vind het opzich wel terecht dat ie leaved, als je als enige hoog lvl bent (of bijna als enige) en daardoor met bijna niemand kan groupen heeft een guild ook geen zin. had ik ook in mijn eerste guild was ik lvl 35 ofzow en de rest zat rond de 25. ben toen ook geleaved en tijdje later ravenblood gejoinedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:32 schreef Burakin het volgende:
Hey Migwi,
Waarom doe je ons verlaten. Houd je soms niet meer van ons :-( ?
Grijns
Hey Bur, my fellow Dragonslayerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:32 schreef Burakin het volgende:
Hey Migwi,
Waarom doe je ons verlaten. Houd je soms niet meer van ons :-( ?
Grijns
/nodquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef Max_Dark het volgende:
'Tuurlijk wel, ik ga niet alles afgeven aan de nieuwe guild. Expect a steady flow of looted plants.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:48 schreef Migwi het volgende:
Let wel lieve mensen: Als Sil en ik onze NE Rogues eenmaal gestart hebben wordt het Fokkers Guild waarschijnlijk KoS
/roflquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:52 schreef Burakin het volgende:
Hey Sil,
Ik houdt natuurlijk contact met jou en Cyn.
Naar wie ga ik anders voor een mooie nieuwe tas of drakenjacht
(en slap ge-oh natuurlijk)
Grijns
Balen voor de mensen die vrij zijn...quote:Update 14:40
We're experiencing some database problems, and currently expect the downtime to last for another 2 hours.
Dat zeker. Elke...dinsdagavond ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef Migwi het volgende:
[..]
/rofl
En elke week moeten we een keertje naar de Arena gaan imo
Wachten, net als wijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef Killjoy het volgende:
*zucht* wilde graag verder met mijn artisan leatherworking, moet nog pali spells kopen (ben net lvl 36) en mijn questbook zit vol. Wat moet ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |