quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moeten die tinklurkers hier trouwens
quote:
kut dan weet ie wat ik nu over jouw denk..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan je soms gedachtenlezen ofzo.
Kheb beetje rugpijn van het lange liggen in mijn bed.. maar lag nog zooo lekkerquote:
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh fucking hoer!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb beetje rugpijn van het lange liggen in mijn bed.. maar lag nog zooo lekker
whhehe.. is druk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh fucking hoer!!!!!!!!!!!![]()
hier is er geen fuck te doen, heb voor straks maar de nieuwste american chopper gebrand zodat ik iets te doen heb als ik alleen zit.quote:
Spelletje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier is er geen fuck te doen, heb voor straks maar de nieuwste american chopper gebrand zodat ik iets te doen heb als ik alleen zit.
nee......quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier is er geen fuck te doen, heb voor straks maar de nieuwste american chopper gebrand zodat ik iets te doen heb als ik alleen zit.
Ik verwacht het welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht bij de Makro ook totaal geen drukte eigenlijk...
He lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee......![]()
echt geen hoer te doen man verveel me de tering
nee afleveringen van de seriequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spelletje?
Wij hebben een "waakdienst" die heeft een laptop en telefoon bij zich.
Ja daar gaat iedereen heen, ik heb er mensen over horen fluisteren met elkaar.. vandaag is de dag.. de makro dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht bij de Makro ook totaal geen drukte eigenlijk...
Hoerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik verwacht het welstervensdruk!!!!
zie je...... jij hebt het dus ook gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar gaat iedereen heen, ik heb er mensen over horen fluisteren met elkaar.. vandaag is de dag.. de makro dag.
Vlgs mij gaat het halve land er heen!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zie je...... jij hebt het dus ook gehoord![]()
![]()
Eerst kopen en dan alles weer terug brengen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, das mooi kut dan... Gaan die mensen alleen maar kopen, of komen ze ook terugbrengen?
ze komen allemaal shit terugbrengen..... vieze dikke zwetenden klagende mensen die een scheermes teveel hebben gekochtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, das mooi kut dan... Gaan die mensen alleen maar kopen, of komen ze ook terugbrengen?
quote:
Kan je lachen he, maar zulke mensen zijn erquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
En deze komt zn stinkvis terug brengen.
Ik wil mijn vis terug brengen meneer, hij doet het niet meer.
hahahah, ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
serieus.... zo flauw
jij bent zeker vrij
Ik geef jouw de schuld van mijn killing spree in de Makro zometeen, jij hebt mijn jeugd zonet verpest.quote:
Nou vind ik je ook tinken!!!! Gatver!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |