Heb jij een orgaandonor kaart?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo shit.... komen de moraalridders weer![]()
Tja, het is officieel te hard.... maar wel naaierig ja. Ik kom zelf bijna nooit boven de 50 te hard, als je echt hard wilt kan je voortaan beter naar Duiitsland gaan
Maar NL is en blijft een kutland wat dat betreft.... net als je effe je wilt uitleven pakken ze je, en dan net op zo'n weg
Tja, tis en blijft een spelletje
Succes man en laat horen hoe of wat!
Mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik baal wel
Idd. TS is gewoon een domme sukkel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:21 schreef xman het volgende:
Verkapt kijk-mij-tweehonderdachtenzestig-kilometer-per-uur-hebben-gereden-en-hier-is-een-procesverbaal-als-bewijs-topic.!
Wat heeft snelheid op een recht stuk met je kop van het asfalt schrap te maken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:36 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Mooi.
Je kop van het asfalt schrapen is trouwens duurder.
Soit, neem er eentje, dan draag je nog wat zinnigs bij als je je te pletter rijd...quote:
Noem mij een moraalridder, maar ik ben er wel eentje MET motor, MET rijbewijs en MET 1100 euro.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heeft snelheid op een recht stuk met je kop van het asfalt schrap te maken?![]()
Dit is dus echt ongekend... zoveel moraalridders.. wel goede omschrijving van Schwarz dinges, "volgens het boekje rijdende koekblikkers"
Ik rij helemaal niet volgens het boekje, maar als ik een bekeuring krijg dan betaal ik die gewoon zonder te zeiken en te janken. Jij wil toch te hard rijden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:33 schreef Schwarzwalder het volgende:
Enne 268 is ook het gevolg van een beetje doortrekken maar daar hebben jullie automobilisten die volgens het boekje rijden geen idee van. Nou ja het is jammer en ik baal wel
Olievlekje middenop een rechte weg...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heeft snelheid op een recht stuk met je kop van het asfalt schrap te maken?![]()
Hoe kwetsbaar is de motorrijder ècht?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Olievlekje middenop een rechte weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |