abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:25:49 #201
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25753205
Raid van gister avond was een groot succes alleen blizzard laat weer zien dat hun servers daar niet tot in staat zijn (om het goed te kunnen draaien)
Elke actie wat je deed kwam met 30 seconden vertraging in het beeld.
das wel jammer
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25753667
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:47 schreef engessa het volgende:
Sil! Cyn! Verraaiers! Ik ben een paar dagen aan het werk en jullie gaan weg uit de guild

Check trouwens www.purepwnage.com voor een nieuwe aflevering van deze leuke serie met een flink WoW tintje. Vooral het nummer wat gebruikt word in deze aflevering is hilarisch!
Waar staat die nieuwe episode dan, ik zie alleen de aankondiging?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:14:53 #203
17061 mvt
blame Canada
pi_25754215
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Is er echt ook grafisch iets veranderd? Ik dacht dat ik het me maar inbeeldde.

Net nog even gequest met een kereltje van 11 die doorging tot 6, de jeugd van tegenwoordig .
Zenekakar?? Daar ben ik nog mee doorgegaan tot 4uur, ben als 14 priest nog ff te zwak om in mijn eentje 5 lvl 16 troggs tegelijk te killen.

Trouwens, valt me wel op dat er redelijk wat jonkies rondlopen zeg. Hij was soms wel wat brutaal. Ik vroeg of ie een axe nodig had (hij was pally, ik enchanter). geen reactie. Even later een dagger, hij zegt "n" geen idee natuurlijk dat ie daar need mee bedoelde, gaat ie zeuren dat ik ging rollen terwijl hij need zei

Gaat die eikel later zelf rollen op cloth gloves en als ik dan zeg dat als ie eerst gaat zeiken hij niet zelf moet rollen.

Maar meneer zeikte natuurlijk eerst niet
Hij heeft daarna alles gepast
We were to understand there would be pie and punch?
pi_25759632
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:37 schreef DigiJasper het volgende:
Goh, en iemand die nog een winkel weet die wél de Time Cards heeft / snel weer op voorraad? wil weer spelen
Log in, en speel
Bij mij is die login in ieder geval bugged ofzo, en ik kan dus gewoon inloggen met een frozen account. Doe dit nu al een tijdje, en er zijn er nog een stuk meer die dat doen. Blizzard heeft er nog niks over gezegt
pi_25762073
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raid van gister avond was een groot succes alleen blizzard laat weer zien dat hun servers daar niet tot in staat zijn (om het goed te kunnen draaien)
Elke actie wat je deed kwam met 30 seconden vertraging in het beeld.
das wel jammer
[[url=http://img212.exs.cx/img212/1121/groteraid4od.jpg]afbeelding][/URL]
jullie konden gewoon met 100+ man ofzow niet eens de crossraods pakken

eruit geschopt door een zooitje ravenblood, andere horde, guards + lag
hardcoholic
pi_25762656
migwi waren leuke gevechten in western plague lands

ik pakte je de eerste keer, toen wou je mij ganken toen ik bezig was met mob, dat mislukte helaas voor je

toen molde je mij oten ik maar heel weinig hp over had door gevecht met mob en daarna corpse campte je me vooral laatste keer was grappig, jij shoadowmeld naast me corpse w8ten helaas had ik je in ghost al lang gezien en spawnde naast je had alleen te weinig mana om te winnen
hardcoholic
pi_25769508
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Ferdii het volgende:
migwi waren leuke gevechten in western plague lands

ik pakte je de eerste keer, toen wou je mij ganken toen ik bezig was met mob, dat mislukte helaas voor je

toen molde je mij oten ik maar heel weinig hp over had door gevecht met mob en daarna corpse campte je me vooral laatste keer was grappig, jij shoadowmeld naast me corpse w8ten helaas had ik je in ghost al lang gezien en spawnde naast je had alleen te weinig mana om te winnen
Nou, eerlijk gezegd vond ik 't nogal lame om mij aan te vallen als ik met mobs bezig ben.
En dan ook nog eens, iedereen weet dat Shamans dik winnen van Hunters dus dan is 't al helemaal lame om me tijdens mijn fight aan te vallen.
Maar goed, you killed me twice, I killed you twice.. Alleen stom dat ik Scatter Shot gebruik en dan pet niet terughaal zodat Scatter Shot niks uitmaakt. Ging mis.. Naja...
See ya around
pi_25769776
weet iemand hier misschien of/wanneer de pre-paid game cards hier in Nederlandse winkels verkocht gaan worden, en in welke winkels ze te verkrijgen zullen zijn?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25770588
Ik heb slachtoffer van racisme! Toen ik in de Darkshire Townhall in wou waren er een hele zooi night elves die in een soort ludieke actie de NPC's aan de praat hielden. Nu kon ik niet als mens zo'n NPC te spreken krijgen om een quest af te maken.

Ik hoop dat alle nacht elven gaan liggen en doodgaan.
  zondag 27 maart 2005 @ 00:46:33 #210
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25772053
Jongens zit met een probleem.
Mijn pc stond vast tijdens het laden van instance dus ik werd uit wow gekickt.
Nu wil ik weer inloggen maar kan ik niet.
Er staat instance server is not avaible.
nu zit ik dus vast met me lvl 44 hunter
wat moet ik doen? HELP!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 27 maart 2005 @ 00:52:14 #211
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25772191
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb slachtoffer van racisme! Toen ik in de Darkshire Townhall in wou waren er een hele zooi night elves die in een soort ludieke actie de NPC's aan de praat hielden. Nu kon ik niet als mens zo'n NPC te spreken krijgen om een quest af te maken.

Ik hoop dat alle nacht elven gaan liggen en doodgaan.
Huh? Kan dat dan? Volgens mij kan gewoon iedereen tegelijkertijd met NPCs praten

En wat betreft spelen met een frozen account: ik heb vandaag heerlijk gespeeld met m'n dwergje, terwijl m'n account door een high level mage zo vastgevroren als maar zijn kan was .
pi_25772578
3 gekilled door een piemel die level ?? was terwijl ik aan het vechten was. How low can you go .

Toch weer een leuk dagje gehad, de hunter roeleert echt . Je kunt er op zoveel verschillende manier mee spelen dat het niet saai wordt .
  zondag 27 maart 2005 @ 05:58:42 #213
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25774951
Rawr

zondag 27 maart 2005 @ 10:22:49 #214
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25775569
ik was met lvl 33 palladin dwerg in gnomeregan. zat in een groep met een nightelf druid en nog 1 human pallading beide lvl 26/28. opeens kwam er een orc warlock van lvl 38 die de human palladin doodde. in het begin stond ie te wachtten om te zien wat we deden, maar we negeerden hem eerst.

ik revivede de human pally, die healde zichzelf en in de tussen tijd ging ik achter die orc warlock aan. Stun, seal van light gebruikt zodat de party met elke klap wat HP trug kreeg en dan seal of command gebruikt. die gast rende weg in een kamer met teleporter. wat een lame gast was die zeg.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_25777501
anders kom je cyndane steeds vaker tegen, gisternacht weer op het meer in winterspring

was samen met een lvl 59 rogue daar aan het grinden, kom cyndane eraan met een mageen der waren als 3 mensen ebzig grinden daar, dus toen meosten ze maar dood

rogue stealth achter hun 2, ik beetje uitlokken met taunt enz en rogue ambushed mage toen erop gesprogen en waren dood binnen paar sec

helaas werd ik terug gepakt toen rogue was gan slapen
hardcoholic
pi_25780716
hoe heet jij dan ferdii
pi_25780995
ingame naam is xearathos, ben nu lvl 56 tauren shaman
hardcoholic
pi_25781647
Effe vraagje over de screenshots: die komen in mapje terecht als tga-bestand.. kan ik deze omzetten zodat ik er iets mee kan of is het de bedoeling dat ik met ctr-c / ctrl v ga klooien in paint?
  zondag 27 maart 2005 @ 16:02:02 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25781794
Whoo hoo, met hulp van wat guildmaatjes nu al mijn Enchanted Blood Robe te pakken.

http://www.thottbot.com/?i=4101

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25786627
Ik was vanochtend aan het klooien met macro's en nu ben ik er helemaal gek van
Ik heb nu een macro die iemand begroet en die doet tegelijk /wave /greet /salute /hug /s Hail to you, <naam>

Ook heb ik een leuke macro gevonden op het wow forum voor de hunter, laat gelijk de pet aanvallen als je de hunters mark plaatst

I macro
pi_25787195
quote:
Op zondag 27 maart 2005 12:38 schreef Ferdii het volgende:
anders kom je cyndane steeds vaker tegen, gisternacht weer op het meer in winterspring

was samen met een lvl 59 rogue daar aan het grinden, kom cyndane eraan met een mageen der waren als 3 mensen ebzig grinden daar, dus toen meosten ze maar dood

rogue stealth achter hun 2, ik beetje uitlokken met taunt enz en rogue ambushed mage toen erop gesprogen en waren dood binnen paar sec

helaas werd ik terug gepakt toen rogue was gan slapen
Whehe, you guys got lucky the first time. Ik wilde net een freezing trap neerplaatsen en flare gebruiken mdat ik 't niet vertrouwde. Net te laat

Daarna was je wel 't haasje zeg, maar wtf was dat, ik kill je, sta je opeens weer half levend op
Gelukkig bemoeide de mage zich er toen wel mee
pi_25795992
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:24 schreef Ferdii het volgende:
ingame naam is xearathos, ben nu lvl 56 tauren shaman
hm oke zal je wel is grijpen als ik je zie stink horde ook
pi_25798528
quote:
Op zondag 27 maart 2005 19:38 schreef Migwi het volgende:

[..]

Whehe, you guys got lucky the first time. Ik wilde net een freezing trap neerplaatsen en flare gebruiken mdat ik 't niet vertrouwde. Net te laat

Daarna was je wel 't haasje zeg, maar wtf was dat, ik kill je, sta je opeens weer half levend op
Gelukkig bemoeide de mage zich er toen wel mee
was dus reincarnate, hebben ze in nieuwe patch gefixt zodat het geen ressurection sickness meer gaf, errug handig nu

enne volgens mij was het niet de mag emaar die paladin die zich er mee bemoeide die lvl 60 paladin hadden we al aantal keer gepakt omdat lake te druk was voor iedereen
hardcoholic
  maandag 28 maart 2005 @ 02:54:10 #224
62182 Georges
That's the shit
pi_25798863
Misschien een wat domme vraag, maar wat is de lol nog als je level 60 hebt gehaald?
Behalve raiden dan.

Gaat je xp nog door dan?
Je kan geld verdienen en dungeons doen om nog leukere spullen te krijgen, maar verder?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25799501
verder:

ganken, items krijgen, high instnace doen, epic mount, pvp, later battelgrounds, rond huppelen zonder lvl verpichtinegn, mensen uit guild helpen, met ze alle raid bosses killen enz ez
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')