Het gebeurde alleen iets eerder en ergens anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef SingleCoil het volgende:
Hij is anders wel vermoord, net als Bonifatius bij Dokkum
Mensen met kleine kinderen hopen dat vaak ook voor wat hun kinderen aangaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik was even wandelen met Misu. Het is echt heeeeeerlijk weer en Misu ligt nu doodmoe naast me uit te hijgen. Als ie toch vannacht ook eens zo moe is en morgen uitslaapt to....8 uur?
Is toch leuk, culturele verdieping?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
En niet door de duitsers. Ik loop al twee dagen met een zakenrelatie uit Tel'Aviv rond, en vanmiddag, na een paar biertjes, hebben we hem exact uitgelegd hoe ongelukkig de keuze van de datum van zijn bezoek eigenlijk is. Voor straf moet ik nu strks met hem naar de Joradaan en het Anne Frankhuis. Lekker begin van het paasweekeinde.
Weet ik niet, achter de schermen is dat ook gevraagd, en is nog geen duidelijk antwoord op gekomen.. Dat wordt toch een strap-on dan, Lupa.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom, oh waarom is games.fok.nl alleen bedoeld voor mensen met een grote piemel...?
Eigenlijk gewoon een TVP, maar ik vind die banner zo raar.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mensen met kleine kinderen hopen dat vaak ook voor wat hun kinderen aangaat.
Oeh!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
Weet ik niet, achter de schermen is dat ook gevraagd, en is nog geen duidelijk antwoord op gekomen.. Dat wordt toch een strap-on dan, Lupa.
Omdat Misu tot de vele honden behoort die het niet doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Da's waar.
Hij is wel echtmoe hoor...en sommige kleine kinderen doen het ook, dus waaorm Misu niet?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De allereerste strap-on: http://www.fbeventos.blogger.com.br/strapon-copia.jpg
Waarbij het feit dat Bonifatius vermoord is best in twijfel getrokken mag worden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef SingleCoil het volgende:
Hij is anders wel vermoord, net als Bonifatius bij Dokkum
Of dat-ie überhaupt in Nederland is geweest...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:02 schreef ReCreative het volgende:
Waarbij het feit dat Bonifatius vermoord is best in twijfel getrokken mag worden...
hoezo ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of dat-ie überhaupt in Nederland is geweest...
in ieder geval niet echt voorbereid op dergelijke vertragingen. lange rijen bij de voedselverstrekking.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Charles de Gaulle is het meest waardeloze vliegveld dat ik ken.
Ja dat dacht ik nou ook vorige week! Hele vage banner..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom, oh waarom is games.fok.nl alleen bedoeld voor mensen met een grote piemel...?
Eigenlijk gewoon een TVP, maar ik vind die banner zo raar.
Er is een theorie dat de Friezen afstammen van de Frisonen, die toentertijd nog gewoon in Vlaanderen woondenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef het_fokschaap het volgende:
hoezo ?
Een andere theorie is dat hij een heidens beeld heeft vernield en daarom door de localen ter dood is veroordeeld. Parawetenschappelijk onderzoek bevestigt dit, en heeft achterhaald dat het ging om een beeld van Fostare en dat Bonifatius ter dood is gebracht ten westen van de markt in Dokkum. Er is hoe dan ook geen enkele schriftelijke bron uit die tijd. De (christelijke!) schrijvers van de annalen hebben deze verhalen later pas opgeschreven, waarschijnlijk pas vanaf 1200.quote:las net in m'n geschiedenisboek dat hij bij een roofmoord om het leven is gekomen. had niets met het geloof te maken.
Welkom terugquote:en ik ben weer terug. twee dagen Frankrijk voor werk. Vandaag alleen maar op CdG gewacht op een beschikbare vlucht. m'n eerste vlucht was gecancelled vanwege de mist vanochtend. nu moe![]()
heb je bronnen bij die theorie ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Er is een theorie dat de Friezen afstammen van de Frisonen, die toentertijd nog gewoon in Vlaanderen woonden.
wat is parawetenschappelijk onderzoek ?quote:Een andere theorie is dat hij een heidens beeld heeft vernield en daarom door de localen ter dood is veroordeeld. Parawetenschappelijk onderzoek bevestigt dit
bedankt ! gaat zeker lukkenquote:Welkom terug. Lekker slapen straks
.
Het soort wetenschappelijk onderzoek waar Jomanda zich mee bezighoudt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is parawetenschappelijk onderzoek ?
heb je die uitzending gezien van Jomanda in B&W over Sylvia Millecam ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het soort wetenschappelijk onderzoek waar Jomanda zich mee bezighoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |