schoremquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
+ 270 euro boete voor een middelvinger richting een auto met politie... vind ik toch net te veel !![]()
![]()
Politie staat
![]()
![]()
Dan zul je nu wel 3 keer nadenken voordat je zoiets nog een keer doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
+ 270 euro boete voor een middelvinger richting een auto met politie... vind ik toch net te veel !![]()
![]()
Politie staat
![]()
![]()
Huilie...gedraag je anders gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
![]()
Politie staat
![]()
![]()
Stoer hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
![]()
Politie staat
![]()
![]()
haha lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
![]()
Politie staat
![]()
![]()
van mij mag jij 2 weken zitten en dus een trauma oplopen, flikkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stoer hoor![]()
Van mij had je wel een week mogen zitten.
moet ik jou soms met een struisvogelbiefstuk van de aldi op je kop slaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
had je ook niet met je middelvinger moeten zwaaien, henk
ga jij eens even lekker met je middelvinger naar de politie zwaaienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:05 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
moet ik jou soms met een struisvogelbiefstuk van de aldi op je kop slaan?
Stokslagen waren nog te mild voor je geweest stuk stront.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:49 schreef 8-ball het volgende:
+ 270 euro boete
hahhh, het was dus een vet stoere actie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef 8-ball het volgende:
Ja, ik was gewoon beetje aangeschoten enzoen het was niet echt direct op hun ofzo, ik stond gewoon in de rij... voor de disco... beetje aan het kloten met paar vriendjes van me
En waar slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:59 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
van mij mag jij 2 weken zitten en dus een trauma oplopen, flikker
En nu terugkrabbelen he...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef 8-ball het volgende:
Ja, ik was gewoon beetje aangeschoten enzoen het was niet echt direct op hun ofzo, ik stond gewoon in de rij... voor de disco... beetje aan het kloten met paar vriendjes van me
Waar haal je dat kamper nou weer vandaan?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Stokslagen waren nog te mild voor je geweest stuk stront.
Zo te horen laten ze het hierbij. Jammer. Ze hadden je tot eind Paasdagen vast moeten laten zitten.
Kamper.
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef 8-ball het volgende:
Maar zo'n hoge straf? Is toch abnormaal?
Nou, daar hebben ze tegenwoordig anders weinig moeite mee hoor, der valt namelijk een hoop te halen op die kampen, wiet, gestolen auto's, vuurwapens. En als er wat te verdienen valt staat oom agent voorop.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:15 schreef Nickthedick het volgende:
Ach.. die wouten zijn een stelletje schijtlijsters; 8-ball een beetje lastigvallen omdat hij z'n middelvinger opsteekt. Maar als ze opeens een 'kamp' binnen moeten of in bepaalde wijken moeten opereren gaan ze janken dat het te gevaarlijk is. Een beetje consequent zijn graag!
In de rij voor de disco ja, met ja maties, beetje stoer doen. Net goed dat ze je een boete hebben gegeven, zo ging je natuurlijk vet af voor je homies. Beetje respectloos stoer doen he. Dit zal je leren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef 8-ball het volgende:
Dus het gedrag van 8-breezer is daarmee goedgepraat of wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:17 schreef Slappe_hap het volgende:
Mooi zeg, je mag geen middelvinger opsteken, maar maroks die agenten uitmaken voor rotte vis en bedreigen wordt niks aan gedaan? Tis wat!
inderdaad... flikkers.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:15 schreef Nickthedick het volgende:
Ach.. die wouten zijn een stelletje schijtlijsters; 8-ball een beetje lastigvallen omdat hij z'n middelvinger opsteekt. Maar als ze opeens een 'kamp' binnen moeten of in bepaalde wijken moeten opereren gaan ze janken dat het te gevaarlijk is. Een beetje consequent zijn graag!
Nee, het blijft een boefje!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:19 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Dus het gedrag van 8-breezer is daarmee goedgepraat of wat wil je zeggen?
Dit is al een mooi begin. Misschien een mooi moment om volwassen te worden?quote:
Probeer jij mij nou de les te leren.. flikker toch op man. Dat doet de politie wel voor mequote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:23 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Dit is al een mooi begin. Misschien een mooi moment om volwassen te worden?
Die gaan niet op stap.quote:
Jij bent 270 euro lichter, niet ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:24 schreef 8-ball het volgende:
[..]
Probeer jij mij nou de les te leren.. flikker toch op man. Dat doet de politie wel voor me
Ja, maar in POL kun je regelmatig lezen dat de gevangenissen voor 'vul hier een hoog getal tussen 0 en 100 in' procent gevuld zijn met allochtonen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:22 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Nee, het blijft een boefje!
Ik vind de politie in Nederland over het algemeen wel zwak, pakken alleen maar arme blanken aan![]()
Nu welquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=270+euro&meta=quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:26 schreef 8-ball het volgende:
Nee, het is niet of, het is EN... dus beide
Rekenfoutje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar in POL kun je regelmatig lezen dat de gevangenissen voor 'vul hier een hoog getal tussen 0 en 100 in' procent gevuld zijn met allochtonen.
Vreemd, niet?
hahhh, je bent zo'n kneuzige kakker student. Met net iets te lang haar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:21 schreef 8-ball het volgende:
Haha, jullie zien mij heel anders dan ik ben ..Klinkt idd wel beetje als breezer actie
![]()
Twas trouwens geen disco maar een Sociteit, als je dat op andere opmerkingen doet overgaan.
270 euro man! Zoveel boete moet je ook betalen als je een willekeurig iemand doodslaat in dit land....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind 270 euro eigenlijk een beetje weinig. En dat meen ik serieus. Gezag is de basis voor het goed kunnen functioneren van de politie. Iedereen die probeert dat gezag onderuit te halen mag van mij meteen minstens 1000 euro lappen.
Wat je zegt, ben je ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef MrVedette het volgende:
Als ik in een gewaagde bui ben dan durf ik wel af en toe 'SU-KKEL' roepen.
JIj bent stoer zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef MrVedette het volgende:
Haha lekker subtiel man. Je moet ze natuurlijk niet zo overduidelijk belachelijk maken. Wat ik doe is keihard lachen als er weer zo'n omhooggevallen ambtenaar lekker breed langs komt lopen/fietsen. Als ik in een gewaagde bui ben dan durf ik wel af en toe 'SU-KKEL' roepen.
Ruige actie, heldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef MrVedette het volgende:
Haha lekker subtiel man. Je moet ze natuurlijk niet zo overduidelijk belachelijk maken. Wat ik doe is keihard lachen als er weer zo'n omhooggevallen ambtenaar lekker breed langs komt lopen/fietsen. Als ik in een gewaagde bui ben dan durf ik wel af en toe 'SU-KKEL' roepen.
Kunnen jullie dat ook?? HKS enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:05 schreef _Denker het volgende:
[..]
Wie van ons checkt of hij nog antecedentjes heeft?
Verklaar u nader?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:05 schreef _Denker het volgende:
[..]
Wie van ons checkt of hij nog antecedentjes heeft?
Dan moeten ze het wel eerst verdienen, en dat doen die laffe bermzittende honden dus niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:05 schreef ChrisJX het volgende:
Net goed, je zult respect hebben voor de politie, snotaap
De tijd van waarschuwen is voorbij. Je middelvinger opsteken naar de politie, dat is abnormaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef 8-ball het volgende:
Ja, maar mij gaat het nu iig niet over dat ik het gedaan heb, en waarom... Dat ik er op aangesproken werd, vind ik ook totaal terecht... Maar zo'n hoge straf? Is toch abnormaal?
Alcohol als excuusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef 8-ball het volgende:
Als ze politie nou ook iets deed waardoor ze dat respect verdienden, ipv fotootjes te maken en lichtcontroles uit te voeren en ondertussen allerlei bevolkingsgroepen hun gang laten gaan omdat ze niet het lef hebben er iets tegen te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind 270 euro eigenlijk een beetje weinig. En dat meen ik serieus. Gezag is de basis voor het goed kunnen functioneren van de politie. Iedereen die probeert dat gezag onderuit te halen mag van mij meteen minstens 1000 euro lappen.
Dat vind ik er ook vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:49 schreef MaRySe het volgende:
Het is maar een vinger
Spreektaal heet zoiets, dom kind.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat je zegt, ben je ...
En zoek ff op wat lettergrepen ook alweer zijn en hoe die werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |