abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:26:35 #76
62182 Georges
That's the shit
pi_25730842
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Absinth het volgende:
Zoals Ravenblood Stormwind binnen viel, dat is pas leuk
Ik ga xr niet eens verdedigen
http://www.ravenblood.nl/movies/stormwind.zip
Geinig filmpje, al ontgaat me een beetje wat de bedoeling was.
Ik zag die elite guard op paard van Stormwind trouwens niet, waar was die gebleven?
Veel guards trouwens, lol.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25730908
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef Georges het volgende:

[..]

Geinig filmpje, al ontgaat me een beetje wat de bedoeling was.
Ik zag die elite guard op paard van Stormwind trouwens niet, waar was die gebleven?
Veel guards trouwens, lol.
die elite gaurd was er wel, ik ben die leive tauren die in het begin van het filmpje (over de brug heen) voorop liep

enne de bedoeling was om met ze alle de tram station te berijken, lukte ook errug goed, na paar keer proberen stonden we er allemaal en hebben we het daar errug lang bezet gehouden
hardcoholic
pi_25731061
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:20 schreef Migwi het volgende:

[..]

En je wou beweren dat Ogrimmar of Crossroads dat niet zijn?
Think again...
In Crossroads spawnen iig niet ineens 10 keer zoveel guards als dat er staan, in Astranaar wel.

Het is zelfs bevestigd als bug, en ik ga gelijk ff die post zoeken op wow-europe....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25731084
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef Ferdii het volgende:
xearathos, lvl 54 shaman ben ik

enne ik doe dus geen /pray of /beg om te overleven
laat me liever mollen en pak je terug, helaas waren jullie al uit zich. had nog ff rondgezocht samen met guildy maar niemand te vidnen meer
En je guildie was zeker ook hoger lvl dan ons?
Nou, stoer hoor dan
Nee, maar je weet toch dat elke Shaman die z'n class kent een Hunter ownt?
Geen uitdaging, Hunters are gimped
Ik zal bijna altijd elke Shaman ook ontwijken als ik alleen ben, ben ik heel eerlijk ik, tuurlijk, ik kan mana drainen en proberen te kiten, maar met al die rondlopende mobs doe ik dat liever niet.

En /pray gebruik ik vaak als ik een kill gemaakt heb, whehe, niet om mezelf te redden. Dat is sneu
Gebruik hoogstens /rude op een Horde die opeens vanuit 't niets een ander komt helpen.
Zo was ik een lvl 60 warrior aan 't vervelen, hij wilde stonen, maar dat verhinderde ik tot 3x toe en toen kwam ie achter me aan. Ik blijf uit range, hij is al een kwart tot een derde health kwijt, komt er een priest in m'n rug aanvallen.
LAME zeg, alsof die warrior niet alleen een hunter lvl 52 aankan nuja, blijkbaar niet
Ik was toch bijna /oom en dan was ik er vandoor gegaan.
Maar ja
pi_25731137
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In Crossroads spawnen iig niet ineens 10 keer zoveel guards als dat er staan, in Astranaar wel.

Het is zelfs bevestigd als bug, en ik ga gelijk ff die post zoeken op wow-europe....
Niet?!
Goh, dan hadden wij zeker een heel zeldzame bug die nog niet gereport is
Want er kwamen opeens serieus veel meer guards dan dat er normaal zijn.
pi_25731140
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef 4nima het volgende:
i want to play!!! stomme serv0rs ik ben trouwens : humiliation, human warlock, realm: silvermoon, level 14 (net paar daagjes opnieuw begonnen)
ah silvermoon, ik zit op bloodscalp maar een maat van me zit ook op je server...zal vast wel de naam Terence gebruiken .....doe em de groeten van ene RebeL :p

als iemand de torrent wil hebben voor de huidige patch ...lemme know (ik "haasten" met patch downloaden ...is die fucking server nog niet in de lucht )

ps.: gnomes zijn de beste dancers, beste lachers/etc....dwarves hebben de beste jokes....:p

(heb alle rassen gespeeld in closed beta/beta/release)
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:38:12 #82
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25731164
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef Ferdii het volgende:
xearathos, lvl 54 shaman ben ik

enne ik doe dus geen /pray of /beg om te overleven
laat me liever mollen en pak je terug, helaas waren jullie al uit zich. had nog ff rondgezocht samen met guildy maar niemand te vidnen meer
Ja sorry mate, maar we waren redelijk pissed off . Moesten een run door Mauradon EN door Sunken Temple afzeggen doordat de instance servers eruit lagen. Op dat moment was alle Horde even KoS . Forgive and forget?

En dat spelers die zichzelf overschatten...ik denk dat een Priest met +85 Shadow resistance een redelijke kans maakt tegen een class die alleen maar Shadow spells cast :|. Net als dat alle UD rogues kunnen braggen dat ze priests af kunnen maken.

Edit: Migwi, ik neem ook even toendertijd die raid op Hammerfall. Wij vallen binnen, er gaat iemand van de Horde dood en Hammerfall trekt serieus 12 lvl 55 Guards open. Het stelletje loopt in formatie naar buiten en begint in te hakken op de Alliance. Volgens mij trekken alle kleinere steden een extra blik guards open hoor :S
pi_25731208
guard spawn is dus GEEN bug :|

dat komt gewoon doordat je npc's aanvalt die niet pvp enabled zijn (ze vallen dus alleen aan als jij ze aanvalt) die npc's roepen dna extra guards op, vooral in darkshire kan het heel druk worden dan

enne migwi, die guildy was lvl 48 (of 49 weet niet meer precies) had dus nog een leuke battle geweest dan
hardcoholic
pi_25731212
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:36 schreef Migwi het volgende:

[..]

Niet?!
Goh, dan hadden wij zeker een heel zeldzame bug die nog niet gereport is
Want er kwamen opeens serieus veel meer guards dan dat er normaal zijn.
Ik heb het zelf nooit gezien in XR in ieder geval, en Astranaar wordt op onze server al niet eens meer geraid door die guard spawnage.
pi_25731229
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Ja sorry mate, maar we waren redelijk pissed off . Moesten een run door Mauradon EN door Sunken Temple afzeggen doordat de instance servers eruit lagen. Op dat moment was alle Horde even KoS . Forgive and forget?

En dat spelers die zichzelf overschatten...ik denk dat een Priest met +85 Shadow resistance een redelijke kans maakt tegen een class die alleen maar Shadow spells cast :|. Net als dat alle UD rogues kunnen braggen dat ze priests af kunnen maken.
Hoe kom je erbij dat een Warlock alleen maar Shadow magic heeft ???
pi_25731232
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Leshy het volgende:

[..]

Door de vooringang?
Nope, over de brug in het westen
Al lijkt me dat geen verschil, staan net zoveel guards.
(ben in beta met lvl 28 door de vooringang gerend )
pi_25731268
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf nooit gezien in XR in ieder geval, en Astranaar wordt op onze server al niet eens meer geraid door die guard spawnage.
raid eens darkshire in duskwood, daar heb je nog veel meer gaurd spawn dan in astranaar, astranaar kan je als lvl 5x solo slopen :x
hardcoholic
pi_25731271
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef Ferdii het volgende:
guard spawn is dus GEEN bug :|

dat komt gewoon doordat je npc's aanvalt die niet pvp enabled zijn (ze vallen dus alleen aan als jij ze aanvalt) die npc's roepen dna extra guards op, vooral in darkshire kan het heel druk worden dan

enne migwi, die guildy was lvl 48 (of 49 weet niet meer precies) had dus nog een leuke battle geweest dan
Race en class?
Want het ruikt nu naar overwinning voor ons
pi_25731306
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:36 schreef fokaduck het volgende:

[..]

ah silvermoon, ik zit op bloodscalp maar een maat van me zit ook op je server...zal vast wel de naam Terence gebruiken .....doe em de groeten van ene RebeL :p

als iemand de torrent wil hebben voor de huidige patch ...lemme know (ik "haasten" met patch downloaden ...is die fucking server nog niet in de lucht )

ps.: gnomes zijn de beste dancers, beste lachers/etc....dwarves hebben de beste jokes....:p

(heb alle rassen gespeeld in closed beta/beta/release)
UD heeft ook wel coole jokes(en de beste dance)
Im dead, and im pissed
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:43:28 #90
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25731312
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat een Warlock alleen maar Shadow magic heeft ???
Wat nog meer dan? Behalve pets he?

Edit: even patch notes gelezen en dit vind ik wel interessant:

"- Most humanoids NPCs have gained the ability to swim." Dus guards ook? Geen laffe troep in Astranaar meer?

pi_25731316
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Ferdii het volgende:

[..]

raid eens darkshire in duskwood, daar heb je nog veel meer gaurd spawn dan in astranaar, astranaar kan je als lvl 5x solo slopen :x
Vandaar dat een raid van 75+ man (inclusief een stuk of 5 lvl 60 spelers) mislukte op Astranaar...
pi_25731351
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef Goozze het volgende:
Hey PBateman1978

Gaan we nog es een keer een duelletje houden dan :>
Kunnen we wel bij de neutrale AH doen, daar hebben ze een mooie kooi om in te vechten, hehe

( en zeg es tegen je vriendjes daarzo dat ze moeten ophouden een weerloze priest aan te vallen als ie meer dan 10 lvls lager dan hun is )
, krijg je al knikkende knieën ofzo omdat je niet antwoord
pi_25731365
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Migwi het volgende:

[..]

Race en class?
Want het ruikt nu naar overwinning voor ons
ook hunter, maar wel een hunter met zeeer toffe items

weet alleen neit meer watvoor class max_dark was maare weet zker dat we gewonnen hadden
h
hardcoholic
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:46:55 #94
62182 Georges
That's the shit
pi_25731396
Een paar dagen geleden vielen twee horde van level 53 Astranaar aan. Die guards werden afgemaakt daar, zijn level 40.
Snel respawnen doen ze niet. Maar ik speel op een normale server, misschien dat het daar aan ligt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25731412
en nog steeds geen servers in de lucht!! Lekker zo'n vrije dag! had beter besteed kunnen worden!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_25731432
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:43 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Wat nog meer dan? Behalve pets he?
Ik heb het nu niet eens over latere spells, als lvl 31 zijnde :

Immolate, Searing Pain, Curse of Tongues, Hellfire, Rain of Fire, Fear..
pi_25731437
nej het ligt gewoon eraan of je npc's aanvalt zolang je die niet aanvalt spawnen ze geen guards (voor elke npc die je aanvalt komen er 10 guards oid) een goede raid pakt dus ook de npc's 1 voor 1
hardcoholic
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:49:03 #98
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25731440
Ferdii Priestie Priest . Holy shizzle
pi_25731462
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Goozze het volgende:

[..]

, krijg je al knikkende knieën ofzo omdat je niet antwoord

Sorry hoor dat ik over je reply heen lees...

Ik wil best met je duellen, maar voorlopig nog niet, wil eerst lvl 40 worden.
pi_25731490
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Ferdii het volgende:

[..]

ook hunter, maar wel een hunter met zeeer toffe items

weet alleen neit meer watvoor class max_dark was maare weet zker dat we gewonnen hadden
h
lvl 50 NE Priest + lvl 52 NE Hunter
vs
lvl 49 Hunter + lvl 54 Shaman

Dat winnen jullie wel ja, jij ownt mij, moet niet moeilijk voor je zijn, en dan maken jullie samen de priest af.

Trouwens, wij zijn elkaar volgens mij al VEEL vaker tegen gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')