Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 3 oktober 2001
Dit wordt weer een latertje
Kelly zegt dat ze het wel anaal gedaan heeft. Dat moest wel, vertelt ze, voor de operatie. ,,Ik ben sexueel een passief type.''
Kelly vraagt aan Coos of hij nooit uitgaat. Coos: ,,Nee, ik ga nooit uit.'' Coos beschrijft zijn ideale dag: een dagje naar Scheveningen met hoge golven en dan surfen.
Voor Pascal is dit een zondagje met voetballen, voetbal kijken en ,,sexen''.
Voor Kelly is dit zondag. Gaat ze bij een Surinaamse vriendin, die bij haar in de straat woont, eten. Daarna stappen in discotheken in Hilversum (Gooiland en Havana).
Pascal onderbreekt het geheel met een stinkende scheet en wappert lekker met de dekens.
Kelly vertelt dat ze Jeroen van Inkel in de kapperszaak heeft gehad. ,,Hij is echt supertof''.
quote:Gj is ook nergens te bekennen Rich was een poosje geleden hout aan het zagen voor rijk Het lijkt me dat ze nog samen buiten staan
Op donderdag 04 oktober 2001 00:14 schreef Sanne het volgende:
Richard is nergens te bekennen; zit wellicht nog op het toilet
0.09 Frank zegt dat hij niks negatiefs over de anderen heeft gezegd in de dagboekkamer.
0.17 Diane : Als het aan Kelly ligt dan gaat Danielle (naar het andere team denk ik).
Het gesprek in het bad is interessant, door de bubbels kan ik het echter nauwelijks volgen.
Pascal: ,,Coos, wat heb jij voor rare dingen gedaan? (op sexueel gebied). Coos: ,,Helemaal niets, jullie denken beiden dat ik zo'n pervers mannetje ben.''
Kelly vertelt dat vandaag een rotdag had. ,,Dat komt door mijn hormonen.'' Die moet ze iedere dag slikken en daardoor voelt ze zich een aantal dagen per maand slecht. En dan zeg ik dingen waarvan ik achteraf zeg 'shit'.'' Volgens haar was vandaag Gert-Jan aan de beurt om de wind van voren te krijgen. (Gert-Jan slaapt buiten, waarschijnlijk wil hij niet bij de twee Judassen liggen.)
Ze verwachten een battle. Kelly: ,,Ik wil nu niet meer uit mijn bed hoor. Ik heb pijn in mijn voet.''
WILLEN ALLE BEWONERS HUN ZENDERS CHECKEN!!!
Gert Jan is in discussie in de tuin over hoe ze zich gedragen en misdragen in het huis. Beide streams zijn nu in de tuin... Dus dit laat BB liever zien dan de badkamer... Tja...
Frank mompelt iets.
Gert-Jan: "Je mag blij zijn dat er hek tussenzit! Waarom ben ik nou weer een pleurisleijer?". Er doen nog anderen mee aan deze 'speels' bedoelde woordenwisseling: "Jij moet je bek houen, kale!".
Richard probeert een stammetje te zagen: "Godverdomme, wat een klerezooi". Gert-Jan probeert nuttige tips te geven over het hek, maar bedenkt zich: "Laat ook maar, dat heeft mijn m'n captainsfunctie gekost, die adviezen". Hij vindt het jammer dat 'arm' geen zaag meer heeft.
Diane: "Sing me, sing me a chanson".
Ze stopt gelukkig weer na 1 regel
0.24 Andries zet de bubbels weer aan. Drie minuten later gaan ze weer uit.
0.30 Stream naar een gesprek tussen Gert Jan Richard in de tuin (het beeld staat stil in de badkamer, ik herstart de stream niet omdat dat misschien niet mogelijk is). Gert Jan : Mijn huis is op de Brouwersgracht, mijn eerste huis was ook op de brouwersgracht. Hij vertelt Richard over het stuk hout dat hij tegen zijn kaak kreeg. Frank zegt iets maar hij is niet te verstaan. Gert Jan tegen Frank : Waarom ben ik nou een pleurislijer ? Dat hoort er bij op het battlefield. Ik waardeer dat je het zegt. Jij huilt niet mee met de wolven in het bos. Richard : Je moet je bek houden kale. Frank : Ik heb niks te neuken vannacht. Richard : Even masturberen en dan naar bed. Frank : Nee, nee. Richard vertelt de bedindeling in rijk. Gert Jan : Ik lig helemaal aan het voeteneind nu. Gert Jan : Je wordt handig in het zagen. Ik vind het jammer dat de zaag is weggenomen bij arm. Het hoort op de één of andere manier niet bij rijk om te zagen.
0.36 Stream naar een gesprek tussen Frank en Diane. Frank : Ik heb lol gehad vanavond maar als ik naar mijn nest ga ben ik naar de klote. Daantje, love you. Frank zegt zelf dat hij dronken is. Diane is weer nieuwsgierig wat Frank in de dagboekkamer heeft gezegd. Frank : Niks negatiefs schat. Diane : Die bh staat nog steeds in je rug. Frank : Als ik er vrijdag nog ben zal ik het tegen je zeggen. Diane vraagt of er nog sigaretten besteld moeten worden. Frank : Ik heb er nog in mijn koffertje maar deze vind ik niet lekker. Bestel maar zes pakjes dan zien we wel. Ik ben helemaal naar de klote van dat spul (ik weet niet of hij alcohol, voedsel of medicijnen bedoelt). Ik ga echt slapen nou. Ik ga naar mijn nest.
0.42 Andries vraagt of Diane iets uit de frituur wil. Diane : Drie vlammetjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 04-10-2001 11:39]
0.55 Danielle : Ik zou wel balen als ik naar huist moest. Ik ga jullie steeds leuker vinden. Diane : Als het de laatste dag is moet je er maar gewoon van genieten. Vorige week heb ik een hele dag verspilt alleen maar aan het nerveus zijn over. Ik doe het niet meer. Ik zie nu Frank en Diane op de bank, het beeld loopt twintig minuten achter op het geluid. Diane dacht dat de anderen gisteren moe waren maar ze lagen gezellig te kleppen in bed. Ze zeggen allemaal voor de zoveelste keer dat ze zoveel dorst hebben. Diane : Ik heb ze toch alle vier opgegeten die vlammen, hoewel ik er maar drie gevraagd heb. Andries over Luv : Het was een lousy performance. We hadden er veel meer uit moeten halen. Diane : Ik vond jou heel overtuigend als meisje. Andries : Mij ? Dank je. Richard : Als ik weg moet kan ik tenminste een beetje met normale kleding weg. Andries : Dat zei Frank ook.
1.08 Richard : Wat is het trouwens anders op de tv. Het geluid valt even weg. Diane : Hier zijn de lichten heel fel. Op tv is het sfeervol. Ik vind de dagboekkamer daar (arm) leuker als hier op tv. Danielle : Mocht ik morgen naar huis gaan vergeten jullie dan niet de foto's mee te geven ? Andries vind dat Danielle leuk op een foto staat. Danielle : Ik ben ook heel leuk. Andries : Wat een kutbattle vanavond, tsjongejonge. Hij komt terug op een aantal vragen.
1.14 Andries : Zullen we morgen een keer uitslapen ? Danielle wil fietsen. Diane : Ik wordt elke keer half tien tien uur wakker. Danielle : Wil je me om elf uur wakker maken dan ? Diane : Heel veel dingen die we besteld hebben zitten er niet bij. O.a. een matje, bodylotion. Andries : Je ligt er niet charmant bij Danielle. Danielle : Ik ben ook niet charmant.
1.17 De bewoners gaan hun tanden poetsen. Diane : Schuimgel had ik besteld, is er ook niet.
Team rijk gaat naar de badkamer om tanden te poetsen. Ze zijn allemaal doodop en verlangen naar bed (geen hooi, zoals aan de andere kant... LOL).
Terwijl BB op stream 2 al 15 minuten de tegels in de tuin in beeld heeft (wat een onzin), maken de bewoners zich op voor een nieuwe dag.. een dag dat er iemand naar huis zal moeten en twee nieuwe dames (Audrey en Sandy) het BB huis in Almere zullen betreden.
1.23 u.
Diaan, Daan, Andries en Rich in de badkamer, ze voegen de daad bij het woord... tandjes poetsen dus.
Diaan zegt tegen Andries dat hij nog moet zagen, ze vraagt of ze nog moet helpen. Hij zegt van niet, hij was het alweer vergeten.
1.27 u.
Andries rommelt nog wat in de keuken, Diaan zoekt iets wat ze besteld heeft, Andries zegt dat het wel op de rekening stond. Daan en Rich zijn volgens mij richting slaapkamer vertrokken.
Andries zegt iets over de afwasmachine tegen Diane. Hij zegt dat ze kattig reageert en dat ze dat eerder ook al deed. Hij zegt dat zijn tolerantiegrens (sorry, mag ik effe kotsen ) hoog is ten opzichte van haar.
D: Hé, wist je dat de vijver helemaal troebel is geworden.
A: Tja, dat heb je soms met vijvers.
...
A: Hé, ga lekker slapen joh.
D: Nee, ik ga jou gezelschap houden.
A: Ik ga heel langzaam zagen, dit gaat zo heel lang duren.
Je hoort hem zagen
Diane besluit toch maar naar binnen te gaan.
D: Ik ga naar binnen omdat ik vermoed dat je liever hebt dat ik naar binnen ga.
A: Ja, dat klopt wel ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 04-10-2001 01:54]
1.25 Andries : Af en toe reageer je heel kattig. Diane : Dat is iets waar ik van af moet. Het is goed dat je het zegt. Andries : Net ook. Pain in my ass. In mijn dagelijkse leven zou ik dat niet slikken. Diane zegt dat ze het anders bedoelde. Andries : Mijn tolerantiegrens ten opzichte van jou is ook hoog. Diane : Die vijver is troebel geworden. Andries : Ja, dat heb je soms met vijvers. Diane : Gefeliciteerd. Andries : Is het al vier oktober ? Jij ook. Mijn gedachten gaan vooral uit naar mijn ex-kat, Kelly. Diane : Ik ga je even gezelschap houden (bij het zagen). Andries : Waarom ? Diane : Daarom.
1.29 Diane gaat toch naar bed. Andries : Ik zie je morgen. Of ik moet de andere kant op kijken. Diane : Ik ga naar binnen omdat ik vermoed dat je liever hebt dat ik naar binnen ga. Andries : Dat klopt wel ja.
De vraag is nu: Wat is er met Andries aan de hand? Er lijkt hem iets dwars te zitten. Zit hij met de battle in de maag, waar hij toch een beetje afging ondanks de overwinning... zit hij in zijn maag met gevoelens die hij heeft voor Danielle... of toch voor Diane... of is er iets anders aan de hand. Feit is dat ik Andries zo nog niet eerder heb gezien.
Als Andries eindelijk naast Danielle in bed ligt... en hij de slapende Frank voor de gein een pruik op zijn kop heeft gezet, lijkt zijn slechte humeur te zijn verdwenen. Hij begint wat over drank en dronken zijn te kletsen met Danielle (fluisterend) en de twee beginnen wat te lachen. Danielle ligt weer met een been op de dekens... Hopelijk valt ze vannacht niet weer uit bed!
(Daan en Andries zijn wel een beetje irritant bezig tegenover Frank vind ik. Die ligt net lekker te slapen en Andries gooit hem allerlei kleine dingen op zijn hoofd)
JA... het beeld is weer terug. Diane is de slaapkamer binnengekomen en opeens schuifelt Richard ook door het beeld (geen idee waar die opeens wegkomt). Het wordt allemaal erg melig nu, dus ik houd het maar voor gezien voor vannacht.
Frank is nou wakker (min of meer) en ligt hartgrondig tegen bob (Dries) te vloeken. Nie fukken teringleijer. Tis hier zeikenat.
Dries: Nee dat was gisteren, je haalt 2 dagen door elkaar
Frank: hoe laat is het
Dries: half 10
Frank: neehee, niet fukken
Diana: ik ga lopen, ga jij fietsen
Dries: zal ik effe een eitje voor je bakken Frank
Verder doen ze erg goed hun best om Frank te laten denken dat het al ochtend is. Frank klinkt ook errug dronken.
(En ik ga slapen)
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 04-10-2001 02:35]
Om 1.59 u. gaat stream 1 naar de slaapkamer. Andries en Daan liggen in bed te fluisteren. Volgens mij doet Andries de slapende Frank enkele keren na: "Nou, nou, t, t, t..."
Ik versta even niet wat ze zeggen.
Nu zie ik het. Andries heeft de slapende Frank een bruine pruik met krullen opgezet. Andries gaat even uit bed, ik weet niet wat hij doet. Volgens mij beweegt Frank even want Andries schiet terug naar zijn bed en krijgt samen met Daan de slappe lach. Frank kreunt en iemand laat een scheet.
Richard gaat uit bed, Frank maakt enkele rare geluiden, Andries en Daan liggen helemaal dubbel. Andries gaat weer uit bed, volgens mij giet hij een beetje water uit een bakje over Frank heen. Hij mompelt iets van "niet fucken nou". De stream gaat enkele keren naar de tuin terwijl Frank er weer een zin uitkraamt, er wordt opnieuw gelachen
Daarna brabbelt hij "Lekker beestje, beeste slapiedoen
... Geen water, niet fucken nou, míjn nest, godverdomme, nou, toch niet buiten of zo, lachen, tyfuslijer, nou ok, hè, wat, welterusten wijffie, niet fucken nou, niet lachen, bobbie". Dan begint hij hardop tegen Andries over het water, dat het helemaal nat is.
"Wat hoor ik nou?"
Daan: Een camera.
F: "Hoe laat is het nou?"
Het is half tien, ga je mee sporten, ga je een lekker ontbijtje maken?
F: "Nee, 'n andere ochend, ik wil een lekkere hamburger van piep. En niet fucken met mij want ik ga wakker worden"
A: Niet fucken hè Frank.
F: Wat moet je nou met je lange lul.
A: Niet fucken.
F: Nee, nee, nee, ik lekker lapen en dan gaan jullie me wakker maken.
Het is effe stil. Dan begint Frank heel zachtjes te zingen in z'n slaap en vervolgens weer te mompelen. Dan weer tegen Andries te praten over zijn natte nest, en dat hij niet in bed zeikt.
quote:offtopic]
Op donderdag 04 oktober 2001 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
Diane: "Sing me, sing me a chanson".
Ze stopt gelukkig weer na 1 regel
ze stopt meestal ,altijd na 1 regel cynix, omdat dr geheugen dan niet meer weet(gelukkig)
-Coos ziet er erg gespannen uit, voelt ie het aankomen?-
Over de battle:
C: dacht dat ie gewoonen had
F: ik ook, een punt verschil
C: twee puntjes
f: het scheelt allemaal maar net
alleen vorige keer hadfden jullie mazzel
het was een afvalrace
de hoofdstad van Noord Holland
C:Haarlem
F: ik zei Amsterdam, gelijk fout
en Kel mocht blijven zitten
en ze hadden ook een vraag over belgie, wat daar ligt,
Luxemburg..
C: zondag met voetballen
ik moet me rustig houden want ik word agressief, ga ik schoppen
-de rest slaapt nog-
F gaat zo de tafel dekken
Andries moet naar de dagboekkamer komen en krijgt te horen dat ze de cd's, die ze zelf van het budget betaald hebben, weer moeten inleveren. Ze vinden het een vreemde zaak omdat ze geen huurprijs betaald hebben maar gewoon de volledige winkelprijs. (is inderdaad merkwaardig)
Het gesprek in arm is al een paar keer gegaan over de exit vanavond. Ze lijken er allemaal wat huiverig voor te zijn, maar toch denken ze dat niemand uit hun groep de klos zal zijn.
(Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als er wel iemand van team arm eruit moet. Komen de twee nieuwe meisjes dan gewoon in de groep van Gert Jan zodat het weer 5 tegen 5 is....of moet er iemand van de groep van Andries naar de andere kant en worden de twee nieuwe meiden verdeeld? We zullen het zien vanavond!)
Frank verwacht een verrassende ontwikkeling vanavond. (zeg ik toch, P eruit. )
Ze hebben het nu over racewagens. Niet echt boeiend, dus.
Pascal's broer heeft een cabrio. (och gut)
GJ heeft geen auto van de zaak, omdat hij een cabrio wilde. Hij rijdt dus ook cabrio.
Kel zingt weer: Is everybody happy?
RIJK
diaan schreeuwt, dat frank niet moet knijpen, ze is eindelijk van dal die blauwe plekken af. *sjeee wat een schelle bek heeft die diaan eigenlijk*
Frank verteld aan Andries waar al zijn spullen liggen, als hij weg moet. Frank: Andries, pak jij maar een pakkie peuken voor jezelf. en mijn sokken, ach die waren toch goedkoop.
Andries: het komt helemaal goed.
ook mijn foto's inpakken!!
Andries verteld waar zijn spullen staan, voor het geval hij weg moet. iedereen verteld nu an iedereen waaar wat ligt.
alles wat ze besteld hebben, mogen ze niet meenemen, maar wel de beautycase. Diaan: maar ach ik ga niet. er gaat geen vrouw weg.
Andries denk dat Coos weg moet *IK HOOP T OOK*
Frank denkt dat er 2 vrouwen komen. *goedzo jongen*
andries wil aan Arm iedereen wel weghebben behalve paskwal.
wqant andries kan wel in het echt goede vrienden worden met PasKWAL
Een tijdje later zitten de rijken in de kamer en Andries is in de keuken bezig. Hij is geergerd dat het bestek niet allemaal in het bijbehorende vakje ligt. Dat blijkt Danielle te hebben gedaan. Andries blijft het een zooitje vinden en valt Danielle er op aan
(Er is duidelijk een verandering gaande in Andries... Hij begint storende trekjes te krijgen. Is dat als gevolg van iets, of komt zijn ware aard naar boven?)
Een kwartiertje later is de vrede weer teruggekeerd en wordt er weer wat gelachen over de verkleding van gisteren en het feit dat Andries er wel echt vrouwelijk uit zag. Andries is daar niet zo blij mee, maar kan er dit keer wel om lachen. Hij zegt op zijn beurt dat van de bewoners aan de arme kant Pascal wel een vriend van hem zou kunnen worden (???????????)....
Het gesprek komt weer op vanavond. Ze zijn er nog steeds van overtuigd dat er zowiezo iemand uit hun groep weg gaat. Is het niet via de exit, dan wel door het feit dat er iemand van rijk naar arm moet om in evenwicht te blijven.
(Ik zou het nog steeds belachelijk vinden, want ze kunnen ook gewoon de 2 nieuwen in arm zetten zodat het 5 tegen 5 wordt).
Het valt Diane intussen op dat de meesten erg gecharmeerd zijn van Danielle. Ze denkt dat zij degene is die door Andries naar de arme kant zal worden gestuurd.... of Richard. (Dit gebeurt dus alleen als er opnieuw iemand uit de arme kant eruit wordt gestemd).
Er wordt nog een tijdje door "gebrainstormd"....
Stream op rijk. Andries, Frank en Diane zitten te praten op de bank. Het gaat nog over gisteravond. De verkleedpartij. Frank zegt dat ie er dom uitzag.
Danielle komt binnenvallen en gaat zo ongeveer in Andries zijn nek liggen om iets uit de bank te pakken: A: " Je string hangt er half uit schat" F: "Dat vind ik wel leuk hoor'
Andries hoopt niet dat iemand van zijn team vanavond naar de andere kant moet. Frank zegt dat dat toch gaat gebeuren. Andries vind het dan fijner als er iemand dan gewoon wordt weggestuurd omdat je anders altijd scheve gezichten krijgt. Hij zelf zou het begrijpen als het met hem zou gebeuren en niemand raar aankijken, Diane ook niet zegt ze.
Diane zegt dat zij dan wel naar de andere kant gaat vooral omdat 'ze allemaal erg gecharmeerd zijn van Danielle, dus dan kun je mij het beste aan de andere kant zetten. Als er twee meiden komen vanavond dan komen die hier erbij, dus moet er iemand weg hier, dus Richard of ik.'
Andries zegt dat hij met iedereen even goed kan opschieten, dus vanuit zijn oogpunt zou hij niet weten wie er dan moet gaan. Frank zegt dat hij Diane 'loft' en Diane geeft hem een zoen. Andries zegt dat ze echt een haat-liefde verhouding hebben, de ene keer slaan ze elkaars hersens is en de andere keer is het dikke mik.
Andries vergelijkt het met een architect zijn, je moet overal rekening mee houden bij zo'n keuze. Hij denkt dat als er iemand van hun team naar de andere kant moet ze dat niet tijdens de live-uitzending gebeurt. Hij denkt dat ze daar meer tijd voor krijgen. Frank zegt dat hij altijd zal accepteren dat hij naar de andere kant zou moeten omdat het realiteit is en je daar mee moet leren leven. Andries zegt dat hij er eigenlijk niet over wil hebben maar het liever aan het moment zelf overlaat. Waarop Frank aangeeeft dat hij wel voorbereid wil zijn eventueel. Andries werpt tegen dat het net zo goed kan zijn dat iemand van hun team vertrekt, dus dat er niks valt voor te bereiden.
[Damn, wil ik weer eens streamen, gaat het geluid ervan tussen ]
Andries zegt al 20x, ik hoop dat ie aan de andere kant valt. nee, dat we dus niemand van ons daarheen moeten brengen, dan heb ik liever nog dat er iemand weggestuurd wordt. we krijgen altijd scheve gezichten.
diaan: jullie zijn allemaal gecharmeerd van Danielle, dus zal ik wel naar de andere kant gaan. en dat vind ik ook logisch.
Diaan: Frank, je denkt dat ik eruit ga vanavond he?
diaan: frank is een klootzak met een goed hart.
en ik een trut met een goed hart, en dat zijn de klooterigste mensen.
Frank: en toch hou ik van haar.
A: je moet rekeing houden met je battles die je moet winnen, dus je moet kijken wie eruit gaan. en dat is moeilijk, en ik wil dit niet alleen beslissen.
F :maar neit de laatste 5 minuten.
A: jawel, want we hebben toch wel langer dan alleen de live uitzending
F: Ja wat denk je nou zelluf!!
Paskwal roept kelly: Heej Kel kan je er even bijkomen? *nu hoor ik ze niet meer, ARM*
Blieb blieb Andries Naar de Dagboekkamer ANdries dagboekkamer
FRank: ow de spullen zijn er,
Diaan: nee, Paskwal moest net ook. *heb ik gemist*
Richard hoorde ook dat Andries met 32% aan kop stond
A: ik denk niet dat ik dan helemaal onderaan sta.
De anderen denken dit ook niet
F: ik denk dat je nog steeds de populairste bent
A: what happens happens.
er werd nog gevraagd of Dries een mededeling had, waar bb van op de hoogte moest zijn.
A: nee alleen dat we gisteravond een gekke avond hebben gehad.
heeft ze niet op gereageerd.
politiek correct antwoord zei ze.
Andries heeft t weer over dat hij zijn kant veel beter vind?
Rich: ik begin me beter te voelen, me maagpijn is helemaal weg!
ARM: nog steeds groepsgesprek
RIJK:
Rich: ik denk qua gevoel dat coos weggaat.
A Frank diane en andries kennen de nieuwe bewonders nog niet. en we mogen 1 vraag stellen. de nieuwe kandidaten krijgen 3 vragen en kelly en GJ stellen dus ook een vraag.
Je kunt vanalles vragen. Kennis vragen zijn niet belangrijk, dus van wie was de 4e president van amerika.
het is zodat we zelf een beeld kunnen vormen.
A: er is vast weer heel weinig tijd.
verder is er besproken hoe het met mij ging. ik ben zo arrogant om te denken dat ik niet ga. op bassis van de captain verkiezingen, en van vorige week de uitslagen heb ik gehoord. Andries: Patty zei: zooooooo nog steeds andries met 32, zoveel procent.
A: what happens happens.
en ze vroeg: is er nog een mededeling over wat ik beslist moet weten, of waar ik van op de hoogte moet zijn.
alleen dat het gisteren heel erg leuk was, bb zorgt goed voor RIJK. in Arm vind ik het minder, maar goed.
ook nog over gisterenavond, dat het zo close was, die captainsbattle.
Andries zegt terecht dat hij al veel gehoord heeft van Danielle en Richard over de bewoners uit Spanje, dus het lijkt een beetje zinloos. Toch besluiten ze een aantal goede vragen te bedenken.
Big Brother heeft in de dagboekkamer verder nog aan Andries gevraagd of hij zenuwachtig is voor vanavond en of hij denkt dat hij weg moet. Andries zegt dat hij niet denkt vanavond eruit te moeten.
(Niemand schijnt ook rekening te houden dat Pascal weg moet. Ze denken allemaal dat zijn actie om captain te worden positief zal zijn gevallen bij de kijkers...)
In het arme deel hebben ze het ook over de nieuwe bewoners die vanavond komen. Ze denken dat Kelly niet zo goed zal kunnen opschieten met Audrey. Ze liggen met z'n allen op de luchtbedden in de arme slaapkamer (op het hooi).
ze heeft t er over dat er dan 3 keer de stemming naar beneden gaat
R: ik ben er heel erg voor
R: ik denk nu dat wij het fysiek afleggen in deze groep
danielle is niet sterk (gelach)
A: 5 tegen 4 we zijn zowiezo sterker. allebei de dames kunnen meer dan kelly en.. ik vind gj niet fysiek sterk zwake schakel, en coos ..
pascal is een toppertje
Di: ik denk dat je kelly nu zwaar onderschat.
ze heeft meters meer op het touw
ze heeft alle gemakken van alle kanten
R: stelt voor dat danielle en hij er over beslissen daar zij ze kennen.(volgens mij weten ze al wie er komen?)
DI: je kunt vragen ben jij de gangmaker
R: of leg in het kort uit hoe zie jij jezelf
R: (ze weten t dus niet) we weten gelijk als we ze zien, wie je moet kiezen. wij hebben die lui anderhalve week meegemaakt
hij vind dus dat hij en danielle het moetenbeslissen
Da: vind dat niet zo dat zij juist een frisse kijk moeten hebben
A: ik denk wel dat we met 3 gerichte vragen moeten komen, dat verwacht bb ook
Di: het moeten zo wie zo open vragen zijn, geen nee en ja?
de andere kant mag maar 2 vragen stellen
Di: ik denk dat we ook de antwoorden van hun vragen te horen krijgen.
DA: stelt voor om een reserve vraag bij de hand te houden
I.vm dat de andere kant hetzelfde vraagt.
A: misschien beter om een situatie voor te leggen en vragen hoe ze dan reageert
(de bewoners spreken de hele tijd over ze)
is er iemand die het overneemt?
De andere vragen of hij al een vraag heeft. Frank komt nu met "Ben je geil of wil je een koekje?"
Voor de rest is het heel erg slaapverwekkend
Het gaat nu (17:30 uur) nog steeds over de nieuwe bewoners van vanavond. We wachten rustig af tot er weer wat interessantere dingen gebeuren inhet huis!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-10-2001 17:26]
Ik wil bij deze nogmaals benadrukken dat er daar bij de regie een stelletje topmedewerkers zitten die wel van wanten weten. VAKWERK!!!
quote:daar betaal je dan ook voor he
Op donderdag 04 oktober 2001 17:38 schreef scanman01 het volgende:
De regie van BB internet levert weer vakwerk af!! Het beeld op stream 1 flitst steeds van de ene camera naar de andere. Op een hebben we wel geluid de ander niet... KLASSE JONGENS!!!! Net als vorig jaar gaat het weer GEWELDIG!!!Ik wil bij deze nogmaals benadrukken dat er daar bij de regie een stelletje topmedewerkers zitten die wel van wanten weten. VAKWERK!!!
Richard is nu twee poppen aan het bestellen, etenswaren, haargel, Diane wil bodywash, en Richard wil haarlak, Diane, wil schuimgel en een borstel
Richard: Kan ik wat doen
Diane/Danielle: Kan jij dan wat?
Richard: Maar kan ik wat doen
Diane/Danielle: Nee ik kan niets bedenken sorry
En toen viel het geluid weg
quote:Dat is nog het ergste ja.. Je zult maar net in dat half uur die 2.50 betaald hebben. Ben je zwaar de klos dus!!
Op donderdag 04 oktober 2001 17:39 schreef RB-tje het volgende:[..]
daar betaal je dan ook voor he
Andries: Diane
Diane: Ja
Andries: Jouw beautycase staat in een van de vakjes
Diane: Is goed
Tuut Tuut
Wil Frank naar de dbk komen?
Diane: Hebben we nog pijnboompitten
Danielle: Oh ja die moeten erbij
Danielle: Zal ik alles maar doen dat is wel lekker daarin
Danielle (met gek stemmetje): Het leek wel of ie helemaal niet warm was
Diane: Ja hij staat te gloeien
Danielle: Wat zit hierin?
Diane: Champignonsaus
Danielle: Wie heeft die gamaakt
Diane: Dat komt uit een zakje
Danielle: Een beetj evanmezelf en uit een zakje
Diane: Juist
Frank is terug uit de dgk, het heeft iets met zijn kruisbandspieren te maken, maar het is niet gescheurd
Frank: Wat gaan we doen, gaan we verder met de kroketjes en de saus
Diane: Zolang die in de over liggen blijven ze goed, dan koelen ze niet af
Frank: Dan gaan we dat in de oven doen zo, want dat is 15 minuten
Frank: Ben blij dat de dokter heeft gezegd dat het goed is, want anders blijf je maar denken van wat het kan zijn
Frank: Enne ze komt volgende week weer terug. Het is een heel aardig wijfie (hij heeft het over de dokter): ZE zegt er is niets mis, ik moet het gewoon rustig aan doen
Andries: Mooi toch
Andries: Daar moet je niet overnadenken je gezondheid gaat boven alles
Frank: Ik heb een eigen risico, ik moet gewoon alles betalen. De eerste 250 gulden zijn voormezelf, dat is het nadeel als je particulier verzekerd ben
Andries: Ik ben moe
Richard: Ik moet toch mijn ontlasting in de gaten houden op bloed en andere rare dingen. Ze heeft nog bloed afgenomen om te kijken hoe dat was. Ik moest er in iedergeval op letten en veel drinken.
Frank: Gaan we eten ik krijg nu een beetje last van mijn maag
Richard: Gelijk maar weer ff wat water drinken weer
Frank: Gaan we eten ofeh?
Diane/Danielle: Ja
Frank: En die aardappelkroketten kunnen er ook in want die duren 15 minuten
Frank: Dan moeten we nu gaan eten
Andries: Lekker hoor
Frank: Ze kunnen je niet zo naar huis sturen, dat kan niet
Diane: Ik kan zo naar huis, mijn haar is nog nat
Frank: Wat zeg je nou net
Diane: Het ruikt gewoon lekker fris
Diane: Oh ik kan het wel handelen, als je 10 jaar geleden bij de douane kwam, was het een echte mannen wereld
Frank: Hé hè het is wel fijn dat je je schoenen uit doet maareh
Andries: Wat is er mis met mijn schoenen
Frank: Nou dat vind ik niet zo fris zo bij tafel
Frank: Diaan, Diaantje heb je 2 minuten
Frank: Nog twee minuten en dan zijn de aardappeltjes klaar
Het gesprek in "rijk" komt op sex... Danielle vraagt aan Richard wat hij eerder zou doen: sex met een van de meiden of de hand aan jezelf slaan. Richard antwoord dat hij eerder de hand aan zichzelf zou slaan. Andries zegt dat hij eerder "van bil" zou gaan dan aan zelfbevrediging zou doen.
Danielle zegt dat zij zowiezo niet aan sex in het huis zou doen, ook als ze geen vriend thuis had gehad. (Jammer dat ze haar niet vragen of ze aan zelfbevrediging zou doen..... gemiste kans!!)
Richard denkt dat het nog tot een sexuele uitspatting zou kunnen komen tussen Andries en Diane. Andries verwacht wel dat er nog een uitspatting van Diane zal komen, maar weet niet of dat met hem zal zijn (Andries wil die uitspatting 100 keer liever met Danielle beleven)....
De anderen komen erbij zitten en het gesprek over sex eindigt.... Dan wordt er weer over "nietszeggende" zaken gesproken....
Danielle: Eet smakelijk
Frank: Nou het smaakt goed
Andries: Jongens eet smakelijk
Frank: We kunnen wel een restaurant beginnen
Andries: Zou je willen
Frank: Daar wordt je niet ziek van hoor
Diane: We hadden ze toch wat langer moeten bakken
Andries: Frank, heb je gezien dat ze de lampen aan hebben gezet op het battlefield
Danielle(met gek stemmetje): Lekkere pijnboompitten
Diane praat nu met Pascal over vanavond. Ze geven beide toe dat ze spanning voelen maar niet echt zenuwachtig zijn. Ze zegt dat het beeldje bezorgd is omdat Diane er vanavond uit moet. BB schijnt te hebben gezegd dat ze haar het beeldje speciaal wilden brengen VOORDAT de uitzending begint. Volgens hun is dat een teken dat Diane eruit gaat. Frank denk dat dat helemaal niet hoeft... en dat er vanavond geen vrouw uit moet volgens hem.
Diane denkt dat Andries gaat kiezen voor één van de twee meiden, als er vanavond iemand van rijk naar arm moet. Ze hebben het er nog niet over gehad omdat Andries dat pas wil doen als het een feit is dat er iemand van rijk naar arm moet! Danielle zegt dat zij denkt naar arm te worden gestuurd door Andries (denk het NIET!!!!!)
Ze kletsen nog een tijdje door over wie er weg moet en wie niet!
Andries tegen Diane: Je truitje zit de hele dag al een beetje scheef (pfffff, tjongejonge)... Diane antwoord: "Weet ik, maar toch bedankt".. en loopt meteen weer weg. Andries zegt tegen Frank dat ze vast weer een battle zullen krijgen vanavond... net als vorige week.
Volgens Frank is Gert Jan doodsbang voor vanavond (lijkt me niet nodig)...
Team rijk zit heel lui met een drankje in de hand op de bank en de luie stoelen en blijven nog een tijdje kletsen over vanalles en nogwat... (niet boeiend genoeg om hier verslag van te doen)...
Danielle zegt dat zij het het laatst gedaan heeft de avond voordat ze in het huis ging (wie had dat verwacht).
Richard heeft geen partner op dit moment dus antwoord niet.. Danielle zegt dat je toch ook sex kunt hebben zonder partner... (bedoelt ze nou masturbatie????)...
Andries begrijpt dat ze de laatste ejaculatie bedoelt. Danielle zegt "Zeg nou maar.. als ik het gedaan zou hebben zou ik het ook zeggen"... Richard geeft toe dat hij zichzelf heeft afgetrokken in Spanje omdat daar geen camera's zijn. Danielle zegt dat hij het hier ook wel mag doen.. overal, alleen niet in haar bed! Danielle is één en al oor en lijkt dit onderwerp bijster interessant te vinden. Ze wil meteen ook alles horen over de andere mannelijke bewoners.
Frank wil nu weten of hij Nancy heeft bevredigd in Spanje. Richard wil niet antwoorden en ook Danielle, die blijkbaar alles weet, geeft geen antwoord.
Andries zegt dat het hem allemaal niets interesseert (ja.. dat geloven wij meteen Andries... jij wilde een paar dagen geleden uren over sex kletsen, maar goed...).
Dan stokt het gesprek ook meteen en veranderen ze van onderwerp.
"Oooow, als ik er toch zo uit moet. Terwijl ik er zo uit zie..."
Helaas geen beeld, behalve op die postzegel in vieren. De snik klonk levensecht maar je weet het maar haar maar nooit.
De camera zoomt in op Kelly... Ze ziet er erg niet uit. Als een verzopen katje gaat ze eenzaam op het bankje in de tuin zitten, af en toe een trekje nemend van haar sigaret.
In het rijke deel zit team Andries te praten met Pascal, die speciaal voor de gelegenheid een geel Big Bother t-shirt heeft aangetrokken. Volgens Frank is de eerstvolgende battle een battle tussen de twee nieuwe bewoonsters.
Kelly begint weer te huilen in de tuin. Gert Jan zegt "Je hebt geen arm nodig toch??". Kelly zegt "nee".
Diane gaat vragen: Wat doe je in het dagelijks leven, thuis, om in conditie te blijven.
Frank: Leg in je eigen woorden uit wat in je cv staat over opleiding en werkervaring.
Ries geeft nu alvast de mogelijke antwoorden van alle toekomstige bewoners. Hij weet van al die mensen wat ze doen voor werk.
Andries gaat ze de situatie van de appel die GJ gepakt had voorleggen met de vraag hoe zij in die situatie zouden reageren.
Andries hoopt dat ze na die vragen nog kunnen overleggen wie ze in hun team willen. Als dit niet mogelijk zou zijn, dan gaan ze seintjes gebruiken. Ze nemen alle mogelijke combinaties van nieuwe bewoners door.
Frank oefent nogmaals zijn vraag. Ze willen dus hun opleiding weten.
Ries: Die twee die aankomen zijn wel bloednerveus.
Richard denkt dat zij ze niet zullen zien, dat ze ergens achter staan of zo.
Ze hebben goede kleren aangetrokken. Frank zegt dat hij daar in geen geval mee in een modderbad duikt.
Diaan denkt dat er niet zo'n battle komt: Het wordt anders wel voorspelbaar als er elke week....ehm.
De bewoners zijn zich gereed aan het maken voor de uitzending. Allemaal nog een keertje naar de wc?
Ries loopt te fluiten en water te drinken. (zenuwen?)
Daan doet haar rok goed en zegt dat ze een wind moet laten.
Diaan: dan moet je maar effe naar buiten toe. (het is geen geur-tv!)
Schijnbaar klinkt er een tuuttuut.
Diaan: Wat werd er gezegd?
Frank: Pascal.
Ze lopen hun vragen te repeteren. (is ook heel moeilijk.)
(Ik denk dat er wel een kans bestaat dat de drie van team Andries en de 2 van team GJ vragen moeten stellen aan iemand van wie ze het uiterlijk EN de naam nog niet kennen... Dat ze dus puur moeten kiezen voor diegene die de beste antwoorden geeft. Ze gaan er nu nog vanuit dat ze gewoon de naam weten van de persoon aan wie ze de vraag gaan stellen, maar dan zou het inderdaad zinloos zijn omdat ze van de ex-spanje bewoners al weten wie voor hun team het beste is. Als dit gebeurt denk ik dat de nieuwe bewoners de vragen vanuit de studio bij Patty gaan beantwoorden.... en dus ZONDER dat Patty hun naam noemt... Maar dit is natuurlijk puur speculatie!)
In de verte zie ik de arme kant door het hek heen. Ook daar lopen ze op en neer, van binnen naar buiten. Kelly vraagt aan Danielle nog wat lipgloss. Daan zegt: Ja pak maar.
(dat mag toch niet?!)
Ries en Frank zitten op de bank. Daan gaat er tussenin zitten.
Andries: Zeg jongens, dit is het laatste moment met ons vijven.
Ries: Het zij zo, als ik ga dan ga ik.
-zendercheck-
Ries: Ik ben zenuwachtig. Vorige week zat ik in die bus. Wat ook erg was, toen stonden we in Spanje op het vliegveld en wilde je wat drinken gaan kopen. Daar moest je dan ook nog om vragen ook nog!
Ze kijken op hun horloges. Nog 1 minuut dan begint de live-uitzending.
Ries: zullen we vast buiten gaan staan?
Ze besluiten te blijven zitten. Frank: dan krijgen we zo wel te horen waar we naar toe moeten.
Frank tegen Daan: Wat zijn we eigenlijk een leuk stel hè?
Daan is nerveus. Frank knuffelt haar en geeft haar een bemoedigend kusje op haar wang. (oh wa lief)
(Het gaat bijna beginnen, dus ik verhuis naar de bank. Laterzzz)
Het is nu 22:30. Ik vraag me af wat er gebeurt als er iemand van het team van Gert Jan weg moet zometeen. Mag Andries dan Audrey meteen naar de andere groep sturen of moet hij iemand van de "oude" bewoners kiezen....
Zometeen dus een transsexueel en een lesbienne in de groep van Gert Jan... Als dat niet gezellig wordt!!!!
Richard is intussen exit.
(voor mij niet echt een verrassing, omdat hij haast niet is opgevallen en mensen niet iemand als hun favoriet kiezen die totaal niet opvalt).
Kelly wil nu al wel sprinkhanen gaan opeten. Sandy zegt dat ze nog niet meteen naast Kelly komt liggen, maar eerst nog een nachtje afscheid wil nemen van Audrey (gaat ze in de kamer slapen naast het hek???)
Pascal wil gaan douchen.... Danielle gaat Audrey helpen om wegwijs te worden.
Frank en Gert Jan zitten naast het hek met elkaar te praten. Frank snapt niet dat hij er nog niet is uitgestemd. Gert Jan zegt dat de kijkers aan hem wennen waarschijnlijk. Diane ergert zich aan de rotzooi in het arme deel. Gert Jan bezweert haar dat hij alles netjes heeft gewassen...iedere dag.
Frank zegt dat de exit van Richard een totale verrassing voor hem was. Gert Jan loopt naar Kelly en zegt dat Frank vanavond eigenlijk naar huis wilde (????). Kelly zegt dat ze dat ook niet wist.
Intussen zegt een prettige stem dat de bewoners de "alarmtasjes" in de dagboekkamer moeten leggen (geen idee wat dat zijn)
Audrey en Sandy zijn nog een beetje terughoudend.
Het beeld gaat naar het hek, waar ze de alarmtasjes van de bewoners aan het checken zijn. Daarna moeten ze in de DBK en worden ze door BB doorgegeven naar de juiste bewoners.
(BB had verwacht dat Andries' team de battle zou winnen, denk ik)
BB roept om dat de bewoners niets door mogen geven, alleen de tasjes nakijken.
22.58 Sandy in gesprek met Kelly in de keuken. Sandy heeft twee en een half jaar verkering gehad. Het is nu een jaar uit. Gert Jan en Frank kletsen bij het hek. Frank : Ik verwacht niet dat het publiek mij leuk vindt. Gert Jan : Ik denk dat het publiek jou steeds leuker gaat vinden. Er is toch niks mis met jou. Diane komt er bij : Je verlaat het netjes en dan verwacht je dat je weer netjes terug kan komen. Gert Jan : Ik heb alles gewassen dat ik aan heb gehad. Frank : Ik had niet verwacht dat Richard zou gaan. Gert Jan : Ik ook niet.
23.01 In de woonkamer. Gert Jan : Wist jij dat Frank naar huis wilde ? Kelly : Nee. Gert Jan : Ik hoor het ook net. De speaker geeft informatie aan Audrey en Sandy.
23.04 Ik heb een paar minuten gemist. Gert Jan : Ik krijg opeens een hele strip pillen in mijn handen. Speaker : Jullie mogen niks aan elkaar overgeven. Diane : Ik heb geen broek om aan te trekken en ik ga niet met een korte broek lopen. Sandy kletst met Danielle bij het hek, er is geen geluid bij.
Het beeld gaat nu van de slaapkamer naar de keuken. Het geluid is meestal ver weg, dus ik kan flarden verstaan.
P: Frankie boy, kan ik deze in je tas doen?
F: Ja.
Slaapkamer weer.
Coos wil meteen gaan douchen. Kel, die zich net heeft omgekleed, vraagt of ze wel willen opschieten, want ze wilde eigenlijk ook meteen gaan douchen.
Sandy is het regelement aan het lezen.
BB: Sandy, de verwenkamer is open voor je koffer.
S: Mooi.
Sandy probeert de geurtjes uit.
Kelly: Je mag gewoon een kastje pakken hoor.
Sandy: Ja, ik vraag het maar aan jou.
Beeld van de badkamer waar Coos, GJ en Paskwal aan het douchen zijn. (ik hoop dat ze morgen weer naar de andere kant moeten)
Ze bespreken nu al welke bewoners er mogelijk volgende week komen.
Sandy loopt in de slaapkamer haar koffer uit te pakken. Ze vindt het geweldig dat ze meteen naar rijk mag.
Kel is blij weer in rijk te zijn, vanwege het vieze eten in arm.
S: Wat eet je daar dan.
K: Brood wat je zelf moet bakken, water, soms krijg je chocola.
S: En als je daar dan 5 dagen zit!
K: Ja echt erg.
(ik ga brimstone kijken)
Intussen is nog altijd niet duidelijk wat de nieuwe battle nou precies inhoud. Er staan twee bakken met "enge" beestjes, maar niemand weet wat ze er mee aan moeten.
23.22 Er is weer geluid, enigszins blikkerig, bij breedbandstream 1. In de slaapkamer. Kelly vertelt Sandy over het dieet aan de arme kant. Kelly : Als je uit de douche komt ben je direct weer vies. Sorry dat ik er zo bij zit. Ik ruik niet lekker. Kelly vraagt hoe Sandy het vindt. Sandy : Het is groter als op tv. Kelly : Ik ben zo blij dat ik er nog in zit. Kelly zit te eten. Sandy had niet zo snel een battle verwacht. Kelly : Ik had zo zin in chocola. Let maar op, we krijgen zo weer een battle, ik zit alweer helemaal te zenuwlijden. Coos en Pascal zijn inmiddels ook in de slaapkamer.
23.28 Pascal : Kwam Patty nog naar jullie toe ? Sandy : Ja, ik schrok er van. Ik zie Patty niet iedere dag. Sandy heeft niets meer van het BB huis gezien de afgelopen week. Pascal vertelt over de battles die hij heeft meegemaakt. Coos : Heb je geen gegil gehoord van mensen bij de poort ? Sandy : Nee. Coos : Verleden week hoorde ik allemaal gegil van mensen. Sandy : Hoe vond je de eerste keer douchen hier ? Coos : Dat deed me niet zo heel erg veel. Het valt reuze mee. Alleen poepen is een probleem. Sandy : Ik kan het thuis al niet als er iemand op de gang loopt. Coos zegt dat hij af is gevallen. Coos : Heeft Ed het nog naar zijn zin ? Sandy : Ja, Ed heeft het altijd naar zijn zin. Coos : Toen wij weggingen was er nog een ruzie tussen Ed en een bewaker. Hoe is dat afgelopen ? Sandy : Je hoort het zelf wel van hun als ze het kwijt willen. Speaker : Wil Pascal naar de dagbeokkamer komen ? De stream gaat naar een lege woonkamer.
(Ik heb al gesuggereerd in een andere topic dat Andries misschien toch een meidengek is en kiest voor iemand bij wie hij een kans maakt.... en dat is dus niet een lesbienne)
Diane begint er weer over tegen Pascal en Coos dat het een zooitje is in het arme deel. Coos zegt dat ze totaal geen rekening met een battle hadden gehouden en dat ze anders de boel wel hadden opgeruimd. Diane reageert dat ze dan geen goede captain hebben (met een glimlach)... Toch is het duidelijk dat ze behoorlijk baalt van de puinhoop in het oude deel. Pascal en Coos reageren dat Diane niet moet verwachten dat iedereen net zo netjes is als zij.
23.45 Coos tegen Sandy : Frank, eh, Frenk is echt een wereldgozer. Andries tegen Audrey neem ik aan : We hebben nog een paar kranten van de ramp in Amerika. Die kun je morgen lezen. Een paar hebben we opgefikt maar een paar kun je nog lezen. Danielle instrueert Audrey hoe ze haar zender moet dragen. Danielle fluistert : Ik heb hier de vorige keer tien dagen gezeten. Ik had allemaal haaruitval. Sandy gaat bij het hek staan. Danielle vertelt dat ze foto's gekregen hebben van de twee nieuwelingen. Kelly : Ik wil mijn eigen scheermesjes. Mijn scheermesjes wil ik gewoon hebben.
23.58 Coos kletst met Diane bij het hek. Diane : Ze hoeven in ieder geval niet lang te wachten om elkaar te kunnen zien, Nancy en Richard.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 05-10-2001 00:01]
Gert Jan spreekt Frank erop aan dat hij niet snapt dat hij weg wil. Hij legt uit dat hij Frank net begon te waarderen en dat hij zoiets totaal niet verwacht had. Frank zegt dat hij wel doorgaat. Dat zijn zoontje binnenkort jarig is blijkt ook mee te spelen in het gevoel van Frank. Gert Jan gaat naar het hek en geeft hem een vriendschappelijke hand.
Sandy is in de BB tijd al 4 kilo afgevallen. Gert Jan denkt dat hij al wel 7 kilo kwijt is.
(Gert Jan en Frank worden met de week geschikter trouwens)
Sandy staat wat te luisteren in haar legeroutfit. Ze heeft ook een wat zware stem, dus past wat dat betreft wel goed bij Kelly
En hier weer verder:
Streamverslagen 5 oktober 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |