Is dat op jullie server ook al zo? Bij ons is dat ook het enige dat ze ooit aanvallen, Crossroads. Nou ja, naast natuurlijk Tarren Mill, alhoewel ze daar altijd gewoon buiten staan te wachten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
Waarom altijd xr? Val een keer Ogri binnen ofzo, of durven jullie alliance pussie dat niet?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
ik heb dus 2 mensen op me KoS lijstje staan nu
was gister dus beetje aan het grinden in ungoro crater. een zwaar gevecht met 2 mobs van mij lvl, had ik ze net dood en 10% life en 10% mana over ofzow komen er dus 2 NE voorbij baggeren. ze kijken ff, dus ik kijk hun namen, zijn het cydane en sylwith. toen dacht ik dus al: shit nu ga ik dood
en jahoor ze stappen af en renne op me af
jammer dat jullie weer zow snel verder gingen, was een guildy heel dicht bij mij body en had jullie graag ff afgemaakt
volgende keer zijn ullie dood![]()
dat vindt ik nou ook, crossroads is al zovaak geraid, das net astranaar voor horde. Neem eens een nieuw doelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
Waarom altijd xr? Val een keer Ogri binnen ofzo, of durven jullie alliance pussie dat niet?
Ik twee guilds en vier mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
Tsk, de Daddar wannabequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:13 schreef mvt het volgende:
Op Bloodscalp komt Kaasje nog weleens langs, bijvoorbeeld om de bank van IF uit te moorden.
Wat was ie ookalweer? UD Rogue ofzo.
hun zijn ook altijd samen hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
was gister dus beetje aan het grinden in ungoro crater. een zwaar gevecht met 2 mobs van mij lvl, had ik ze net dood en 10% life en 10% mana over ofzow komen er dus 2 NE voorbij baggeren. ze kijken ff, dus ik kijk hun namen, zijn het cydane en sylwith. toen dacht ik dus al: shit nu ga ik dood
jammer dat jullie weer zow snel verder gingen, was een guildy heel dicht bij mij body en had jullie graag ff afgemaakt
Astranaar is zo bugged als maar kan, die guards daar spawnen om de seconde geloof ik...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef Ancient het volgende:
[..]
dat vindt ik nou ook, crossroads is al zovaak geraid, das net astranaar voor horde. Neem eens een nieuw doel
ik ga eens kijken of mijn social life nog bestaat, ik ben het zat met wachten op de server
Moet ook wel. Je zal maar een alliance town hebben dat geen compleet bolwerk isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Astranaar is zo bugged als maar kan, die guards daar spawnen om de seconde geloof ik...
Heeey!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
aan dit soort reacties in riads krijg ik echt een hekelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Astranaar is zo bugged als maar kan, die guards daar spawnen om de seconde geloof ik...
Gisteren nog in Badlands, stond je een beetje die shamans/andere beestjes af te maken. Werd gewoon genegeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:54 schreef Absinth het volgende:
[..]
Recca? Waar ben je mij tegengekomen? BB? Daar zie ik regelmatig mensen lopen van Fok.
Zal zwaaien de volgende keer
En je wou beweren dat Ogrimmar of Crossroads dat niet zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
migwy reageer hier es opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
Door de vooringang?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:19 schreef Migwi het volgende:
Wij zijn met 14 man binnengedrongen in Ogrimmar ja.
/prayquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:11 schreef Ferdii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |