Geinig filmpje, al ontgaat me een beetje wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Absinth het volgende:
Zoals Ravenblood Stormwind binnen viel, dat is pas leuk
Ik ga xr niet eens verdedigen
http://www.ravenblood.nl/movies/stormwind.zip
die elite gaurd was er wel, ik ben die leive tauren die in het begin van het filmpje (over de brug heen) voorop liepquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Geinig filmpje, al ontgaat me een beetje wat de bedoeling was.
Ik zag die elite guard op paard van Stormwind trouwens niet, waar was die gebleven?
Veel guards trouwens, lol.
In Crossroads spawnen iig niet ineens 10 keer zoveel guards als dat er staan, in Astranaar wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
En je wou beweren dat Ogrimmar of Crossroads dat niet zijn?
Think again...
En je guildie was zeker ook hoger lvl dan ons?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef Ferdii het volgende:
xearathos, lvl 54 shaman ben ik
enne ik doe dus geen /pray of /beg om te overleven
laat me liever mollen en pak je terug, helaas waren jullie al uit zich. had nog ff rondgezocht samen met guildy maar niemand te vidnen meer![]()
Niet?!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Crossroads spawnen iig niet ineens 10 keer zoveel guards als dat er staan, in Astranaar wel.
Het is zelfs bevestigd als bug, en ik ga gelijk ff die post zoeken op wow-europe....
ah silvermoon, ik zit op bloodscalp maar een maat van me zit ook op je server...zal vast wel de naam Terence gebruiken .....doe em de groeten van ene RebeL :pquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef 4nima het volgende:
i want to play!!! stomme serv0rsik ben trouwens : humiliation, human warlock, realm: silvermoon, level 14 (net paar daagjes opnieuw begonnen)
Ja sorry mate, maar we waren redelijk pissed offquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:25 schreef Ferdii het volgende:
xearathos, lvl 54 shaman ben ik
enne ik doe dus geen /pray of /beg om te overleven
laat me liever mollen en pak je terug, helaas waren jullie al uit zich. had nog ff rondgezocht samen met guildy maar niemand te vidnen meer![]()
Ik heb het zelf nooit gezien in XR in ieder geval, en Astranaar wordt op onze server al niet eens meer geraid door die guard spawnage.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:36 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet?!
Goh, dan hadden wij zeker een heel zeldzame bug die nog niet gereport is![]()
Want er kwamen opeens serieus veel meer guards dan dat er normaal zijn.
Hoe kom je erbij dat een Warlock alleen maar Shadow magic heeft ???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja sorry mate, maar we waren redelijk pissed off. Moesten een run door Mauradon EN door Sunken Temple afzeggen doordat de instance servers eruit lagen. Op dat moment was alle Horde even KoS
. Forgive and forget?
En dat spelers die zichzelf overschatten...ik denk dat een Priest met +85 Shadow resistance een redelijke kans maakt tegen een class die alleen maar Shadow spells cast :|. Net als dat alle UD rogues kunnen braggen dat ze priests af kunnen maken.
Nope, over de brug in het westenquote:
raid eens darkshire in duskwood, daar heb je nog veel meer gaurd spawn dan in astranaar, astranaar kan je als lvl 5x solo slopen :xquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gezien in XR in ieder geval, en Astranaar wordt op onze server al niet eens meer geraid door die guard spawnage.
Race en class?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef Ferdii het volgende:
guard spawn is dus GEEN bug :|
dat komt gewoon doordat je npc's aanvalt die niet pvp enabled zijn (ze vallen dus alleen aan als jij ze aanvalt) die npc's roepen dna extra guards op, vooral in darkshire kan het heel druk worden dan
enne migwi, die guildy was lvl 48 (of 49 weet niet meer precies) had dus nog een leuke battle geweest dan
UD heeft ook wel coole jokes(en de beste dance)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:36 schreef fokaduck het volgende:
[..]
ah silvermoon, ik zit op bloodscalp maar een maat van me zit ook op je server...zal vast wel de naam Terence gebruiken .....doe em de groeten van ene RebeL :p
als iemand de torrent wil hebben voor de huidige patch ...lemme know (ik "haasten" met patch downloaden ...is die fucking server nog niet in de lucht)
ps.: gnomes zijn de beste dancers, beste lachers/etc....dwarves hebben de beste jokes....:p
(heb alle rassen gespeeld in closed beta/beta/release)
Wat nog meer dan? Behalve pets he?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat een Warlock alleen maar Shadow magic heeft ???
Vandaar dat een raid van 75+ man (inclusief een stuk of 5 lvl 60 spelers) mislukte op Astranaar...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
raid eens darkshire in duskwood, daar heb je nog veel meer gaurd spawn dan in astranaar, astranaar kan je als lvl 5x solo slopen :x
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef Goozze het volgende:
Hey PBateman1978
Gaan we nog es een keer een duelletje houden dan :>
Kunnen we wel bij de neutrale AH doen, daar hebben ze een mooie kooi om in te vechten, hehe
( en zeg es tegen je vriendjes daarzo dat ze moeten ophouden een weerloze priest aan te vallen als ie meer dan 10 lvls lager dan hun is)
ook hunter, maar wel een hunter met zeeer toffe itemsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Race en class?
Want het ruikt nu naar overwinning voor ons
Ik heb het nu niet eens over latere spells, als lvl 31 zijnde :quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Goozze het volgende:
[..]
, krijg je al knikkende knieën ofzo omdat je niet antwoord
![]()
lvl 50 NE Priest + lvl 52 NE Hunterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ook hunter, maar wel een hunter met zeeer toffe items![]()
![]()
weet alleen neit meer watvoor class max_dark wasmaare weet zker dat we gewonnen hadden
![]()
h
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |