Waarom zou ik me te pletter rijden? Misschien door een onoplettend koekblik.... zie linkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, neem er eentje, dan draag je nog wat zinnigs bij als je je te pletter rijd...
Heb eens een motor collega van jouw op de moterkap gehad die ook zoe goed wist hoe je op landwegen kon rijden. Goddank hoorde ik de klap alleen toe ie op mijn geparkeerde wagen klapte..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heeft snelheid op een recht stuk met je kop van het asfalt schrap te maken?![]()
Dit is dus echt ongekend... zoveel moraalridders.. wel goede omschrijving van Schwarz dinges, "volgens het boekje rijdende koekblikkers"
....en?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb eens een motor collega van jouw op de moterkap gehad die ook zoe goed wist hoe je op landwegen kon rijden. Goddank hoorde ik de klap alleen toe ie op mijn geparkeerde wagen klapte..
nee, die horen juist te jankenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:41 schreef Falco het volgende:
Wat een huillie is TS. Wees eens echt stoer. Mensen die 268 km/u rijden horen ook niet zulke janktopics te openen
.
Een geplette nier kan ik niet bepaald een zinnige bijdrage noemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Soit, neem er eentje, dan draag je nog wat zinnigs bij als je je te pletter rijd...
3 dagen later was de crematie..quote:
nou en lamme graftak, had eerder al moeten gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:12 schreef Schwarzwalder het volgende:
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
#quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een geplette nier kan ik niet bepaald een zinnige bijdrage noemen.
Dat kan. Je kan ook van de trap tieftenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
3 dagen later was de crematie..
niet snel weer doen? nooit doen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:44 schreef Schwarzwalder het volgende:
Thanks rietvaarder voor het opnemen, mensen hebben er idd geen idee van. Allemaal Spee-neukers
Een kuil in de weg met 268, en dan? heb toch niet voor niets vering op mijn motor. en trouwens die 268 was niet de piek want reed daarvoor 290 op de teller
Maar ik zal het inderdaad niet snel weer doen... dan ga ik wel naar dld als ik mn begrenzer weer eens wilt horen in zn 6
Tuurlijk niet. Zat stukken zonder snelheidslimiet. Je bent alleen volgens de verzekering altijd fout boven de 160...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef Falco het volgende:
In Duitsland halen ze je ook van de weg met zulke snelheden hoor.
Een kuil in de weg kan ervoor zorgen dat je wiel een ruk naar links of rechts krijgt als je er verkeerd in komt, hoe hoger de snelheid hoe groter de kans dat je dan de macht over het stuur verliest.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:44 schreef Schwarzwalder het volgende:
Thanks rietvaarder voor het opnemen, mensen hebben er idd geen idee van. Allemaal Spee-neukers
Een kuil in de weg met 268, en dan? heb toch niet voor niets vering op mijn motor. en trouwens die 268 was niet de piek want reed daarvoor 290 op de teller
Maar ik zal het inderdaad niet snel weer doen... dan ga ik wel naar dld als ik mn begrenzer weer eens wilt horen in zn 6
Ach... vorige maandag stond de krant weer vol motorrijders die allemaal plekjes hadden gevonden waar "dat echt wel kan"...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
Nee het was niet mijn eerste dag, ik rijd gewoon het hele jaar
Wat zijn dit dan weer voor focking moraalridders.....Jullie kennen de situatie niet eens, waar het gebeurd is etc... wie Zeeland kent weet ook wel dat daar zat plekken zijn waar dat echt wel kan
Enne 268 is ook het gevolg van een beetje doortrekken maar daar hebben jullie automobilisten die volgens het boekje rijden geen idee van. Nou ja het is jammer en ik baal wel
Ze hoeven het niet eens meer door de perforator te halen om het te kunnen oprekken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
#
Idd
veel interne organen zijn waardeloos van motorrijders, maar netvliezen en huid, hart en zo, daar is altijd vraag naar.
Dat deed ie toch, effe gas gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:47 schreef Aurelium het volgende:
Ik snap echt wel dat je op zo'n verlaten weggetje eff gas geeft, maar 268-290 is echt gekkenwerk.
Niet met 290 km/h.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kan. Je kan ook van de trap tieften
Eff gas geven is tot 180 max voor mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat deed ie toch, effe gas geven
Wat rijd/reed TS eigenlijk?
wat dacht je vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe kwetsbaar is de motorrijder čcht?
Vallen over een olievlek terwijl je rechtdoor gaat?Right
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:47 schreef mcintosh het volgende:
Is gvd mooi weer, heel veel mensen vrij, lopen/fietsen/rijden/skeeleren zat mensen over zo'n dijk!!
En misschien toen toevallig niet, maar wie the fok ben JIJ om daarop te gokken??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |