En als ie met 100km/h was gecrashed waar ie 100 mocht was het niet erg... ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:32 schreef Varr het volgende:
Niet zo zeiken, wie mogen de rommel weer opruimen als jij crashed... ?
Zonder meerquote:
De OpperMoraalridderquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey, daar heb je oppersukkel
Riet, je vriendje is er![]()
En jij moet 4 jaar de cel in omdat je op dit moment via Kazaa loopt te uploaden (wat wel illegaal is, voordat ik de nerds over me heen krijg) want door jou kunnen muzikanten niet levenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou en lamme graftak, had eerder al moeten gebeuren
Dat was er een van 't zelfeliminerende soort coureurs op een R1..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of Gixxers die je op hun achterwiel inhalen in de regen![]()
![]()
Doe mij maar mensen die normaal rijden. En nee, ruim 260 rijden op een weg waar je 100 mag, dat noem ik niet normaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
Volgens mij heb je het begrip MAXIMUMsnelheid niet helemaal begrepen. Als ik zo'n dwaas in mijn spiegel zie zal ik ook eerder mijn gas loslaten dan intrappen. Mocht ik eerst te hard rijden zal dat niet lang meer duren. Als je wil racen pak dan een circuit, de weg is om jezelf te verplaatsen geen speeltuin.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
Stel je niet aan kind. Hardrijden is minder gevaarlijk dan die dromers die 90 in kolonne op de linker baan rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doe mij maar mensen die normaal rijden. En nee, ruim 260 rijden op een weg waar je 100 mag, dat noem ik niet normaal.
Dat noem ik a-sociaal, idioot, achterlijk en belachelijk. En derhalve vind ik het volkomen terecht dat TS de komende tijd even zonder motor en rijbewijs zit. Goed werk van de politie.
Zeker omdat zo'n hardrijder niet op tijd kan remmen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Stel je niet aan kind. Hardrijden is minder gevaarlijk dan die dromers die 90 in kolonne op de linker baan rijden.
Sja, als je daar met 265 KMH op in rijd dan weet je ook waarom dat te snel rijden is, en deze kennis kan je dan postuum delen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
"Hee Petrus, het was misschien toch wel een beetje snel."quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sja, als je daar met 265 KMH op in rijd dan weet je ook waarom dat te snel rijden is, en deze kennis kan je dan postuum delen.
290km/u , een vlotte sportieve rijstijl.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
Ja, met 100km/u heb je net zoveel kans te crashen als 290...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En als ie met 100km/h was gecrashed waar ie 100 mocht was het niet erg... ?
1. Dat is gelul, je hebt meer tijd om te reageren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef Varr het volgende:
[..]
Ja, met 100km/u heb je net zoveel kans te crashen als 290...
Als je alleen domme argumenten hebt reageer dan niet.
Die kneuzen maak ik inderdaad mee... kom je met 110 km p/h aangereden, blijven die kneuzen stug 100 rijden op de linkerbaan rijden terwijl het rechts leeg is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het begrip MAXIMUMsnelheid niet helemaal begrepen. Als ik zo'n dwaas in mijn spiegel zie zal ik ook eerder mijn gas loslaten dan intrappen. Mocht ik eerst te hard rijden zal dat niet lang meer duren. Als je wil racen pak dan een circuit, de weg is om jezelf te verplaatsen geen speeltuin.
Sarcasme kneusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1. Dat is gelul, je hebt meer tijd om te reageren.
2. Ik denk dat aan de hand van een statistiek wel hard te maken valt dat het letsel bij een crash met 100km/h, aanmerkelijk minder is dan bij een crash met 290.
Als je alleen domme argumenten hebt reageer dan niet.
Hoezo sukkel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ey, daar heb je oppersukkel
Riet, je vriendje is er![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Varr het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog de TS uitlachen.
Rijbewijs + motor kwijt....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, over de afsluitdijken van de deltawerken kun je aardig hard doortrekken inderdaad! Alleen is de grote vraag of het je motor + rijbewijs + minimaal 1100 euro waard was natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
Wat zijn dit dan weer voor focking moraalridders.....Jullie kennen de situatie niet eens, waar het gebeurd is etc... wie Zeeland kent weet ook wel dat daar zat plekken zijn waar dat echt wel kan
WHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHWHAHAHAHMHWUAHAHHAHAHAAUWUHAHWHHWHWHWHAWHAHAHAHAHAHAHHWMHUWHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Varr het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog de TS uitlachen.
Rijbewijs + motor kwijt....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoezo sukkel?
Klopt het niet?
Moet je TS eens zien, ook zo een stoere vent, maar nu een potje janken, en hij is alleen maar zijn rijbewijs kwijt.
Ik zou het zwelgen in zelfmedelijden en gefoeter over anderen niet aan willen horen als ie in een rolstoel had gezeten, had je dan dat watje eens moeten zien grienen.
En jij net zo!
sinds wanneer is sportief gelijk aan 270?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb liever geen mensen op de weg die te langzaam rijden, op de middenbaan 90 km p/h blijven rijden op de snelweg, zonder carkit bellen, niet in de spiegels kijken alvorens een baan op te schuiven etc. etc.
Doe mij maar liever mensen met een vlotte sportieve rijstijl... die klote angsthazen die hun gas niet durven te gebruiken mogen van mij gisteren nog hun rijbewijs inleveren of iig een autoweg en snelweg verbod krijgen...
een ambtenaar met snelheid, yeah right. Moge de bureaucratie voorkomen dat hij nog binnen 10 jaar op een motor mag stappenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef Tique het volgende:
Ben je toevallig een ambtenaar TS?? Die kunnen ook altijd zo zeiken om niets[afbeelding]
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...quote:
Daarom maken motorrijders ook zo weinig brokken als je naar de statistieken kijkt, niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:53 schreef PatrickM het volgende:
De kans dat je op een rechte lege autoweg onderuitgaat of brokken maakt is m.i. niet zo heel erg groot
Omdat mensen die boven de 170 rijden sowieso niet hier op de wegen in nl thuishoren. Ongeacht of het nu een motorrijder of een automobilist is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...
Ach, eens een sprintje op een lege weg moet kunnen vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
sinds wanneer is sportief gelijk aan 270?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Omdat mensen die boven de 170 rijden sowieso niet hier op de wegen in nl thuishoren. Ongeacht of het nu een motorrijder of een automobilist is.
Maar bekijk het van de andere kant,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt
Sjongejonge zeg
Je begrijpt het niet, he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Want? Motorrijders zijn gevaarlijk ofzo? Of ben je gewoon bang van motorrijders? Vertel het eens...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt
Sjongejonge zeg
Ik zie het nog steeds niet als naaien. Had je het ook zo zielig gevonden als het een automobilist was geweest? Hij rijd te hard en werd gesnapt.Is mij ook al paar keer gebeurt, niks om over naar huis te schrijven, jammer van die 300 euro, that's it. En nog steeds vind ik het wel wat anders om 270 aan te tikken, dat is wel meer dan 'ff doortrekken'. En ja ik ken Zeeland en dat is meteen de laatste plek in Nederland waar ik die snelheden wil halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, eens een sprintje op een lege weg moet kunnen vind ik
Maar uiteraard, als je constant 270 km p/h rijdt begint het wel een beetje GR-achtig te worden![]()
![]()
![]()
Maar in het geval van TS is dat niet het geval en is het dus gewoon ff een sprintje maken op een lege wegEn dan is het kut als je zo genaaid wordt
Toch ga ik het proberen, dat heb ik nog nooit gedaan. Harder dan 140 zie je mij niet rijden. Mocht je me met een hogere snelheid klokken was dat of in duitsland of op een circuit. Het probleem met die maximumsnelheid is dat ook anderen denken dat je rond die snelheid rijdt. Al is de weg even leeg, betekent het niet dat er niet even verderop wel een weggebruiker kan zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen, half, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat heel fok volzit met een stelletje moraalridders
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet allemaal eens een keertje proberen "hoe hard 'ie kan" als je een nieuwe motor of auto hebt
Sjongejonge zeg
Ik begrijp het donders goed. Het is idd zijn eigen schuld, maar daarom is het nog wel klote voor 'm...quote:
OMFG, deze is toch wel erg toepasselijk voor jou:quote:Het gaat er niet daarom, het gaat erom dat TS gewoon een kansloze rukker is die achter zijn PC een potje zit te grienen uit zelfmedelijden voor iets wat zijn eigen stomme schuld is en dat is uitstekend vermaak om het mes te draaien en zout in de wonden te strooien, in zijn nek te pissen en hem uit te lachen.
Ja, en daar hebben we heel lang geleden een heel mooi woord voor verzonnen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef snabbi het volgende:
Al is de weg even leeg, betekent het niet dat er niet even verderop wel een weggebruiker kan zijn.
O ja.. een R1..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat was er een van 't zelfeliminerende soort coureurs op een R1..
't was opzekers geen GSX-R, of jij moet er een weten met wit/rode kleurstelling
In de achterhoek met al die bomen langs de weg zie je ook af en toe een kaarsje, maar je moet eens opletten hoeveel bomen een flinke plek hebben waar er iemand tegen aan heeft gezeten..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
* SlaadjeBla vraagt zich af hoe je lichaam eruit ziet als je met 268 km/h tegen een paaltje langs de weg vliegt...
*splashflllllflfrtttttt*
Ben je in ieder geval stoer geweest als je vrienden de restjes kunnen begraven en iedere maand een bloemetje kunnen leggen op de plek waar jij uitgesmeerd ligt.
Hoe toepasselijk dat zelfs TS toegaf dat er weinig te anticiperen valt wanneer je bijna 300 rijdt. Tot 170 vind ik het gewoon dom om te hard te rijden, maar als je harder gaat en dan ook nog komt janken op fok.. tja dan maak je mijn hele avond goed!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:04 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja, en daar hebben we heel lang geleden een heel mooi woord voor verzonnen:
AN-TI -CI-PE-REN!!!!!!
Geweldig hoe jij je loopt te ergeren, dat is echt genieten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik begrijp het donders goed. Het is idd zijn eigen schuld, maar daarom is het nog wel klote voor 'm...
[..]
OMFG, deze is toch wel erg toepasselijk voor jou:
Kansloze dieptrieste oppersukkelige Koos Spee wannabee moraalriddertje
Heb een keer meegereden in een snelle auto waarbij de 260 is aangetikt... was reuze gaafquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet als naaien. Had je het ook zo zielig gevonden als het een automobilist was geweest? Hij rijd te hard en werd gesnapt.Is mij ook al paar keer gebeurt, niks om over naar huis te schrijven, jammer van die 300 euro, that's it. En nog steeds vind ik het wel wat anders om 270 aan te tikken, dat is wel meer dan 'ff doortrekken'. En ja ik ken Zeeland en dat is meteen de laatste plek in Nederland waar ik die snelheden wil halen.
Daar heb je helemaal gelijk in, niet alle motorrijders maar wel heel veel. Ook is een motorrijder veel geconcentreerder op de weg dan een automobilist. Toch blijf ik het lomp vinden wanneer iemand harder dan 170 gaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Durf te wedden dat 99% van de motorrijders beter anticipeert dan mening koekblikkerEn dus ook echt weet waar ie mee bezig is... hoe vaak zie je niet een automobilist een SMS typen, zich opmaken of de krant lezen
Tja 't is nou eenmaal iets wat in het bloed zit, maar goed, je hebt net zo van die stoffige nerdjes die helemaal opgewonden worden als er weer een processor uitkomt die 1 Mhz sneller is dan de concurrentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef Varr het volgende:
Ach ja, gewoon van die trieste motorgasten die naast motorrijden geen leven hebben, met hun stoere motor usericons, en uiteraard een hekel hebben aan alle autorijders.
Jij bent dus die 1% die niet anticipeerde op die dienders...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Durf te wedden dat 99% van de motorrijders beter anticipeert dan mening koekblikkerEn dus ook echt weet waar ie mee bezig is... hoe vaak zie je niet een automobilist een SMS typen, zich opmaken of de krant lezen
Ik vind jou stoer!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Overigens wel een keertje 230 km p/h op een 50 km p/h weg gereden met een Yamaha YZF750RDie staat nog steeds als meest grove snelheidsoverschrijding
was overigens ook op een rechte weg, geheel leeg en buiten bebouwde kom
Kommmmmmmmm maar kom maar kom maar, moraalriddertjes![]()
Leer lezen, analfabeet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Stel je niet aan kind. Hardrijden is minder gevaarlijk dan die dromers die 90 in kolonne op de linker baan rijden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Doe mij maar mensen die normaal rijden.
ja wat een kutland is dat, hoe durven ze zomaar iemand op te pakken voor levensgevaarlijk gedragquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
*knip*
Maar NL is en blijft een kutland wat dat betreft.... net als je effe je wilt uitleven pakken ze je, en dan net op zo'n weg
*knip*
Tjsa, dat janken is een beetjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk dat zelfs TS toegaf dat er weinig te anticiperen valt wanneer je bijna 300 rijdt. Tot 170 vind ik het gewoon dom om te hard te rijden, maar als je harder gaat en dan ook nog komt janken op fok.. tja dan maak je mijn hele avond goed!
Ja ach, maar daar breng je anderen tenminste niet meer in gevaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja 't is nou eenmaal iets wat in het bloed zit, maar goed, je hebt net zo van die stoffige nerdjes die helemaal opgewonden worden als er weer een processor uitkomt die 1 Mhz sneller is dan de concurrent
Ieder z'n hobbie. Enne op de motor kom je nog eens ergens
ik ontken ook niet dat het gaaf is. Het harste wat ik op de motor heb gereden was 235, in de auto 210. Beide zelf achter het stuur, dingen gingen nu eenmaal niet harder en iedereen probeert het wel eens. Het heeft echter niks met moraalridderen te maken of genaaid worden. Je weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb een keer meegereden in een snelle auto waarbij de 260 is aangetikt... was reuze gaaf
Alleen is de snelheidsbeleving toch wel heel anders dan op een motor. Op een motor is het leuker![]()
Al moet ik toegeven nog nooit harder dan 240 km p/h te hebben gereden op een motor (BMW K1100LT ging niet harder moet nog steeds een keertje proefrijden op de ZX9R van m'n zwager, dus dan gaat 't ws. wel wat harder)
Overigens wel een keertje 230 km p/h op een 50 km p/h weg gereden met een Yamaha YZF750RDie staat nog steeds als meest grove snelheidsoverschrijding
was overigens ook op een rechte weg, geheel leeg en buiten bebouwde kom
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:14 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik vind jou stoer!![]()
Wil je mijn grote voorbeeld zijn? Mijn idool die ik kan verheerlijken? Mijn kruisje langs de weg?
Eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef teknomist het volgende:
Dit soort mensen mogen wat mij betreft poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
En kom dan niet met andere voorbeelden waarin mensen ook gevaarlijke situaties creëren want dat is ook slecht maar niet relevant voor deze discussie.
Je reactievermogen neemt eerder toe vanwege de adrenaline en het feit dat je je volledig focust op de weg voor je, alleen de afgelegde weg per seconde is dusdanig dat je niet te veel marge hebt en de tijd om op iets onverwachts te reageren ook . Daarom blazen verstandige autorijders en motorrijders alleen maar op rustige rechte wegenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja ach, maar daar breng je anderen tenminste niet meer in gevaar.
Het blijft een feit dat je met zulke snelheden je anticipatie- en reactievermogen drastisch afnemen en daardoor onschuldige weggebruikers in gevaar worden gebracht.
Dit soort mensen mogen wat mij betreft poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
En kom dan niet met andere voorbeelden waarin mensen ook gevaarlijke situaties creëren want dat is ook slecht maar niet relevant voor deze discussie.
Overigens is het roepen van "moraalridder" gewoon een teken dat je geen argumenten hebt. Wees blij dat er nog mensen zijn met een enige vorm van moraal...
Dalijk ga je nog huilen dat alle auto- en motorfabrikanten geen auto's en motoren meer moeten maken die harder dan 120 kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Eens.
Totaal niet lullig voor de topicstarter, het is een gigantische sukkel om dit soort snelheden te rijden, ook al is (lees: lijkt) het nog zo'n rustig stukje weg. Terecht dus, en dat ie maar zwaar aangepakt moge worden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog huilen dat alle auto- en motorfabrikanten geen auto's en motoren meer moeten maken die harder dan 120 kunnen
Je reactievermogen neemt af omdatje zo ontiegelijk snel gaat. Dan heb je niks aan een adrenalinestootje meer of minder.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je reactievermogen neemt eerder toe vanwege de adrenaline en het feit dat je je volledig focust op de weg voor je, alleen de afgelegde weg per seconde is dusdanig dat je niet te veel marge hebt en de tijd om op iets onverwachts te reageren ook .
Nee hoor, daar is de kans gepakt te worden significant kleiner...quote:Daarom blazen verstandige autorijders en motorrijders alleen maar op rustige rechte wegen
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je reactievermogen neemt eerder toe vanwege de adrenaline en het feit dat je je volledig focust op de weg voor je, alleen de afgelegde weg per seconde is dusdanig dat je niet te veel marge hebt en de tijd om op iets onverwachts te reageren ook . Daarom blazen verstandige autorijders en motorrijders alleen maar op rustige rechte wegen
quote:
Wat leuk leesvoer voor de heren moraalridders...quote:Bij gebrek aan gedetailleerde informatie over verkeersongevallen waarbij motoren betrokken zijn, is er een grootschalig Europees onderzoek uitgevoerd door vijf verschillende landen. Vanuit Nederland werkte TNO samen met onderzoeksbureaus in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië.
In totaal zijn er 921 ongevallen onderzocht. De resultaten zullen worden gebruikt voor een grootschalige voorlichtingscampagne van de RAI vereniging en de KNMV. Deze zal gericht zijn op het stimuleren van de levering van motoren met ABS (en andere elektronische remsystemen), het volgen van gevorderde rijopleidingen en actie tegen het opvoeren van brommers.
De statistieken
In meer dan de helft van de gevallen was niet de motorrijder maar de andere partij schuldig. De hard door de bocht scheurende en onverantwoord inhalende motorrijder wordt door het onderzoek min of meer vrijgesproken, want de meeste ongevallen gebeuren op kruisingen. Vaak buiten de bebouwde kom en met een snelheid van tussen de 30 en 50 kilometer per uur.
De hoofdoorzaak van de ongevallen waarbij de niet-motorrijder schuldig was, was het niet op tijd opmerken van de motorrijder. Motorrijders op motoren met ABS hebben bij dreigende ongelukken meer kans om een ongeval te voorkomen dan motorrijders die rijden zonder ABS.
Goede kleding is helaas nog niet bij alle motorrijders goed ingeburgerd. Enkele keren kwam het voor dat er geen valhelm werd gedragen. Dit leidde dan ook meestal direct tot hoofdletsel.
Ongeveer de helft van de motorrijders uit het onderzoek droegen geen beschermende bovenkleding, meer dan de helft droeg geen beschermende broek en ongeveer een derde had geen handschoenen aan!
Ook het schoeisel is een probleem: ongeveer 15 procent van de motorrijders droeg beschermend schoeisel. De anderen droegen gewone schoenen of werkschoenen. Deze vorm van gemakzucht kan je echter duur komen te staan.
Verschil tussen vrouwen en mannen is er niet. Beiden zijn betrokken bij relatief evenveel ongevallen.
bron
Je reactiesnelheid neemt toe, alleen de afgelegde afstand is zo groot door de snelheid. Dus relatief zal je sneller stilstaan alleen in praktijk zal je er weinig aan hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je reactievermogen neemt af omdatje zo ontiegelijk snel gaat. Dan heb je niks aan een adrenalinestootje meer of minder.
[..]
Nee hoor, daar is de kans gepakt te worden significant kleiner...
Reactie van iemand naar aanleiding van dat artikel:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat leuk leesvoer voor de heren moraalridders...
->edit<-
enne dames, voor dat daar dalijk weer een rel over ontstaat![]()
Iemand met een beetje verstand van statistische onderzoek weet dat deze conclusies op deze manier waardeloos zijn...quote:Nu denken de heren motorrijders zich weer gestuend door een of vaag onderzoekje.
Ik zie alleen maar een conclusie staan, en een conclusie is pas betrouwbaar als ook het doel, de parameters en alle andere randvoorwaarden van een onderzoek zijn opgegeven.
Waarom is dit onderzoek gehouden? Wie was de opdrachtgever?
Waarop heeft men juist deze 912 ongevallen geselecteerd?
En zolang die gegevens niet meegepupliceerd worden is zo'n onderzoek 100% onbetrouwebaar.
Het is aan de gebruiker om er goed mee om te gaan, maar inderdaad, voor personen als de topicstarter mogen ze aangepaste auto's maken die inderdaad niet harder kunnen. Mocht ie zijn rijbewijs terugkrijgen, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog huilen dat alle auto- en motorfabrikanten geen auto's en motoren meer moeten maken die harder dan 120 kunnen
Tja, is dat niet met elk onderzoek? Je moet het met een bepaalde marge nemen... maar dat maakt het niet minder representatief voor de werkelijkheid en is het bullshit om een dergelijk onderzoek als waardeloos te bestempelen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Reactie van iemand naar aanleiding van dat artikel:
[..]
Iemand met een beetje verstand van statistische onderzoek weet dat deze conclusies op deze manier waardeloos zijn...
Om je niet compleet te negeren:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk!
Iemand die ook snel kon
[afbeelding]
die zijn er al. Hebben een sticker met "45" eropquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Het is aan de gebruiker om er goed mee om te gaan, maar inderdaad, voor personen als de topicstarter mogen ze aangepaste auto's maken die inderdaad niet harder kunnen. Mocht ie zijn rijbewijs terugkrijgen, uiteraard.
Mensen als TS zijn daar de grootste wegbereiders voor om de jongens en meisjes in den haag op dat idee te brengen, xerxes..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog huilen dat alle auto- en motorfabrikanten geen auto's en motoren meer moeten maken die harder dan 120 kunnen
Dan zou je de topicstarter eerst invalide moeten trappen, en zo crimineel ben ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
die zijn er al. Hebben een sticker met "45" erop
80%, 60%, 51%?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De statistieken
In meer dan de helft van de gevallen was niet de motorrijder maar de andere partij schuldig
En jij weet natuurlijk precies wanneer er geen andere weggebruikers zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Hardrijden is pas gevaarlijk als er andere weggebruikers zijn. Als de weg leeg is, heb ik er geen enkel bezwaar mee, dat TS zijn motor naar 300 km/u brengt.
Heb je hem weer...... wat wil je nou zeggen met deze foto?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk!
Iemand die ook snel kon
[afbeelding]
Kan TS uitstekend zelf, kwestie van tijd...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Dan zou je de topicstarter eerst invalide moeten trappen, en zo crimineel ben ik niet![]()
Lekker zwart-wit weerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
En als je te hard rijdt, slaat die balans ongetwijfeld weer naar de andere kant om.
Wat wil je nu zeggen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je reactiesnelheid neemt toe, alleen de afgelegde afstand is zo groot door de snelheid. Dus relatief zal je sneller stilstaan alleen in praktijk zal je er weinig aan hebben![]()
Nee hoor, dat is niet met elk onderzoek. Maar hier ontbreekt elke vorm van relevante cijfermatige informatie om dit onderzoek op zijn validiteit te kunnen controleren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, is dat niet met elk onderzoek? Je moet het met een bepaalde marge nemen... maar dat maakt het niet minder representatief voor de werkelijkheid en is het bullshit om een dergelijk onderzoek als waardeloos te bestempelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |