Kijk eens bij de interface settings van WoW. Er zitten nu standaard extra bars en een quest tracker in het spel. Iemand ook opgevallen dat de graphics stukken beter zijn geworden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:18 schreef S3rp3nt het volgende:
geen plugins deden het bij mij:S ik heb ze nodig om te spelen, iig mijn extra bars:S
weet iemand niet waar ik een al geupdate versie vandaan haal?
Eerste wat ik deed was die dus uitzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:16 schreef Absinth het volgende:
Je hebt nu ook van die tekst ballonnetjes als je lult, wel grappig
Verder wil ik mn extra bars weer terug, die van Blizz zuigen
Ballonnetjes nog niet gezien, maar de interface opties vind ik juist prima !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:16 schreef Absinth het volgende:
Je hebt nu ook van die tekst ballonnetjes als je lult, wel grappig
Verder wil ik mn extra bars weer terug, die van Blizz zuigen
En dat erwijl druids eigenlijk altijd gewild zijn vanwege hun veelzijdigheidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
True, rogues die me niet backstabben die trap ik helemaal lens. Maar zodra ze stealthed de eerste hit bij mij krijgen lig ik al gauw op me rug op weg naar de Spirit Healer.
Ben ook groot fan van Warlocks, die Soulstone, Summoning, pets en damage-dealing vind ik super om te hebben. Helaas kan ik er bijna nooit mee groupen (niet 1 van de main classes; Pally, Warrior, Mage, Priest). Hunters worden dan meestal nog wel meegenomen maar velen zien Warlock als een in de soep gedraaide Mage.
Come to think of it, ik speel echt NOOIT samen met Druids :/
Je moet je interface mapje leeghalen, dan kun je in WoW bij interface options alles instellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:40 schreef Georges het volgende:
Ik vind de graphics er zeker op vooruit gegaan. Het is allemaal wat sfeervoller, en de lichteffecten zijn mooier.
Jammer alleen dat cosmos het niet meer goed doet. Hoop dat ze snel met een update komen.
Die extra bars werken bij mij niet, misschien omdat cosmos erop staat al heb ik die uitgeschakeld.
GRRRR....quote:Beste klant,
Onlangs heeft u de ‘World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card
(60 Dagen)’ bij ons besteld.
Onze leveranciers hebben echter laten weten dat dit artikel
een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw
bestelling eind volgende week (2 april) zult ontvangen. Onze
excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Cosmos alpha versie werkt inmiddels wel prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet je interface mapje leeghalen, dan kun je in WoW bij interface options alles instellen.
Dat dacht ik dus ook maar alles is nu net iets meer blurred lijkt hetwel woordoor er veel meer sfeer inzit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Is er echt ook grafisch iets veranderd?Ik dacht dat ik het me maar inbeeldde.
mijn FPS is ieder geval een stuk hoger nuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar alles is nu net iets meer blurred lijkt hetwel woordoor er veel meer sfeer inzit.
FSAA en Full Screen Glow werken nu samen. Bovendien is Full Screen Glow nu per default aan in plaats van uit, en er zijn wat onderwater-effecten toegevoegd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:01 schreef Lexie het volgende:
Is er echt ook grafisch iets veranderd?Ik dacht dat ik het me maar inbeeldde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |