij rijd te hard en werd gesnapt.Is mij ook al paar keer gebeurt, niks om over naar huis te schrijven, jammer van die 300 euro, that's it. En nog steeds vind ik het wel wat anders om 270 aan te tikken, dat is wel meer dan 'ff doortrekken'. En ja ik ken Zeeland en dat is meteen de laatste plek in Nederland waar ik die snelheden wil halen.
Heb een keer meegereden in een snelle auto waarbij de 260 is aangetikt... was reuze gaaf
Alleen is de snelheidsbeleving toch wel heel anders dan op een motor. Op een motor is het leuker

Al moet ik toegeven nog nooit harder dan 240 km p/h te hebben gereden op een motor (BMW K1100LT ging niet harder moet nog steeds een keertje proefrijden op de ZX9R van m'n zwager, dus dan gaat 't ws. wel wat harder )

Overigens wel een keertje 230 km p/h op een 50 km p/h weg gereden met een Yamaha YZF750R Die staat nog steeds als meest grove snelheidsoverschrijding
was overigens ook op een rechte weg, geheel leeg en buiten bebouwde kom

Kommmmmmmmm maar kom maar kom maar, moraalriddertjes
pi_25742489
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Durf te wedden dat 99% van de motorrijders beter anticipeert dan mening koekblikker En dus ook echt weet waar ie mee bezig is... hoe vaak zie je niet een automobilist een SMS typen, zich opmaken of de krant lezen
Daar heb je helemaal gelijk in, niet alle motorrijders maar wel heel veel. Ook is een motorrijder veel geconcentreerder op de weg dan een automobilist. Toch blijf ik het lomp vinden wanneer iemand harder dan 170 gaat.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:10:50 #261
45206 Pietverdriet
pi_25742497
Hier PatrickM
voor je brandende maagzuur.

pi_25742563
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef Varr het volgende:
Ach ja, gewoon van die trieste motorgasten die naast motorrijden geen leven hebben, met hun stoere motor usericons, en uiteraard een hekel hebben aan alle autorijders.
Tja 't is nou eenmaal iets wat in het bloed zit, maar goed, je hebt net zo van die stoffige nerdjes die helemaal opgewonden worden als er weer een processor uitkomt die 1 Mhz sneller is dan de concurrent
Ieder z'n hobbie. Enne op de motor kom je nog eens ergens

Enne, heb geen hekel aan alle koekblikkers hoor, er zijn ook zat koekblikkers die wel begrijpen hoe je moet rijden... helaas netzoveel ook iet
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:13:21 #263
45206 Pietverdriet
pi_25742568
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij bent dus die 1% die niet anticipeerde op die dienders...
-edit-
Ach die Moter jochies, lijken allemaal op elkaar
pi_25742590
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Overigens wel een keertje 230 km p/h op een 50 km p/h weg gereden met een Yamaha YZF750R Die staat nog steeds als meest grove snelheidsoverschrijding

Kommmmmmmmm maar kom maar kom maar, moraalriddertjes
Ik vind jou stoer!

Wil je mijn grote voorbeeld zijn? Mijn idool die ik kan verheerlijken? Mijn kruisje langs de weg?
pi_25742604
Die gestapo's hebben in ieder geval weer een verhaal voor een verjaardag ofzo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:16:05 #266
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_25742658
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:39 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Stel je niet aan kind. Hardrijden is minder gevaarlijk dan die dromers die 90 in kolonne op de linker baan rijden.
Leer lezen, analfabeet.
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Doe mij maar mensen die normaal rijden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Spellchecker vrijdag 25 maart 2005 @ 21:16:39 #267
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25742675
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
*knip*

Maar NL is en blijft een kutland wat dat betreft.... net als je effe je wilt uitleven pakken ze je, en dan net op zo'n weg

*knip*
ja wat een kutland is dat, hoe durven ze zomaar iemand op te pakken voor levensgevaarlijk gedrag
Tevens -purist.
pi_25742684
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hoe toepasselijk dat zelfs TS toegaf dat er weinig te anticiperen valt wanneer je bijna 300 rijdt. Tot 170 vind ik het gewoon dom om te hard te rijden, maar als je harder gaat en dan ook nog komt janken op fok.. tja dan maak je mijn hele avond goed!
Tjsa, dat janken is een beetje ja, ,maar 270 rijden, ach moet kunnen zo her en der.
Het is dat mijn auto niet harder gaat dan (op de teller) 235, anders had ik wel harder gereden
pi_25742716
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Tja 't is nou eenmaal iets wat in het bloed zit, maar goed, je hebt net zo van die stoffige nerdjes die helemaal opgewonden worden als er weer een processor uitkomt die 1 Mhz sneller is dan de concurrent
Ieder z'n hobbie. Enne op de motor kom je nog eens ergens
Ja ach, maar daar breng je anderen tenminste niet meer in gevaar.
Het blijft een feit dat je met zulke snelheden je anticipatie- en reactievermogen drastisch afnemen en daardoor onschuldige weggebruikers in gevaar worden gebracht.

Dit soort mensen mogen wat mij betreft poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
En kom dan niet met andere voorbeelden waarin mensen ook gevaarlijke situaties creëren want dat is ook slecht maar niet relevant voor deze discussie.

Overigens is het roepen van "moraalridder" gewoon een teken dat je geen argumenten hebt. Wees blij dat er nog mensen zijn met een enige vorm van moraal...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:18:20 #270
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25742742
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Heb een keer meegereden in een snelle auto waarbij de 260 is aangetikt... was reuze gaaf
Alleen is de snelheidsbeleving toch wel heel anders dan op een motor. Op een motor is het leuker

Al moet ik toegeven nog nooit harder dan 240 km p/h te hebben gereden op een motor (BMW K1100LT ging niet harder moet nog steeds een keertje proefrijden op de ZX9R van m'n zwager, dus dan gaat 't ws. wel wat harder )

ik ontken ook niet dat het gaaf is. Het harste wat ik op de motor heb gereden was 235, in de auto 210. Beide zelf achter het stuur, dingen gingen nu eenmaal niet harder en iedereen probeert het wel eens. Het heeft echter niks met moraalridderen te maken of genaaid worden. Je weet waar je aan begint.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_25742755
Regels zijn regels
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25742853
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:14 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik vind jou stoer!

Wil je mijn grote voorbeeld zijn? Mijn idool die ik kan verheerlijken? Mijn kruisje langs de weg?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:23:40 #273
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_25742932
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef teknomist het volgende:
Dit soort mensen mogen wat mij betreft poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
En kom dan niet met andere voorbeelden waarin mensen ook gevaarlijke situaties creëren want dat is ook slecht maar niet relevant voor deze discussie.
Eens.
Totaal niet lullig voor de topicstarter, het is een gigantische sukkel om dit soort snelheden te rijden, ook al is (lees: lijkt) het nog zo'n rustig stukje weg. Terecht dus, en dat ie maar zwaar aangepakt moge worden.
Hatsjoe!
pi_25742944
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja ach, maar daar breng je anderen tenminste niet meer in gevaar.
Het blijft een feit dat je met zulke snelheden je anticipatie- en reactievermogen drastisch afnemen en daardoor onschuldige weggebruikers in gevaar worden gebracht.

Overigens is het roepen van "moraalridder" gewoon een teken dat je geen argumenten hebt. Wees blij dat er nog mensen zijn met een enige vorm van moraal...
Je reactievermogen neemt eerder toe vanwege de adrenaline en het feit dat je je volledig focust op de weg voor je, alleen de afgelegde weg per seconde is dusdanig dat je niet te veel marge hebt en de tijd om op iets onverwachts te reageren ook . Daarom blazen verstandige autorijders en motorrijders alleen maar op rustige rechte wegen
pi_25743033
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Eens.
Totaal niet lullig voor de topicstarter, het is een gigantische sukkel om dit soort snelheden te rijden, ook al is (lees: lijkt) het nog zo'n rustig stukje weg. Terecht dus, en dat ie maar zwaar aangepakt moge worden.
Dalijk ga je nog huilen dat alle auto- en motorfabrikanten geen auto's en motoren meer moeten maken die harder dan 120 kunnen
pi_25743079
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Dalijk ga je nog huilen dat alle auto- en motorfabrikanten geen auto's en motoren meer moeten maken die harder dan 120 kunnen
170 ook goed?
pi_25743103
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Je reactievermogen neemt eerder toe vanwege de adrenaline en het feit dat je je volledig focust op de weg voor je, alleen de afgelegde weg per seconde is dusdanig dat je niet te veel marge hebt en de tijd om op iets onverwachts te reageren ook .
Je reactievermogen neemt af omdatje zo ontiegelijk snel gaat. Dan heb je niks aan een adrenalinestootje meer of minder.
quote:
Daarom blazen verstandige autorijders en motorrijders alleen maar op rustige rechte wegen
Nee hoor, daar is de kans gepakt te worden significant kleiner...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25743129
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef cultheld het volgende:
Regels zijn regels
Befehl=Befehl
pi_25743157
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Je reactievermogen neemt eerder toe vanwege de adrenaline en het feit dat je je volledig focust op de weg voor je, alleen de afgelegde weg per seconde is dusdanig dat je niet te veel marge hebt en de tijd om op iets onverwachts te reageren ook . Daarom blazen verstandige autorijders en motorrijders alleen maar op rustige rechte wegen
pi_25743183
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Befehl=Befehl
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:31:14 #281
45206 Pietverdriet
pi_25743194
Kijk!
Iemand die ook snel kon
pi_25743202
quote:
Bij gebrek aan gedetailleerde informatie over verkeersongevallen waarbij motoren betrokken zijn, is er een grootschalig Europees onderzoek uitgevoerd door vijf verschillende landen. Vanuit Nederland werkte TNO samen met onderzoeksbureaus in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië.
In totaal zijn er 921 ongevallen onderzocht. De resultaten zullen worden gebruikt voor een grootschalige voorlichtingscampagne van de RAI vereniging en de KNMV. Deze zal gericht zijn op het stimuleren van de levering van motoren met ABS (en andere elektronische remsystemen), het volgen van gevorderde rijopleidingen en actie tegen het opvoeren van brommers.

De statistieken
In meer dan de helft van de gevallen was niet de motorrijder maar de andere partij schuldig. De hard door de bocht scheurende en onverantwoord inhalende motorrijder wordt door het onderzoek min of meer vrijgesproken, want de meeste ongevallen gebeuren op kruisingen. Vaak buiten de bebouwde kom en met een snelheid van tussen de 30 en 50 kilometer per uur.

De hoofdoorzaak van de ongevallen waarbij de niet-motorrijder schuldig was, was het niet op tijd opmerken van de motorrijder. Motorrijders op motoren met ABS hebben bij dreigende ongelukken meer kans om een ongeval te voorkomen dan motorrijders die rijden zonder ABS.

Goede kleding is helaas nog niet bij alle motorrijders goed ingeburgerd. Enkele keren kwam het voor dat er geen valhelm werd gedragen. Dit leidde dan ook meestal direct tot hoofdletsel.
Ongeveer de helft van de motorrijders uit het onderzoek droegen geen beschermende bovenkleding, meer dan de helft droeg geen beschermende broek en ongeveer een derde had geen handschoenen aan!
Ook het schoeisel is een probleem: ongeveer 15 procent van de motorrijders droeg beschermend schoeisel. De anderen droegen gewone schoenen of werkschoenen. Deze vorm van gemakzucht kan je echter duur komen te staan.

Verschil tussen vrouwen en mannen is er niet. Beiden zijn betrokken bij relatief evenveel ongevallen.
bron
Wat leuk leesvoer voor de heren moraalridders...

->edit<-

enne ook voor dames natuurlijk, voor dat daar dalijk weer een rel over ontstaat
pi_25743263
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:28 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je reactievermogen neemt af omdatje zo ontiegelijk snel gaat. Dan heb je niks aan een adrenalinestootje meer of minder.
[..]

Nee hoor, daar is de kans gepakt te worden significant kleiner...
Je reactiesnelheid neemt toe, alleen de afgelegde afstand is zo groot door de snelheid. Dus relatief zal je sneller stilstaan alleen in praktijk zal je er weinig aan hebben
pi_25743343
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wat leuk leesvoer voor de heren moraalridders...

->edit<-

enne dames, voor dat daar dalijk weer een rel over ontstaat
Reactie van iemand naar aanleiding van dat artikel:
quote:
Nu denken de heren motorrijders zich weer gestuend door een of vaag onderzoekje.

Ik zie alleen maar een conclusie staan, en een conclusie is pas betrouwbaar als ook het doel, de parameters en alle andere randvoorwaarden van een onderzoek zijn opgegeven.

Waarom is dit onderzoek gehouden? Wie was de opdrachtgever?
Waarop heeft men juist deze 912 ongevallen geselecteerd?

En zolang die gegevens niet meegepupliceerd worden is zo'n onderzoek 100% onbetrouwebaar.
Iemand met een beetje verstand van statistische onderzoek weet dat deze conclusies op deze manier waardeloos zijn...
pi_25743367
En voor de statistieken wil ik dan ook graag het aantal rijuren dat er binnen de bebouwdekom wordt gereden vergelijken met het aantal rijuren dat er weer zo een onbezonnen bezig is.

Ook al gebeuren er regelmatig vliegtuigongelukken is de kans dat jouw vliegtuig crasht erg klein (want er zijn er immers aardig wat). Wat je dus feitelijk moet vergelijken is de kans dat er een zwaar ongeluk komt wanneer die snelheid wordt gereden tov de kans dat er een ongeluk gebeurd onder dezelfde omstandigheden maar met een normale snelheid
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:36:51 #286
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_25743384
quote:

[..]

Het is aan de gebruiker om er goed mee om te gaan, maar inderdaad, voor personen als de topicstarter mogen ze aangepaste auto's maken die inderdaad niet harder kunnen. Mocht ie zijn rijbewijs terugkrijgen, uiteraard.
Hatsjoe!
pi_25743420
Hardrijden is pas gevaarlijk als er andere weggebruikers zijn. Als de weg leeg is, heb ik er geen enkel bezwaar mee, dat TS zijn motor naar 300 km/u brengt.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:38:02 #288
64781 bonke
pipo koeie
pi_25743421
zoals rietvaarder in het begin al zei "het is een spelletje"
en zo af en toe verlies je eens
lekker puhh
pies on joe toe
pi_25743450
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Reactie van iemand naar aanleiding van dat artikel:
[..]

Iemand met een beetje verstand van statistische onderzoek weet dat deze conclusies op deze manier waardeloos zijn...
Tja, is dat niet met elk onderzoek? Je moet het met een bepaalde marge nemen... maar dat maakt het niet minder representatief voor de werkelijkheid en is het bullshit om een dergelijk onderzoek als waardeloos te bestempelen...
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk!
Iemand die ook snel kon
[afbeelding]
Om je niet compleet te negeren:

Automobilsten kunnen er ook wel wat van...
En dan neemt deze kutkneus nog bijna een scooterrijder+opzittende mee

http://www.scootertrashst.com/video_clips/stupid_car_wreck.wmv

[ Bericht 37% gewijzigd door PatrickM op 25-03-2005 21:46:53 ]
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:39:24 #290
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25743460
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Het is aan de gebruiker om er goed mee om te gaan, maar inderdaad, voor personen als de topicstarter mogen ze aangepaste auto's maken die inderdaad niet harder kunnen. Mocht ie zijn rijbewijs terugkrijgen, uiteraard.
die zijn er al. Hebben een sticker met "45" erop
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:40:13 #291
45206 Pietverdriet
pi_25743483
quote:

[..]

Mensen als TS zijn daar de grootste wegbereiders voor om de jongens en meisjes in den haag op dat idee te brengen, xerxes..
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:40:43 #292
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_25743500
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

die zijn er al. Hebben een sticker met "45" erop
Dan zou je de topicstarter eerst invalide moeten trappen, en zo crimineel ben ik niet
Hatsjoe!
pi_25743506
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef PatrickM het volgende:

[..]

De statistieken
In meer dan de helft van de gevallen was niet de motorrijder maar de andere partij schuldig
80%, 60%, 51%?
Wat toon je hiermee aan? Dat er onder motorrijders minder ongelukken gebeuren, maar hoeveel minder staat er niet bij. Kortom, nietszeggend.

En als je te hard rijdt, slaat die balans ongetwijfeld weer naar de andere kant om.
pi_25743521
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Hardrijden is pas gevaarlijk als er andere weggebruikers zijn. Als de weg leeg is, heb ik er geen enkel bezwaar mee, dat TS zijn motor naar 300 km/u brengt.
En jij weet natuurlijk precies wanneer er geen andere weggebruikers zijn
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:41:59 #295
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25743546
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk!
Iemand die ook snel kon
[afbeelding]
Heb je hem weer...... wat wil je nou zeggen met deze foto?

Hoe weet je dat ie te hard gereden heeft? Als ie zich gewoon aan de snelheid had gehouden had je het wel erg gevonden voor hem? Ik kan ook zat foto's plaatsen van auto's die in elkaar zitten..... wat is nou je punt?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:42:30 #296
45206 Pietverdriet
pi_25743561
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Dan zou je de topicstarter eerst invalide moeten trappen, en zo crimineel ben ik niet
Kan TS uitstekend zelf, kwestie van tijd...
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:42:34 #297
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25743566
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef SlaadjeBla het volgende:

En als je te hard rijdt, slaat die balans ongetwijfeld weer naar de andere kant om.
Lekker zwart-wit weer
pi_25743596
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Je reactiesnelheid neemt toe, alleen de afgelegde afstand is zo groot door de snelheid. Dus relatief zal je sneller stilstaan alleen in praktijk zal je er weinig aan hebben
Wat wil je nu zeggen?
Als je onverwachts te maken krijgt met een andere weggebruiker kun je gewoon minder goed anticiperen. En daarnaast maken mensen, want dat is heel natuurlijk, ook fouten. Je zit even niet op te letten bijvoorbeeld. Soms moet je mensen in bescherming nemen tegen zich zelf.

Waarom denk je anders dat het verboden is om harder te gaan dan 100? .
Qua accijnzen zou dat alleen maar rendabel zijn voor de overheid...
pi_25743604
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Lekker zwart-wit weer
Ga je ook nog op het andere deel van de quote reageren?
pi_25743632
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Tja, is dat niet met elk onderzoek? Je moet het met een bepaalde marge nemen... maar dat maakt het niet minder representatief voor de werkelijkheid en is het bullshit om een dergelijk onderzoek als waardeloos te bestempelen...
Nee hoor, dat is niet met elk onderzoek. Maar hier ontbreekt elke vorm van relevante cijfermatige informatie om dit onderzoek op zijn validiteit te kunnen controleren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')