Waar staat die nieuwe episode dan, ik zie alleen de aankondiging?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:47 schreef engessa het volgende:
Sil! Cyn! Verraaiers! Ik ben een paar dagen aan het werk en jullie gaan weg uit de guild
Check trouwens www.purepwnage.com voor een nieuwe aflevering van deze leuke serie met een flink WoW tintje. Vooral het nummer wat gebruikt word in deze aflevering is hilarisch!
Zenekakar?? Daar ben ik nog mee doorgegaan tot 4uur, ben als 14 priest nog ff te zwak om in mijn eentje 5 lvl 16 troggs tegelijk te killen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Is er echt ook grafisch iets veranderd?Ik dacht dat ik het me maar inbeeldde.
Net nog even gequest met een kereltje van 11 die doorging tot 6, de jeugd van tegenwoordig.
Log in, en speelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:37 schreef DigiJasper het volgende:
Goh, en iemand die nog een winkel weet die wél de Time Cards heeft / snel weer op voorraad? wil weer spelen
jullie konden gewoon met 100+ man ofzow niet eens de crossraods pakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raid van gister avond was een groot succes alleen blizzard laat weer zien dat hun servers daar niet tot in staat zijn (om het goed te kunnen draaien)
Elke actie wat je deed kwam met 30 seconden vertraging in het beeld.
das wel jammer
[[url=http://img212.exs.cx/img212/1121/groteraid4od.jpg]afbeelding][/URL]
Nou, eerlijk gezegd vond ik 't nogal lame om mij aan te vallen als ik met mobs bezig ben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Ferdii het volgende:
migwi waren leuke gevechten in western plague lands
ik pakte je de eerste keer, toen wou je mij ganken toen ik bezig was met mob, dat mislukte helaas voor je![]()
toen molde je mij oten ik maar heel weinig hp over had door gevecht met mob en daarna corpse campte je mevooral laatste keer was grappig, jij shoadowmeld naast me corpse w8ten helaas had ik je in ghost al lang gezien en spawnde naast je
had alleen te weinig mana om te winnen
Huh? Kan dat dan? Volgens mij kan gewoon iedereen tegelijkertijd met NPCs pratenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb slachtoffer van racisme! Toen ik in de Darkshire Townhall in wou waren er een hele zooi night elves die in een soort ludieke actie de NPC's aan de praat hielden. Nu kon ik niet als mens zo'n NPC te spreken krijgen om een quest af te maken.Ik hoop dat alle nacht elven gaan liggen en doodgaan.
Whehe, you guys got lucky the first time. Ik wilde net een freezing trap neerplaatsen en flare gebruiken mdat ik 't niet vertrouwde. Net te laatquote:Op zondag 27 maart 2005 12:38 schreef Ferdii het volgende:
anders kom je cyndane steeds vaker tegen, gisternacht weer op het meer in winterspring
was samen met een lvl 59 rogue daar aan het grinden, kom cyndane eraan met een mageen der waren als 3 mensen ebzig grinden daar, dus toen meosten ze maar dood
rogue stealth achter hun 2, ik beetje uitlokken met taunt enz en rogue ambushed mage toen erop gesprogen en waren dood binnen paar sec
helaas werd ik terug gepakt toen rogue was gan slapen![]()
hm oke zal je wel is grijpen als ik je ziequote:Op zondag 27 maart 2005 15:24 schreef Ferdii het volgende:
ingame naam is xearathos, ben nu lvl 56 tauren shaman
was dus reincarnate, hebben ze in nieuwe patch gefixt zodat het geen ressurection sickness meer gaf, errug handig nuquote:Op zondag 27 maart 2005 19:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Whehe, you guys got lucky the first time. Ik wilde net een freezing trap neerplaatsen en flare gebruiken mdat ik 't niet vertrouwde. Net te laat
Daarna was je wel 't haasje zeg, maar wtf was dat, ik kill je, sta je opeens weer half levend op![]()
Gelukkig bemoeide de mage zich er toen wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |