abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:51:17 #101
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25731501
Da's 4 damaging fire spells, waarvan ik Immolate dispell. Maargoed, er zijn idd ook wat andere dingen dan Shadow. Toch denk ik dat 60 priest vs 60 warlock in het voordeel vd. Priest uitvalt vanwege die Shadow protection, dat sluit wel de helft van je spells af. En is Fear niet shadow?
pi_25731532
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sorry hoor dat ik over je reply heen lees...

Ik wil best met je duellen, maar voorlopig nog niet, wil eerst lvl 40 worden.
hehe, wie niet.......
pi_25731572
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:51 schreef Max_Dark het volgende:
Da's 4 damaging fire spells, waarvan ik Immolate dispell. Maargoed, er zijn idd ook wat andere dingen dan Shadow. Toch denk ik dat 60 priest vs 60 warlock in het voordeel vd. Priest uitvalt vanwege die Shadow protection, dat sluit wel de helft van je spells af. En is Fear niet shadow?
Als we het toch over lvl 60 hebben :

Curse of Shadow (Rank 2)
200 Mana 30 yd range
Instant cast
Curses the target, reducing Shadow and Arcane resistances by 75 for 5 min. Only one Curse per Warlock can be active on any one target.

(maarre, theorie-duellen is leuk, ik ga nu maar weer even werken denk ik )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25731604
quote:
volgens mij niet, volgens mij is Fear gewoon Fear. Niet shadow of arcane ofzo, daarom zijn er ook potions en spells die je tegen Fear beschermen zoals Fear Warden ( wat hou ik van die spell )

maar dat denk ik, kweet et niet zeker
pi_25731642
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:43 schreef Absinth het volgende:

[..]

UD heeft ook wel coole jokes(en de beste dance)
Im dead, and im pissed
hehe ja ok toegegeven ...in een quest voor alliance, uit Menethil Harbor moet je een boat bevrijden van undead sailors enzo ...kans dat je ook tijdelijk undead wordt ...maat van me ging dansen ....ik lag in een deuk ...ook wel eens met undead gedanst op pvp servert....:p (mijn main is een dwarf hunter)

maar ...wat ik me een keer afvroeg nadat we de ZOVEELSTE :p undead gedood hadden...

wat is een 'dead undead' ....? hm

iemand zei een keer: "a corpse" ...ja ok ....:)

las ook een keer: is it ethically allowed to club druids in seal form ?

:p
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:57:55 #106
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25731656
Nice curse
pi_25731665
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:57 schreef fokaduck het volgende:

[..]

las ook een keer: is it ethically allowed to club druids in seal form ?

:p
/rofl

pi_25731718
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:57 schreef Max_Dark het volgende:
Nice curse

Wij warlocks zijn sterker dan menigeen denkt, probleem is alleen dat we nogal situatie-afhankelijk zijn, ik kan me bv. goed voorbereiden voor een gevecht tegen een priest, maar als dan ineens een warrior bv. komt ben ik de lul.
pi_25731761
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wij warlocks zijn sterker dan menigeen denkt, probleem is alleen dat we nogal situatie-afhankelijk zijn, ik kan me bv. goed voorbereiden voor een gevecht tegen een priest, maar als dan ineens een warrior bv. komt ben ik de lul.
Ging jij niet werken?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:03:40 #110
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25731782
quote:

[..]

True, rogues die me niet backstabben die trap ik helemaal lens. Maar zodra ze stealthed de eerste hit bij mij krijgen lig ik al gauw op me rug op weg naar de Spirit Healer.

Ben ook groot fan van Warlocks, die Soulstone, Summoning, pets en damage-dealing vind ik super om te hebben. Helaas kan ik er bijna nooit mee groupen (niet 1 van de main classes; Pally, Warrior, Mage, Priest). Hunters worden dan meestal nog wel meegenomen maar velen zien Warlock als een in de soep gedraaide Mage.

Come to think of it, ik speel echt NOOIT samen met Druids :/
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:05:45 #111
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25731838
Gatveredamme al 14:00 en nog geen servers. Ik ben ook eens eindelijk een dagie vrij. Bah en we zouden nog wel Scarlet monestary gaan doen vanmiddag.

Groetjes van Thiona
pi_25731865
quote:

[..]

mjah waar....maar gister...ik was als lvl 41 dwarf hunter aan het grinden bij aerie peak....zie ik een horde (race ff vergeten) warlock, l44 een soort rondvliegende griffon afmaken ....tja ...ik /cry op corpse van griffon ....hij valt me aan de gek ! (ik denk okeeee ben ik dood ) ....ff later..../cry op zijn corpse )

hij speelde het wel erg slecht (hij fearde mij, mijn pet kon ik nog commanderen en zette die op hem....toen knallen maar...)

hij had so'n kinky pet ...die plets...auuwwww dinge ....kicken pets trouwens
pi_25731931
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:06 schreef fokaduck het volgende:

[..]

mjah waar....maar gister...ik was als lvl 41 dwarf hunter aan het grinden bij aerie peak....zie ik een horde (race ff vergeten) warlock, l44 een soort rondvliegende griffon afmaken ....tja ...ik /cry op corpse van griffon ....hij valt me aan de gek ! (ik denk okeeee ben ik dood ) ....ff later..../cry op zijn corpse )

hij speelde het wel erg slecht (hij fearde mij, mijn pet kon ik nog commanderen en zette die op hem....toen knallen maar...)

hij had so'n kinky pet ...die plets...auuwwww dinge ....kicken pets trouwens
De Succubus, absoluut mijn favo pet ja.

/kiss, /hug, /love

Altijd ook leuk als ik ergens in een stad ben met haar en ff afk ga, kom je terug staan er allerlei Tauren en Orcs met haar te dansen haha.

en oh ja, ik zou gaan werken
pi_25731947
heeft iemand al enig idee wanneer de realsm weer terug komen?

http://forums-en.wow-euro(...)wow-server-status-en
w00t
pi_25731956
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:05 schreef Chevalric het volgende:
Gatveredamme al 14:00 en nog geen servers. Ik ben ook eens eindelijk een dagie vrij. Bah en we zouden nog wel Scarlet monestary gaan doen vanmiddag.

Groetjes van Thiona
Hi Thio!
Inderdaad.
Scarlet Monestary als afsluiter van Cyndane bij het Fokkers Guild
Damn servers

No worries though, mijn vuile gankende NE Rogue is al gecreëerd
pi_25732003
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Succubus, absoluut mijn favo pet ja.

/kiss, /hug, /love

Altijd ook leuk als ik ergens in een stad ben met haar en ff afk ga, kom je terug staan er allerlei Tauren en Orcs met haar te dansen haha.

en oh ja, ik zou gaan werken
Idd, zo had ik gisteren iemand die mijn Succubus voor een nacht wou huren voor 1g :p.
......
pi_25732014
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

True, rogues die me niet backstabben die trap ik helemaal lens. Maar zodra ze stealthed de eerste hit bij mij krijgen lig ik al gauw op me rug op weg naar de Spirit Healer.

Ben ook groot fan van Warlocks, die Soulstone, Summoning, pets en damage-dealing vind ik super om te hebben. Helaas kan ik er bijna nooit mee groupen (niet 1 van de main classes; Pally, Warrior, Mage, Priest). Hunters worden dan meestal nog wel meegenomen maar velen zien Warlock als een in de soep gedraaide Mage.

Come to think of it, ik speel echt NOOIT samen met Druids :/
een paladin hoort juist niet in de perfecte groep. perfecte groep imo: mage, priest, warlock, warrior en rogue.
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb het nu niet eens over latere spells, als lvl 31 zijnde :

Immolate, Searing Pain, Curse of Tongues, Hellfire, Rain of Fire, Fear..
op l46 of 48 krijg je nog soulfire. een 700-800 hp cast (fire-damage) en deathcoil: 300 hp transfer van target naar de warlock (instant)
pi_25732020
Stormreaver (PVP) is gewoonweg de beste realm

Maddox, Human Paladin, lvl 20++
w00t
pi_25732027
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:

[..]

Idd, zo had ik gisteren iemand die mijn Succubus voor een nacht wou huren voor 1g :p.
hehehehe, humor
pi_25732036
quote:
Serieus, onderschat de firespells van een warlock niet.
Een vlugge Immolate + Conflagorate kan al gauw tot 800+ damage doen (op level 40 dus )
Natuurlijk, Shadowbolt is een van de main aanvallen van een Warlock, maar dat betekend niet dat iemand met veel shadow-protection meteen wint. Warlocks kunnen ook shadow absorben (niet veel, maar toch ).
Daarnaast, Immolate kan je wel dispellen, maar het doet bij het oproepen ook al damage. Ik weet niet hoe vlug een dispel is, maar Conflagorate is maar een 1,5 seconde cast. Succes dan
Hellfire/Rain of Fire zijn geen handig 1v1 spells, die gebruik ik dus ook niet, maar Searing Pain is weer heel handig. Vlugge cast, hoge crit-rate
pi_25732113
DjNivek & mooiegek : Jullie hebben mijn urge om lvl 60 absoluut te gaan halen nog groter gemaakt.

vrijdag 25 maart 2005 @ 14:18:28 #122
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25732150
Bloodscalp nog niet up
pi_25732202
Skullcrusher ook niet....

Eindelijk lekker dagje vrij, kan je nog niks!

Achja, lang weekend is ook lekker
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:21:50 #124
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25732228
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef mooiegek het volgende:
een paladin hoort juist niet in de perfecte groep. perfecte groep imo: mage, priest, warlock, warrior en rogue.
Warrior, Shaman, Druid, Priest, Mage.
pi_25732341
Iemand enig idee of en wanneer het spel weer te krijgen is?
Mn broertje wil ook graag spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')