quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moeten die tinklurkers hier trouwens
quote:
kut dan weet ie wat ik nu over jouw denk..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan je soms gedachtenlezen ofzo.
Kheb beetje rugpijn van het lange liggen in mijn bed.. maar lag nog zooo lekkerquote:
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh fucking hoer!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb beetje rugpijn van het lange liggen in mijn bed.. maar lag nog zooo lekker
whhehe.. is druk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh fucking hoer!!!!!!!!!!!![]()
hier is er geen fuck te doen, heb voor straks maar de nieuwste american chopper gebrand zodat ik iets te doen heb als ik alleen zit.quote:
Spelletje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier is er geen fuck te doen, heb voor straks maar de nieuwste american chopper gebrand zodat ik iets te doen heb als ik alleen zit.
nee......quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier is er geen fuck te doen, heb voor straks maar de nieuwste american chopper gebrand zodat ik iets te doen heb als ik alleen zit.
Ik verwacht het welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht bij de Makro ook totaal geen drukte eigenlijk...
He lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee......![]()
echt geen hoer te doen man verveel me de tering
nee afleveringen van de seriequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spelletje?
Wij hebben een "waakdienst" die heeft een laptop en telefoon bij zich.
Ja daar gaat iedereen heen, ik heb er mensen over horen fluisteren met elkaar.. vandaag is de dag.. de makro dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht bij de Makro ook totaal geen drukte eigenlijk...
Hoerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik verwacht het welstervensdruk!!!!
zie je...... jij hebt het dus ook gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar gaat iedereen heen, ik heb er mensen over horen fluisteren met elkaar.. vandaag is de dag.. de makro dag.
Vlgs mij gaat het halve land er heen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zie je...... jij hebt het dus ook gehoord![]()
![]()
Eerst kopen en dan alles weer terug brengen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, das mooi kut dan... Gaan die mensen alleen maar kopen, of komen ze ook terugbrengen?
ze komen allemaal shit terugbrengen..... vieze dikke zwetenden klagende mensen die een scheermes teveel hebben gekochtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, das mooi kut dan... Gaan die mensen alleen maar kopen, of komen ze ook terugbrengen?
quote:
Kan je lachen he, maar zulke mensen zijn erquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
En deze komt zn stinkvis terug brengen.
Ik wil mijn vis terug brengen meneer, hij doet het niet meer.
hahahah, ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
serieus.... zo flauw
jij bent zeker vrij
Ik geef jouw de schuld van mijn killing spree in de Makro zometeen, jij hebt mijn jeugd zonet verpest.quote:
Nou vind ik je ook tinken!!!! Gatver!quote:
zo heerlijk vond ik het niet in de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooo...boodschappen gehaald. Genoeg in huis tot volgende woensdag
Heeeeeeeeeeeerlijk.
Mag ik je aanraken?quote:
Harde plasser werk dusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Motorrijden
Dat optrekken tot boven de 200
ik ga altijd fluitenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja![]()
dat zingen dan ook in m`n helm![]()
neem gerust je telefoon opquote:
Was jij datquote:
genegerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was jij dat.... er stond onbekend nummer.... genegerd...
Verveel je je schatje
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
Ik verveel me ook ... en ik moet werkenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verveel je je schatje
Werkenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WerkenJa,.......... je mag lachen nu !
Ha die Sunchaser!quote:
Clicken,.......... en toch moeten betalen hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:42 schreef Chocobo het volgende:
Hup en spam binnen
Only TWO Days!
PAY P0RN SITES F0R FREE !
It's not just words.
You can test it and look-everything is true
Tallking about free access mean 0$ cost for access.
You have NO COST ACCESS.
No tricks no gimmicks.
Over +60000 Pictures, Unique Content and much, much more.
http://enjoypics.com
quote:
Die moeitequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Clicken,.......... en toch moeten betalen he
Hoe denk je dat je aan die mailtjes komtquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je aan die mailtjes komt
Comebackquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha... dat is echt van het pad...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Maar dat is wel raar he GijsHeb jij gezien waar die mails naartoe worden gestuurd
MK (haar) ! En dat komt bij ons aan
Ben jij ook vrij vandaagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
Once upon a time in the West
Filmpje hoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
Once upon a time in the West
Filmpje hoor.
Ja tuurlijk, alle bedrijven zijn dicht vandaagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben jij ook vrij vandaag![]()
Goeie film he!!
een welgegunde gunt is hier duidelijk op zijn plaatsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:Die drukte
HELLL
Ik kwam aanfietsen: parkeerplaats vol![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vreemdste klant was trouwens een of andere gast die terug kwam met vis. Zegtie zo van "hij doet het niet meer"
heb je hem toen die kalkoenfilet maar gegeven?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik maar denken dat ik de hele dag uit mijn neus kon staan eten
Vreemdste klant was trouwens een of andere gast die terug kwam met vis. Zegtie zo van "hij doet het niet meer"
Whehehehequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik maar denken dat ik de hele dag uit mijn neus kon staan eten
Ben jij dat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat motorrijden vandaag, spontaan zin om weer een keerjte op Assen te gaan rijden
[afbeelding]
FFX light ook,...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Cho
ToS gaat wel, ik blijf het FFX light vinden. Maar de reis van Colette zit er bijna op en volgens Noot begint het dan pas echt leuk te worden, dus tot daar ga ik in elk geval gamen. Wie weet, misschien komen ze dan Mario tegen!
Bungiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:32 schreef Chocobo het volgende:
20 $
http://xbox.ign.com/articles/599/599105p1.html
De SP was leuk, maar echt voor maar 1 keer. Het begon goed in de steden enzo, maar daarna net als deel een werd het eentonig !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bungie
Na de tegenvaller van Halo 2 krijgen ze voorlopig geen cent van me.
De gameplay zat er wel in, absoluut. Ik heb me ook wel vermaakt. Alleen zoals jij al zegt. Na de levels op aarde gaat het hard bergafwaarts. Eerst dat spelen als een alien, dan dat wazig gedoe met die plant en tenslotte is er gewoon geen einde. Het had gewoon zoveel meer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
De SP was leuk, maar echt voor maar 1 keer. Het begon goed in de steden enzo, maar daarna net als deel een werd het eentonig !
Ik vind het turnbased vechten van FFX ook veel beter hoor. Meer overzicht, veel meer gebruik van status effecten. Maar toch is het vechten in ToS ook behoorlijk strategisch, alleen zit dat hem in de voorbereiding. Je zet mensen neer, je geeft ze opdrachten, selecteert welke spells ze moeten gebruiken, etc. Vechten zelf is vooral op de A-knop duwen. Grote voordeel is wel dat een gevecht hoogstens 30 sec. kost.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:30 schreef Chocobo het volgende:
FFX light ook,...Ja misschien maar ik vind de battle engine van de FF games beter
Soms is het zo chaotisch met ToS maar dat kan aan mij liggen
quote:
Ja hoor lieverd gaat al beter met me!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het met je schat.... beetje bijgekomen !
Morgeuh lieve O-Renquote:
Hoestje hier en daar maar een stuk beter en sterkerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja hoor lieverd gaat al beter met me!![]()
Hoe is het met Daantje?![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoestje hier en daar maar een stuk beter en sterker
Game-weer !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een kloteweer trouwens....typisch....hele week is het mooi weer en als je lang weekend begint krijg je dit.
Absoluut! En ik heb ook nog een paar films die ik moet kijken.quote:
Je gaat genieten Gijsquote:Ben trouwens onwijs blij met die 24 series hoor GijsjesBrown en Ren hebben seizoen 2 binnen dus daar gaan we binnenkort mee starten
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een kloteweer trouwens....typisch....hele week is het mooi weer en als je lang weekend begint krijg je dit.
Klote weer hierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]De zon schijnt hier
Ik ga zo weer motorrijden
Vanacht ook gespeeld, heerlijk spelletje, geweldige sfeer word er neer gezet. Het is niet echt rennen en schieten, maar tactisch bekijken en aanvallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:22 schreef Chocobo het volgende:
BiA is coolSpannende tactische FPS game met een geweldige setting. Je voelt je echt aanwezig in een Band of Brothers sfeer.... en dat geluid
Heerlijke game....
@ Magneet en Strol,.. hoe is Timesplitters 3 en ToS ?
Gijsje heeft hem uit he !! Respectquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanacht ook gespeeld, heerlijk spelletje, geweldige sfeer word er neer gezet. Het is niet echt rennen en schieten, maar tactisch bekijken en aanvallen.
Ja lekker spelletje
Ik voel me ook vaak negerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
50cent neger muziek aan.. booties kijken
*Neger is*
Nee joh !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voel me ook vaak negerMaar dan wel één van de weinige negers die uit zijn dak gaat van Trance en Hardcore
Schijnt dat er veel verwijzingen in zitten naar zijn andere boekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb deel 1 van The Dark Tower reeks van Stephen King gekocht. Iemand anders die ook al gelezen?
Wat is de Engelse titel? De delen met Robert Langdon zijn DaVinci Code en Angels & Demons.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb trouwens bij de AH metAirmiles
"Het Juvenalis Dilemma" gehaald. Ben benieuwd of die ook zo goed is
Brown:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb trouwens bij de AH metAirmiles
"Het Juvenalis Dilemma" gehaald. Ben benieuwd of die ook zo goed is
Mooi om mee te beginnen danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
begint matig en een beetje warrig en van de hak op de tak, maar word langzamerhand betervond hem vanaf de helft van het boek wel weer heel goed en lekker om te lezen.
Maar het haalt het niveau van Da Vinci Code en Bernini Mysterie absoluut niet.
Om te beginnen met wat? Boek heeft totaal niks met de anderen te maken. Het is gewoon en matige thriller die hij heeft geschreven voordat hij doorbrak met DaVinci Code.quote:
Boek heeft niks met de anderen te maken nee, maar so whatquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Om te beginnen met wat? Boek heeft totaal niks met de anderen te maken. Het is gewoon en matige thriller die hij heeft geschreven voordat hij doorbrak met DaVinci Code.
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Boek heeft niks met de anderen te maken nee, maar so what![]()
Engelse hoerquote:
quote:
Thnx manquote:
Firefoxquote:Op zondag 27 maart 2005 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
"De handeling is onderbroken tijdens het verbinden met jeff-weise.com"
Ik snap dat ook niet hoor, IE allll the wayquote:
Rebels gedrag Gijs....... Ik ken geen betere dan IE. Heb het een maand geprobeerd met FF..... laat maarquote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, IE allll the way
ik blijf erbij dat FF sneller isquote:Op zondag 27 maart 2005 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rebels gedrag Gijs....... Ik ken geen betere dan IE. Heb het een maand geprobeerd met FF..... laat maar
Brown:quote:Op zondag 27 maart 2005 14:47 schreef Magneet het volgende:
het enige dat ik mis en waarom ik FF gebruik is tabbed browsing voor de rest zit er weinig verschil in vind ik
neuken??quote:Op zondag 27 maart 2005 16:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Luie neger ben jij zeg
log eens in op je eigen naam joh
Had jij niet een Macquote:
Om heel eerlijk te zijn snap ik maar een derde van het artikelquote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef Magneet het volgende:
ja ik weetmaar http://games.fok.nl/news.php?newsid=3628 gaat sony veel klanten kosten denk ik
Je hebt een PSPquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn snap ik maar een derde van het artikelben er niet bepaald mee bezig. Maar heb dus zo'n psp, en moet zeggen dat dat schermpje werkelijk geweldig is!! zo'n prachtig helder beeld echt heel mooi. Heb er spiderman2 de film bij, en het is gewoon super.
Resident Evil 4 voor de Gamecube is er sinds 18 maart, en de nieuwe Gameboy komt nog lang nietquote:btw hoorde dat half volgend jaar nieuwe residence evil spel op de markt komt voor nintendo, en dat het spel niet van filmmateriaal is te onderscheiden zo'n goede graphics. Ook die nieuwe handheld van nintendo (niet degene die nu uit is maar begin volgend jaar geloof ik) is errug veel beter dan dat "speeltje" wat er nu is.
Och, het was een leuke pogingquote:zo ik ook eens een keer input op game gebiedweet niet of het nieuws is voor jullie maar toch.
Kusje!!![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt een PSP
[..]
Resident Evil 4 voor de Gamecube is er sinds 18 maart, en de nieuwe Gameboy komt nog lang nietDe DS is overigens niet zomaar een 'speeltje'
[..]
Och, het was een leuke poging
RE5, volgens de IGN geruchten gaat ie naar de PS3quote:Op zondag 27 maart 2005 23:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja psp in mijn bezit haha
er komt een nieuwe resident evil, die er dus nog niet is... (heb ik me laten vertellen) En jawel de DS hebben ze snel snel op de markt te zijn om de psp voor te zijn maar de nieuwe laat echt niet zo gek lang op zich wachten.
bedankt voor het waarderen van de poging![]()
![]()
ja redelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RE5, volgens de IGN geruchten gaat ie naar de PS3
Opvolger van de GBA wordt idd wel aan gewertk maar duurt nog wel even hoor, 2007 verwacht ik. Overigens, je bent best goed geinformeerd
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja redelijkex is weer in nederland en werkt voor bedrijven die microchips maken, zo ook samsung (ja die doen oa sony) in korea (vandaar dat we de psp al hebben
), en daar krijgt ie veel van deze info (en ze werken aan de betreffende producten)
Dus gisteren weer even een stoot info erover gekregen
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit soort info mag je me altijd mailen, dat kunnen we zeker gebruiken voor FOK!games
Thnx!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
als ik het kan onthouden zal ik het doen
(blijf toch een blondje he
)
Eerste paasdag was wel uhm, anders dan normaal. Heb een huisje staan schilderenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
Hoe was je eerste Paasdag?
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
RE5 komt weldegelijk op de nintendo, hij heeft foto's etc gezien dat het liep op nintendo systeem, CapCom's contract met Nintendo verloopt, en zij hebben dit gerucht van dat ze naar sony zouden gaan verspreidt hopend dat Nintendo hun bod voor verlenging verhoogd.
Maar de programmering is al begonnen met gebruik van de specs van Nintendo Next Gen. (dus trek je conclusies) Die Next Gen heeft 5x zoveel grafishe capaciteit, dus dat wordt nogal wat. Ook die nieuwe handheld van Nintendo komt zeker volgend jaar, dus advies.. geen ds2 kopen!! En het bedrijf Rare komt uit met Donkey Kong op de nieuwe Xbox, dus helaas geen donkey kong op nintendo meer.
Zo dat was de info die ik kon onthoudenZal proberen op te letten weer de volgende keer hihi
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn snap ik maar een derde van het artikelben er niet bepaald mee bezig. Maar heb dus zo'n psp, en moet zeggen dat dat schermpje werkelijk geweldig is!! zo'n prachtig helder beeld echt heel mooi. Heb er spiderman2 de film bij, en het is gewoon super.
Ja jammer, nu heb je je geloofwaardigheid verlorenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
Eerste paasdag was wel uhm, anders dan normaal. Heb een huisje staan schilderenhaha bezigheidstherapie. Maar wel gezellig verder. Vandaag met de kinderen naar mijn ouders.
RE5 komt weldegelijk op de nintendo, hij heeft foto's etc gezien dat het liep op nintendo systeem, CapCom's contract met Nintendo verloopt, en zij hebben dit gerucht van dat ze naar sony zouden gaan verspreidt hopend dat Nintendo hun bod voor verlenging verhoogd. Maar de programmering is al begonnen met gebruik van de specs van Nintendo Next Gen. (dus trek je conclusies) Die Next Gen heeft 5x zoveel grafishe capaciteit, dus dat wordt nogal wat.
Ook die nieuwe handheld van Nintendo komt zeker volgend jaar, dus advies.. geen ds2 kopen!!
En het bedrijf Rare komt uit met Donkey Kong op de nieuwe Xbox, dus helaas geen donkey kong op nintendo meer.
Zo dat was de info die ik kon onthoudenZal proberen op te letten weer de volgende keer hihi
![]()
![]()
Er klopt wel meer nietquote:Op maandag 28 maart 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja jammer, nu heb je je geloofwaardigheid verlorenDonkey Kong is nog steeds van Nintendo, dus die zal niet bij Rare vandaan komen
Goedemorgen lieverdquote:Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er klopt wel meer nietmaar leuk dat ze (een beetje) into games is
Hai dropie !! Ja heeeerlijk.... Ga zo naar de ouders voor een paas brunch... zo lekker etenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
Hoe is het met jullie?![]()
Heerlijk. Wij gaan straks ook heerlijk eten bij Surfer en Fiona.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hai dropie !! Ja heeeerlijk.... Ga zo naar de ouders voor een paas brunch... zo lekker eten![]()
Kus
Veel plezier schat en geef Buurman Bolle een kus van me !quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk. Wij gaan straks ook heerlijk eten bij Surfer en Fiona.steengrillen volgens mij
jippie
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel plezier schat en geef Buurman Bolle een kus van me !![]()
Alleen jammer dat er alleen maar een boel onzin uitkomt.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
Er klopt wel meer nietmaar leuk dat ze (een beetje) into games is
Wat is ToS?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga denk ik kappen met ToS...er zit gewoon geen diepgang in. De personages en het verhaal zijn zo plat als de cell shaded graphics.
Tales of Symphonia, een Japanse RPG op de Gamecubus.quote:
Ja was gezellig morgen ook maar NFSU2 halen.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:17 schreef Bastard het volgende:
Hele weekend gegamed.4 kratten bier dr doorheen ook
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga denk ik kappen met ToS...er zit gewoon geen diepgang in. De personages en het verhaal zijn zo plat als de cell shaded graphics.
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:17 schreef Bastard het volgende:
Hele weekend gegamed.4 kratten bier dr doorheen ook
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze week komt MGS3,.... daar leg ik alles voor opzij. WoW, BiA,... alles !!
Ja weet ik maar ik heb hem vorige week pas besteldquote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik zag hem 2 week geleden al bij de FRS bij ons liggen..
stukje uit artikel:quote:Op maandag 28 maart 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja jammer, nu heb je je geloofwaardigheid verlorenDonkey Kong is nog steeds van Nintendo, dus die zal niet bij Rare vandaan komen
quote:Rare was responsible for over $1 billion in revenue over the last five years beginning with the N64's groundbreaking eight-times platinum Goldeneye 007 and continuing with megahits like Donkey Kong 64 and Perfect Dark.
ben benieuwd wat er nog meer niet kloptquote:IGN has confirmation that Microsoft will now own all of the intellectual properties previously owned by Rare including Perfect Dark, Banjo Kazooie, Jet Force Gemini, Conker, Killer Instinct, Blast Corps and Sabre Wulf.
Dat onderzoeken ookquote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
stukje uit artikel:
[..]
![]()
stelletje ongelovige thomassen uhm Gijsjes... http://xbox.ign.com/articles/371/371977p1.html read it and weep. Al oud nieuws dit, maar goed..
[..]
ben benieuwd wat er nog meer niet klopt![]()
![]()
Tja, en ook ondanks dat blijven jullie ongelovig tsk tsk.quote:
Ik wacht een mailtje van je af volgend jaar met excuses. Het is namelijk 100% zeker en correct..quote:Lieve schat dat weten we. M$ heeft Rare gekocht ja, maar daar hoort geen Donkey Kong bij. Zie jij hem in het lijstje staanWas het maar zo'n feest
Dat is een Nintendo trademark
Dat is 1.
Lieve sjo, hij is ook nog niet af maar hij is bezig het spel te laten werken op het systeem, dat is zijn baan oa namelijk... tsk die ongelovigheid, ik voel een tweede mailtje van je aankomen volgend jaarquote:Twee........ RE5 heeft zelfs de president van Capcom nog niet eens gezien dus laat staan iemand anders![]()
We hadden (helemaal als het spel volgend jaar al in de winkels ligt) al iets moeten zien. Helemaal met deze E3 bv
Er is nog zoooo weinig over bekend
Maar kopen doe ik hem.
Ben ik het helemaal mee eens. En mijn avond is okish wordt nog beter hoop ik zo!quote:Over de nieuwe Nintendo handheld kan ik weinig zeggen maar het lijkt me heel sterk dat ze volgend jaar met een nieuwe komenOh,.. en handhelds zuigen
Hoe is je avond verder ?
Mja.. ik heb het niet heel erg gevolgd.. maar zag er ongeloofelijk cool uit, dat wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik heb hem vorige week pas besteldWas erg goedkoop via play moet ik zeggen ! En ik ben nog steeds met WoW bezig dus ik vond het niet zo erg maar daaamn,.... het gaat nu kriebelen. Iedereen looft dat spel ! Spelen het meerdere keren uit. Beste deel uit de reeks etc etc.... ben nu te benieuwd !
Als Donkey Kong op de Xbox komt trakteer ik je op een avondje bios en een etentjequote:Op maandag 28 maart 2005 19:36 schreef QueenR het volgende:Blaaaat
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, ik ben nu zelf in die andere wereld. Maar het weet me gewoon niet te boeien zoals een Final Fantasy titel dat wel weet te doen.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stop er maar mee jaOnwetende poepzak. Is de regenaration tour al klaar?
Gijs...de characters en de hele wereld leven voor mij gewoon niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, serieus, ik zit nu al een half uur te bedenken hoe ik je kan zetten tot het uitspelen van de game. Je zou moeten weten hoe het verhaal van Regal in elkaar steekt, je zou Angel City moeten zien, je zou het complot moeten begrijpen waarin je zit met Collette, je zou moeten beseffen dat je nog maar het puntje van de ijsberg hebt gezien, je zou moeten weten dat Tales of Symphonia mijn favoriete Cube game allertijden is, veruit, boven RE4, boven Viewtiful Joe, boven Mario Kart, boven alles. Tales of Symphonia staat samen met Chrono Trigger en Final Fantasy VII in de top 3 mooiste RPG's ooit. Hij is zo goed... zo ongelofelijk goed...
Laten we hopen dat ik gelijk heb dan, volgend de inside info hier kan het anders nogal duur voor me uitvallen als ik je mee te eten neemquote:Op maandag 28 maart 2005 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Donkey Kong op de Xbox komt trakteer ik je op een avondje bios en een etentjeALs DK NIET op de Xbox komt draaien we het om
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ik gelijk heb dan, volgend de inside info hier kan het anders nogal duur voor me uitvallen als ik je mee te eten neem
![]()
Die spijt van het laten liggen die je hebt als je de game ooit wel uitspeelt...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs....hou op...ik ga me bijna schuldig voelen.
Het verhaal op zich vindt ik best goed. Alleen alles eromheen. Het is moeilijk uit te leggen, maar het spel mist naar mijn gevoel een ziel. Ik heb het idee naar een goedkope toneelversie van een episch verhaal te kijken in plaats van het daadwerkelijke verhaal te spelen. Ik raak niet betrokken bij de hoofdfiguren, hun lot interesseert me niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spijt van het laten liggen die je hebt als je de game ooit wel uitspeelt...
Ik trek het vandaag niet Gijs....quote:
quote:
Heb je afgelopen nacht weer over games gedroomd? Deel die dromen anders nog een keer met ons.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:59 schreef QueenR het volgende:
Moggeh Gijsjes!!nog steeds vakantie, wat zullen we vandaag eens gaan doen.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:59 schreef QueenR het volgende:
[..]eindelijk iemand die het doorheeft
Moggeh Gijsjes!!nog steeds vakantie, wat zullen we vandaag eens gaan doen.
![]()
![]()
Wat denk je van mij gijsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trek het vandaag niet Gijs....![]()
![]()
Werken na een lang weekend
Dat is dan ook het enige positieve aan mijn baan. En met alle rekeningen die ik deze maand moest betalen hou ik deze maand nauwelijks iets over.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat denk je van mij gijsjij hebt tenminste nog een salaris, dat van mij is meer een stagevergoeding
Had ik maar een vak geleerd![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je afgelopen nacht weer over games gedroomd? Deel die dromen anders nog een keer met ons.![]()
Was nou maar de zorg ingegaan, dan had je tenminste echt hard gewerktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige positieve aan mijn baan. En met alle rekeningen die ik deze maand moest betalen hou ik deze maand nauwelijks iets over.
Was ik maar nooit de IT ingegaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |