Nou ja, dan gaan we maar ff wat anders doenquote:Update 14:40
We're experiencing some database problems, and currently expect the downtime to last for another 2 hours.
Vind je? Ik vind mijn dansje nogal saai. Alleen dat door de knieën gaan heeft wel iets, verder vind ik 't maar pauper. Net als onze jokes. /boredquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:01 schreef Laptoptekoop het volgende:
Nog ff over het dansen, misschien danst een male undead leuk, maar een female NE danst natuurlijk het best.
dat waren we toch al bij CaC?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:48 schreef Migwi het volgende:
Let wel lieve mensen: Als Sil en ik onze NE Rogues eenmaal gestart hebben wordt het Fokkers Guild waarschijnlijk KoS
dan heb ik meteen nog een verzoekje aan jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef Migwi het volgende:
HEY, misschien is mijn leatherworking straks wel gefixt!!
I doubt it though
En mocht 't gefixt zijn, wat wenst de Warrior dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef mvt het volgende:
[..]
dan heb ik meteen nog een verzoekje aan je
Ze hebben dus nix geleerd van de USA update. Die had dezelfde problemenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan we maar ff wat anders doen![]()
Van 5 minuten terug!quote:The maintenance of the World of Warcraft realms are now over, and all realms are up and running again. We apologise for the extended downtime and any inconvenience this may have caused.
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Jefkie het volgende:
Moet ik nu blij zijn dat ik vandaag school had, aangezien WoW nogsteeds down is.
Green leather armourquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
En mocht 't gefixt zijn, wat wenst de Warrior dan?
Green leather Armour? Armour Kits?
Yep, die rulet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:15 schreef Goozze het volgende:
De beste is nog altijd van de dwergen:
'' Oooh I'm just a social drinker, every time someone says I'll have a drink I say : '' social I ''
Op Teranas, waar ik zit, hebben de Alliance Orgrimmar al eens overgenomen.... Ik wilde naar t ah om wat zooi te verkopen, alle auctioneers dood, naar de bank, alle bankers door, een grote berg dode grunts tussen de bank en het ah. Alleen toen ze voor Thrall gingen werden ze flink gekicktquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
Waarom altijd xr? Val een keer Ogri binnen ofzo, of durven jullie alliance pussie dat niet?
Doet jou plugin set het met de laatste update?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |